nie wiem czy dobry dział.. ale myśle że też związane sprawy, a więc:
Golf ABF z gazem, gaz auto (przelacza sie przy 2000 obr ) rano został odpalony, ale widocznie bylo mało gazu( rezerwa sie swiecila) i po przelaczeniu na gaz zgasł. Na paliwie nie chiał odpalić.. byćmoże z powodu małej ilości w baku więc zostało dolane ok 9 litrów paliwa. Dalej nic. Sprawdzone świece i kopułka- brak iskry. Mechanik sprawdził we wtyczce pod kopułką (taka z 3 kablami) napięcia czy coś.. i stwierdził że niema sterowania iskry.. co to może być? Auto ma alarm, ale nieużywany bo pilot nie działa.. wcześniej takich akcji nie było.. pompka pompuje paliwo. I jeszcze jedna sprawa gdzie jest wtyczka do kompa? przy popielniczce niema.. rocznik 93.
następnego dnia: sprawdziliśmy halle sa chyba dobre, pokazują napiecie 10.8 i 11.4 coś takiego.. cewke chyba spaliło, sprawna cewka też nie daje iskry.. na kompie brak błędów
ABF Nieodpala, brak iskry
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
to jakis cienki mechanik bo pod kopulka ten czujnik halla to jest dla jaj, wyjmiesz ta wtyczke i ABF bedzie chodzil, za iskre odpowiedzialny jest czujnik halla na wale korbowym ten w bloku, a cewke podmieniales?? moze cewka padła, wez jakas z innego golfa i podmien na chwile. jesli nie to moze palec rozdzielacza a jak nie to czujnik halla na wale korbowym koszt ok 200zl.bialko1991 pisze:Mechanik sprawdził we wtyczce pod kopułką (taka z 3 kablami) napięcia czy coś.. i stwierdził że niema sterowania iskry.. co to może być?
VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
czujnik halla na korbowym.. znaczy wtyczka od ktorej idą kable do niego.. bodajze zielony czerwony i jeszcze jakis.. jest po tej stronie silnika co kopulta tylko nizej prawda? to sprawdzalismy i tez daje sygnały ok 11 V, cewke podmienilismy z polówki ale nie daje iskry. Wychodzi na to ze od halla idzie sygnał ale do cewki nie dochodzi.. moze coś związane z kompem.. ?
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 21:11 przez bialko1991, łącznie zmieniany 1 raz.
nie, czujnik halla na wale korbowym masz z przodu silnika pod przednia łapa silnika niedaleko filtra oleju, a kopulkajest raczej z boku silnika:) wiec nie wiem co wy mierzyliscie:) zmien mechanika. jak mierzysz taki czujnik to sprawdzasz opornosc a nie napiecie.
VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 313 gości