Post
autor: Lipek81 » wt lip 07, 2009 06:28
No tu jest problem - ja nie mam żadnych schematów do PL. Mam do KR, ale tam jest inny system zasilania w paliwo. Ale robisz tak - z wiązki silnika wybierasz sobie np. pierwszy przewód, który ma być wpięty do nowej sprzynki. Sprawdzasz, do którego gniazda i pinu w starym panelu był podłaczony. Sprawdzasz na schematach, jaką funkcję mial dany pin i szukasz jego odpowiednika w nowym panelu, na schematach. Tak więc, pomimo, że nie mamy schematów na silnik PL, to da radę to ogarnąć, posiadając schematy samych skrzynek. Schematy skrzynek to nie problem - bo niezależnie od silnika, były takie same - różniły się tylko w zależności od rocznika - stare, lub nowe.
Możesz zrobić tak - rozpisz, jakie przewody idą do skrzynki od silnika (kolory) i do którego pinu w skrzynce są podłączone. Ja zobaczę na schematy i spróbuję "pzetłumaczyć" to na nową skrzynkę.
Jeszcze ważna sprawa - czy przypadkiem do tego silnika nie potrzeba jakiś specjalnych przekaźników? Jeżeli masz cały kompletny panel od tego silnika, to zrób mu zdjęcie.
Ostatnio zmieniony wt lip 07, 2009 06:30 przez
Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.