wtryski

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

wtryski

Post autor: kupszczelisty » pn sty 23, 2006 14:52

kiedy trzeba sprawdzić stan wtrysków?? auto ma zrobione 150 000 i nie wiem czy ktos przy nich dłubał, wtryski da się jakoś zregenerować czy trzeba kupić nowe?? Ustawia się na nich jakąś dawke czy coś takiego?? Czy w TDI reguluje się jakiś kąt zapłonu czy wtrysku?? Wszystkie pytania dotyczą silnika TDI 1z w golfie3, prosze o dokładne i konkretne odpowiedzi, pozdrawiam i dziękuje za wsparcie



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pn sty 23, 2006 15:45

No teraz masz najlepsze warunki zeby to sprawdzic jak pali bez zarzutu przy obecnych temperaturach, nie kopci na czarno i pali w normie czyli 5-6litrów (w miescie moze wiecej zwlaszcza w zimie) to szkoda kasy na ciekawosc
W TDI przy prawidłowej ekploatacji 150000 to nie granica wtrzymalosci czytałem gdzies ze do 300000 wytrzymują ale głowy niedam!
Za dawke paliwa odpowiada elektronika co do kąta wtrysky bodajze tez ale tego na 100% pewien nie jestem!
Pozdrawiam!



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pn sty 23, 2006 22:09

pali słabo kopci na biało, wymieniłem świece żarowe a zapalał dziś na 1 gar a puźniej na 2 i reszta w końcu, zobacze co jutro rano będzie, a jak te wtryski się sprawdza, ile cos takiego kosztuje?? pozdrawiam



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » wt sty 24, 2006 09:09

Zasamo sprawdzenie cisnienia sprezania i stanu wtrysków i ustawienia pompy zapłaciłem 100PLN co do ewentualnej wymiany to juz inna bajka!
To zkopci na biało w tak niskich temp niewiele mówi bo to po prostu para!
tak tylko dla swietego spokoju sprawdz czy płynu chłodniczego nie ubywa bo jak tak to moze byc problem z uszczelką pod głowica albo co gorsza z sama głowicą ale to najczarniejszy scenariuszi zadko sie zdarza! Koszt wtrysków to kolo 100PLN/szt
kupszczelisty pisze:pali słabo kopci na biało, wymieniłem świece żarowe a zapalał dziś na 1 gar a puźniej na 2 i reszta w końcu, zobacze co jutro rano będzie, a jak te wtryski się sprawdza, ile cos takiego kosztuje?? pozdrawiam
Jak po odpaleniu oprócz białej chmury pojawia sie troche niebieskiego dymku to moze to byc problem wlasnie ze swiecami no chyba ze wymieniłes wszystkie 4 to wtedy to mało prawdopodobne
A co do wtrysków czy pompy to trzeba miec stół probierczy i z tym musisz walic do fachowca i to sprawdzonego bo jakis pierwszy lepszy to moze wiecej szkody narobic jak pozytku
Mnie zwykły traktor pali od strzała troche nim potelepie i po minucie chodzi jak zegarek przy -25 tak ze u Ciebie zwlaszcza ze masz TDI cos jest faktycznie nie tego!
Podstawa to cisnienie sprezania swiece i oczywiscie wtryski!! Wyregulowana pompa do tego dorty aku i wio! Musi wtedy chodzic!!
Pozdro!!



RUDY 6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:30
Lokalizacja: krakow

Post autor: RUDY 6 » wt sty 24, 2006 20:32

jedz do kogos z vag-iem to sie dowiesz wszystkiego o swoim furaku w katowicach jest git diagnostyka pokiwaj sie na forum to wszystko znajdziesz



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 459 gości