-18 C i instalacja gazowa golf 2 gaznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szymon210
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: sob gru 18, 2004 16:03
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

-18 C i instalacja gazowa golf 2 gaznik

Post autor: szymon210 » pn sty 23, 2006 22:31

Witam od czasu kiedy się zaczeły mrozy auto jak się nagrzeje to gaśnie na wolnych obrotach. Dzieje się tak tylko na gazie, na paliwie ok. Jak jest zimny to chodzi i obroty ma rowniutkie i super chodzi a jak temp. dojdzie do 90C to gaśnie, byłem u gazowników to kazali mi wymienić świece, kupiłem podobno najlepsze NGK i jest dalej to samo:) instalacja na gaznik, poj. 1,8 :bigok: co o tym myślicie?


Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/

endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » pn sty 23, 2006 23:31

świece i przewody-tym tekstem niektórzy gazownicy ukrywają własną niewiedzę,zmień fachowca czym prędzej,czy sprawdzali ci skład spalin?gaznikowe instalacje są niestabilne częściej wymagają regulacji.jeśli jest dobrze na benzynie to można wykluczyć lewe powietrze,świece ,przewody,zapłon itp.czy odpalasz go zimą na gazie?



fend18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: pt lis 04, 2005 15:01
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: fend18 » pn sty 23, 2006 23:50

podkrec mu nieco obroty srubka na parowniku i nie bedize gasnac, a druga sprawa ja bym nie ryzykowal odpalania przy takich mrozach na gazie, moze szlag trafic membrany i to tez moze byc przyczyna ze nie trzyma wolnych obrotow



Awatar użytkownika
szymon210
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: sob gru 18, 2004 16:03
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: szymon210 » pn sty 23, 2006 23:53

Odpalam tylko na paliwie. A gaz mi ustawiał bez żadnych przyżądów, tzn dał gazu na max i kręcił tym zaworem co reguluje dopływ gazu na wężu, spóścił jeszcze "olej gazowy" i to wszystko. Instalacja jest na gwarancji może ktoś już miał coś podobnego to bym podjechał i powiedział -wymień to i to i niech robi bo tak to pewnie bedzie rzezbił metoda prób i błędów a ja wydam kase to na kable to na świece:)


Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/

Awatar użytkownika
RedmaN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn paź 24, 2005 23:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: RedmaN » wt sty 24, 2006 01:18

tez mam gaz na gaźniku u siebie tylko jak widac w 1.3
wczoraj zachowywal sie przy -15 tak samo jak tobie, na goracym silniku
zacza sie dławic gdy doszlo do 90 stopni juz nie byl w stanie jechac,
zmina na benzynke i jedzie dobrze,
raczej bym sie tym nie przejmowal, -20 to nie naturalne temperatury, moze lepiej pojezdzic 5 dni na benzynie, za wizyty u gazownikow nalac benzyny a po tygodniu problem z głowy, chyba ze to poczatek jakichs wiekszych problemow :)
chociaz dzis u mnie bylo kolo -10 i dalem rady juz jechac na gazie . wiec sie nei martwie
pozdro :)



Awatar użytkownika
szymon210
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: sob gru 18, 2004 16:03
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: szymon210 » wt sty 24, 2006 01:23

i oto chodziło :):):):):) ok przeczekam mrozy a puki co paliwko do fula


Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » wt sty 24, 2006 01:24

niestety to wina pewnie zimy i gaz zmienia swoje wlasciwosci



Awatar użytkownika
RedmaN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn paź 24, 2005 23:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: RedmaN » wt sty 24, 2006 01:27

a tak wogle pozdro dla kolegi z 3miasta :P



Awatar użytkownika
Robs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn paź 03, 2005 21:02
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Robs » wt sty 24, 2006 01:30

ja bym tego nie zostawiał. też mam 1.3 MH i nie mam takich problemów co sugeruje że jest to objaw jakiegoś partactwa w instalacji (chociaż uważam że mój gazownik to jedna wielka pomyłka) jasne, można utawiać coś "na słuch" ale niech to działa jak należy a nie tak jak u mnie - gość regulował go na słuch i w efekcie palił mi 10-11l/100 gazu jesienią (tyle brał mi silnik 1.8 a nie 1.3).



Awatar użytkownika
RedmaN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn paź 24, 2005 23:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: RedmaN » wt sty 24, 2006 01:33

moj bierze 12-13 na odcinkach do 7km, w miescie, czyli tam gdzie tylko jezdze

:(



aqhr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw sty 12, 2006 21:37
Lokalizacja: Radom

Post autor: aqhr » wt sty 24, 2006 08:29

Też uważam , że to objaw partactwa . Miałem podobny problem, ale okazało sie , że mam do wymiany podstawe pod gaźnikiem (zasysał lewe powietrze).
Po wymianie problem zniknął. Na gazie jeżdżę codziennie do pracy (100 km w jedną stronę) i nie mam żadnych problemów. Spala mi między 9 a 10 l gazu na 100 km.
Pzdr



Awatar użytkownika
szymon210
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: sob gru 18, 2004 16:03
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: szymon210 » wt sty 24, 2006 21:01

Byłem dziś u gazowników powiedzieli że z gazem jest wszystko ok i że wina leży po stronie gaznika (pieburg 2ee) a dokładnie o regulator podciśnieniowy przepustnicy, raz się ustawi i jest ok a jak się nagrzeje to jakiś bolec niechce wyjść popchnąć czegoś tam:) Więc podjechałem do człowieka który robi całe życie gazniki( REDMAN będzie wiedział co to za facet;) był przy hali oliwii teraz jest na Jasieniu. Pojechałem do niego i powiedział tak: jest to faktycznie wina gaznika zregeneruje ci go za 250/300zł wystawie ci gwarancje na 12miesięcy i zapomnisz o kłopotach z gaznikiem regulacją ssaniem itp.
Wiem że człowiek dobry jest w te klocki ale 250zł....
Co wy na to?? Dzięki za pozdro;)


Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » wt sty 24, 2006 21:14

za wiedze sie płaci!! więc nie lamentuj :):)
dobra wiedza kosztuje....i to powie każdy :)


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 24, 2006 21:22

Uważam że to grube naciąganie. Jeśli jak piszesz na benzynie jest ok to spróbuj na gazie sam podregulować wolne obroty na ciepłym silniku, ale nie tą śróbą na wężu tylko na parowniku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 545 gości