Płyn hamulcowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

azureus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn maja 04, 2009 10:36
Lokalizacja: Kraków

Płyn hamulcowy

Post autor: azureus » czw lip 02, 2009 11:45

Witam wszystkich !
W związku z małą samochodowa wiedzą chciałbym zapytać czy w przypadku wykrycia całkowitego braku płynu hamulcowego w zbiorniczku wyrównawczym (mały zbiornik z żółta nakrętką na wprost kierownicy ??? ),wystarczy po prostu dolać płynu do wymaganego wskaźnikami poziomu,czy jest opcja że układ hamulcowy się zapowietrzył i trzeba odwiedzić warsztat ?



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » czw lip 02, 2009 11:47

dolac i tak musisz ale poza tym trzeba poszukac ewentualnego miejsca nieszczelności-płyn sam z siebie nie ucieka ani nie odparuje,musi byś jakaś przyczyna


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw lip 02, 2009 13:09

jeśli przy zmianie biegów prawidłowo działa sprzęgło - bez zgrzytów to najpierw zerknij na grubość klocków hamulcowych a jeśli zajdzie potrzeba ich wymiany z uwagi na bardzo duże zużycie to najpierw wymień klocki i wtedy sprawdź ponownie poziom płynu.


Obrazek

azureus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn maja 04, 2009 10:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: azureus » czw lip 02, 2009 21:18

Dzięki Panowie za odzew,ale pierwsze co trzeba było zrobić to po prostu odkręcić korek i w ten sposób sprawdzić co jest grane ,a nie polegać na zewnętrznym wypatrywaniu poziomu płynu hamulcowego,bo okazało się że podczas ostatniego przeglądu,goście podeszli do sprawy dość profesjonalnie i najnormalniej nalali mi go pod korek,stąd brak poziomu przy oględzinach z zewnątrz.
To też chyba nie za dobre,bo ten wskaźnik "max" też po coś jest i teraz pytanie czy odlać ten nadmiar ?
Jeszcze raz dzięki !!!



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » czw lip 02, 2009 21:23

azureus, odlac troche możesz teraz lepiej lub przy wymianie klocków ,bo przy nowych klockach płyn sie cofnie od wciśniętych głębiej tłoczków i wybije go ,a po co lakier ma zmyc

swoją drogą dobrze się skończyło...
azureus pisze:co trzeba było zrobić to po prostu odkręcić korek i w ten sposób sprawdzić co jest grane ,a nie polegać na zewnętrznym wypatrywaniu poziomu płynu hamulcowego
sądziliśmy ,że wypatrywałeś po odkręceniu korka :bajer: to oczywiste...poszliśmy o krok dalej szukając przyczyn...


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

azureus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn maja 04, 2009 10:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: azureus » czw lip 02, 2009 21:44

Jak najbardziej logiczne podejście,bo tak trzeba było na samym początku,odkręcić korek.
Nie na darmo mam na profilu NOWICJUSZ :blush:
Mea Kulpa
Dzięki !!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 213 gości