Nie zamykająca się szyba kierowcy, spadek mocy.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: MK5 GTI
Silnik: AXX

Post autor: Lulek » wt cze 09, 2009 18:18

Zaworek i wężyki mam, wystarczyło otworzyć maskę :)

Pytanie teraz takie. Jak spiąć te wężyki? Odpiąć je od zaworka? I co ma na celu zrobienie tego?


viewtopic.php?f=90&t=620814&p=7163751#p7163751

VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013

dobrekołoiglebastyle.pl

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » wt cze 09, 2009 19:07

tak, odpinasz od zaworka i laczysz, za pomoca np rozbebeszonego dlugopisu lub jakiejs innej rureczki.

ma to na celu zasterowanie grucha bez n75.

zreszta masz milion wypowiedzi tutaj na ten temat chyba :chytry: szukaj slowo klucz notlauf



Awatar użytkownika
Lulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: MK5 GTI
Silnik: AXX

Post autor: Lulek » wt cze 09, 2009 19:28

A jak odpiąć je od zaworka? Mają taki zacisk aluminiowy. Nie wiem, czy po prostu mocno pociągnąć, czy trzeba coś z tym zrobić.


viewtopic.php?f=90&t=620814&p=7163751#p7163751

VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013

dobrekołoiglebastyle.pl

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » wt cze 09, 2009 19:38

zaciskow nie uratujesz. jak na serio nie bedzie chcialo zejsc utnij, wyjmij zaworek caly i tych resztek sie pozbadz, z wyciagnietym bedzie latwiej i poreczniej. pozniej scisnij cybantami i gotowe

[ Dodano: 09 Cze 2009 19:39 ]
a te oryginalne obejmki rozcisnij chociazby srubokretem. uwazaj zeby nie urwac kroccow



Awatar użytkownika
mobi65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: mobi65 » wt cze 09, 2009 20:43

Lulek pisze:Zaworek i wężyki mam, wystarczyło otworzyć maskę :)

Pytanie teraz takie. Jak spiąć te wężyki? Odpiąć je od zaworka? I co ma na celu zrobienie tego?
odepni 2 przewody czerwony i niebieski polacz je plastikowa rurka ze soba i sie przejedz nie odpinaj od zaworka kostki niech zostanie na miejscu, jesli bedziesz czul ruznice to jest n75 do wymiany



Awatar użytkownika
Lulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: MK5 GTI
Silnik: AXX

Post autor: Lulek » śr cze 24, 2009 20:32

A jeśli po odłączeniu nie poczułem różnicy i dalej łapie notlaufa?


viewtopic.php?f=90&t=620814&p=7163751#p7163751

VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013

dobrekołoiglebastyle.pl

Awatar użytkownika
Stanio50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
Lokalizacja: VWałbrzych
Kontakt:

Post autor: Stanio50 » śr lip 01, 2009 23:26

Lulek, ja mam dokładnie to samo 4,5 bieg na 4 biegu 3tys obr i koniec pada wbijam 5 lece do 140-150 i koniec puszcze gaz nacisne i jedzie dalej i znów pach rozpedziłem sie tak do ok 200 ale bylo to strasznie meczace, wymieniłem n75 na nowy i niestety nic to nie dało putro albo w sobote bede VAG ował auto, czytałem tematy na forum i mysle ze z ta gruszka w turbo moge miec cos nie tak a pozatym wezyki mam szczelne te ktore ida od n75 a jakis tam co jest w kompie nie sprawdzalem bo boje sie kompa odpinac i rozbierac ma ktos jakies jeszcze pomysły jutro rozbiore n75 i w niebieski wezyk dmuchne kompresorem i mam jeszcze pytanie czy moge załozyc te wezyki bez zadnych obejm czy musze jakies objemki pozakladac na nie, chodzi oczywiscie o wezyki n75 (a tak nawiasem mowiac jest to bardzo denerwujacy problem szczególnie przy wyprzedzaniu i na autobahnie :( )


golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » śr lip 01, 2009 23:57

sprawdzcie wezyk w podszybiu, a najlepiej wymienic



Awatar użytkownika
Stanio50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
Lokalizacja: VWałbrzych
Kontakt:

Post autor: Stanio50 » czw lip 02, 2009 15:32

no to dzis sie pipisalem... sprawdzalem wezyki i dmuchnolem kompresorem w niebieski wezyk od n75 i turbo nie dziala wcale i teraz pytanie czy w moim 1z 95 rok jest zmienna geometria w turbo bo albo geometria sie przestawiła albo ciśnienie rozwaliło mebrane w gruszce .... narobilem tylko szkody ;/


golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw lip 02, 2009 19:00

Stanio50, a masz vaga? Co sie dzieje jak odepniesz niebieski od n75. Turbina nie pompuje na maksa i nie wpadasz w notlauf?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » czw lip 02, 2009 19:22

Stanio50 pisze:no to dzis sie pipisalem... sprawdzalem wezyki i dmuchnolem kompresorem w niebieski wezyk od n75 i turbo nie dziala wcale i teraz pytanie czy w moim 1z 95 rok jest zmienna geometria w turbo bo albo geometria sie przestawiła albo ciśnienie rozwaliło mebrane w gruszce .... narobilem tylko szkody ;/
jakbys rozwalil gruche lecialo by przez nia te pow z kompresora. nie masz zmiennej geometrii, masz westgate i pewnie je zaciales, teraz wszystko leci bypassem, stad pewnie twoje stwierdzenie ze "turbo nie dziala". zreszta rozwalona grucha = przeladowanie



Awatar użytkownika
Lulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: MK5 GTI
Silnik: AXX

Post autor: Lulek » czw lip 02, 2009 19:42

No u mnie wężyki też są szczelne.. Także n75 całkowicie odpada. Kurde nie mam zielonego pojęcia co to może być. Filtr paliwa przez chwilę przeszedł mi przez myśl, ale wtedy łapałby na różnych obrotach, a nie ciągle tak samo.

[ Dodano: 02 Lip 2009 19:43 ]
gOOzOl pisze:sprawdzcie wezyk w podszybiu, a najlepiej wymienic
Czyli dokładniej jakbyś mógł. Tak dla laika. :)


viewtopic.php?f=90&t=620814&p=7163751#p7163751

VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013

dobrekołoiglebastyle.pl

Awatar użytkownika
Stanio50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt maja 23, 2008 23:42
Lokalizacja: VWałbrzych
Kontakt:

Post autor: Stanio50 » czw lip 02, 2009 19:55

gOOzOl pisze:masz westgate i pewnie je zaciales, teraz wszystko leci bypassem, stad pewnie twoje stwierdzenie ze "turbo nie dziala". zreszta rozwalona grucha = przeladowanie

prosze po polsku ?? i duzymi litrami bo nie rozumiem

jak pierwszy raz puscilem cisnienie z kompresora to usluszalem jak cos tam chodzi i mysle sobie puszcze drugi i trzeci to rozruszam ta gruszke ale za drugim i trzecim juz nic nie bylo slychac tylko wezyk od n75 sie pompował :(


golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw lip 02, 2009 20:43

Lulek, to nie chodzi o to czy sa szczelne (tzn tez) ale o to czy sa drozne!
Ja mialem przewody zawalone drobinami oleju i niedoladowanie.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 207 gości