Blok ABS - Monowtrysk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
henio098
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: pt paź 27, 2006 17:19
Lokalizacja: Bytom

Blok ABS - Monowtrysk

Post autor: henio098 » sob lip 04, 2009 16:35

Witam kolegów

Mam w Golfie silnik, który na bloku jest oznaczony ABS. Z ciekawości rozglądałem się za innym silnikiem do mojego samochodu i fachowcy z auto złomu powiedzieli że pod maską mam monowtrysk.

Wierze im na słowo, ale myślałem że monowtrysk był w AAM.
Czy monowtrysk występuje w ABS?

Mój dymi na biało po kilku dniach postoju i myślałem nad jego wymianą - w sumie nie wiem czy to dobry pomysł.?

W ogóle się na tym nie znam. Poczytałem trochę i albo mi się pomieszało albo coś jest pomieszane pod maską.
Pozdrawiam


VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob lip 04, 2009 16:40

henio098 pisze:Wierze im na słowo, ale myślałem że monowtrysk był w AAM.
Czy monowtrysk występuje w ABS?
ABS jest na monowtrysku.


Obrazek

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob lip 04, 2009 16:40

Czy monowtrysk występuje w ABS?
Tak.

Co do kopcenia na biało to poczytaj na forum, jeśli po nagrzaniu przestaje kopcić to jest OK, gdyż ten biały dym to po prostu para wodna :grin:



Awatar użytkownika
henio098
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: pt paź 27, 2006 17:19
Lokalizacja: Bytom

Post autor: henio098 » sob lip 04, 2009 16:46

Czyli to jest 90KM !? A co do dymu bo to jednak problem.. przykładowo stoi 1-2dni odpalam poleci tego trochę i koniec właściwie zanim wyjadę z pod bloku już nic więcej nie widać. Rok temu po powrocie z wakacji jak go odpaliłem to było tego pełno wszędzie na całym podwórku i nic nie było widać. Ale po chwili przestało zanim się rozgrzał i raczej ogólnie nie wygląda to na parę.


VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob lip 04, 2009 16:50

Czyli to jest 90KM !?
Tak.
Co do dymu nadal uważam ze to tylko para wodna. Spalany olej, kopci na niebiesko, benzyna na czarno. Biały dym jest przy wydmuchanej uszczelce ale wtedy ubywa płynu chłodzącego i kopci również na gorącym silniku.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lip 04, 2009 17:16

henio098 pisze:raczej ogólnie nie wygląda to na parę.
a na co ? na olej ? olej jest niebieskawy , jakby Ci przelewał paliwo , to czarne chmury, sprawdz czy Ci nie ubywa płynu chlodniczego , czy nie przybywa Ci oleju, jak wyglada olej ? czy ma kolor kawy z mlekiem ? jezeli w zbiorniczku wyrownawczym masz olej , w oleju masz płyn to masz walnieta uszczelke pod glowica. a najprosciej to przyłóz reke do tego dymu, niech Ci sie troszke skropli i mozesz to powachac , a jak masz płyn chłodniczy , a nie wode to dotknij jezykiem ( wiem ze drastyczne , ale niezawodne ) , jak to bedzie słodki smak , takie lekko klejace ,t o bedzie to niestety płyn i walnieta uszczelka, a jak to nie bedzie miało smaku, zapachu oprocz benzyny to moim zdaniem ok :)
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 17:17 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
henio098
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: pt paź 27, 2006 17:19
Lokalizacja: Bytom

Post autor: henio098 » sob lip 04, 2009 18:10

Jutro wyjeżdżam więc będę miał sporo czasu na posmakowanie spalin swojego Golfa ;) Posprawdzam wszystko tak jak mówisz. Dzięki za rady.


VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 324 gości