Nie zamykająca się szyba kierowcy, spadek mocy.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lulek
- Użytkownik
- Posty: 313
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 22:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: MK5 GTI
- Silnik: AXX
Zaworek i wężyki mam, wystarczyło otworzyć maskę
Pytanie teraz takie. Jak spiąć te wężyki? Odpiąć je od zaworka? I co ma na celu zrobienie tego?
Pytanie teraz takie. Jak spiąć te wężyki? Odpiąć je od zaworka? I co ma na celu zrobienie tego?
viewtopic.php?f=90&t=620814&p=7163751#p7163751
VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013
dobrekołoiglebastyle.pl
VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013
dobrekołoiglebastyle.pl
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
tak, odpinasz od zaworka i laczysz, za pomoca np rozbebeszonego dlugopisu lub jakiejs innej rureczki.
ma to na celu zasterowanie grucha bez n75.
zreszta masz milion wypowiedzi tutaj na ten temat chyba szukaj slowo klucz notlauf
ma to na celu zasterowanie grucha bez n75.
zreszta masz milion wypowiedzi tutaj na ten temat chyba szukaj slowo klucz notlauf
- Lulek
- Użytkownik
- Posty: 313
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 22:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: MK5 GTI
- Silnik: AXX
A jak odpiąć je od zaworka? Mają taki zacisk aluminiowy. Nie wiem, czy po prostu mocno pociągnąć, czy trzeba coś z tym zrobić.
viewtopic.php?f=90&t=620814&p=7163751#p7163751
VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013
dobrekołoiglebastyle.pl
VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013
dobrekołoiglebastyle.pl
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
zaciskow nie uratujesz. jak na serio nie bedzie chcialo zejsc utnij, wyjmij zaworek caly i tych resztek sie pozbadz, z wyciagnietym bedzie latwiej i poreczniej. pozniej scisnij cybantami i gotowe
[ Dodano: 09 Cze 2009 19:39 ]
a te oryginalne obejmki rozcisnij chociazby srubokretem. uwazaj zeby nie urwac kroccow
[ Dodano: 09 Cze 2009 19:39 ]
a te oryginalne obejmki rozcisnij chociazby srubokretem. uwazaj zeby nie urwac kroccow
- mobi65
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
odepni 2 przewody czerwony i niebieski polacz je plastikowa rurka ze soba i sie przejedz nie odpinaj od zaworka kostki niech zostanie na miejscu, jesli bedziesz czul ruznice to jest n75 do wymianyLulek pisze:Zaworek i wężyki mam, wystarczyło otworzyć maskę
Pytanie teraz takie. Jak spiąć te wężyki? Odpiąć je od zaworka? I co ma na celu zrobienie tego?
- Lulek
- Użytkownik
- Posty: 313
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 22:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: MK5 GTI
- Silnik: AXX
A jeśli po odłączeniu nie poczułem różnicy i dalej łapie notlaufa?
viewtopic.php?f=90&t=620814&p=7163751#p7163751
VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013
dobrekołoiglebastyle.pl
VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013
dobrekołoiglebastyle.pl
Lulek, ja mam dokładnie to samo 4,5 bieg na 4 biegu 3tys obr i koniec pada wbijam 5 lece do 140-150 i koniec puszcze gaz nacisne i jedzie dalej i znów pach rozpedziłem sie tak do ok 200 ale bylo to strasznie meczace, wymieniłem n75 na nowy i niestety nic to nie dało putro albo w sobote bede VAG ował auto, czytałem tematy na forum i mysle ze z ta gruszka w turbo moge miec cos nie tak a pozatym wezyki mam szczelne te ktore ida od n75 a jakis tam co jest w kompie nie sprawdzalem bo boje sie kompa odpinac i rozbierac ma ktos jakies jeszcze pomysły jutro rozbiore n75 i w niebieski wezyk dmuchne kompresorem i mam jeszcze pytanie czy moge załozyc te wezyki bez zadnych obejm czy musze jakies objemki pozakladac na nie, chodzi oczywiscie o wezyki n75 (a tak nawiasem mowiac jest to bardzo denerwujacy problem szczególnie przy wyprzedzaniu i na autobahnie )
golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
no to dzis sie pipisalem... sprawdzalem wezyki i dmuchnolem kompresorem w niebieski wezyk od n75 i turbo nie dziala wcale i teraz pytanie czy w moim 1z 95 rok jest zmienna geometria w turbo bo albo geometria sie przestawiła albo ciśnienie rozwaliło mebrane w gruszce .... narobilem tylko szkody ;/
golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
jakbys rozwalil gruche lecialo by przez nia te pow z kompresora. nie masz zmiennej geometrii, masz westgate i pewnie je zaciales, teraz wszystko leci bypassem, stad pewnie twoje stwierdzenie ze "turbo nie dziala". zreszta rozwalona grucha = przeladowanieStanio50 pisze:no to dzis sie pipisalem... sprawdzalem wezyki i dmuchnolem kompresorem w niebieski wezyk od n75 i turbo nie dziala wcale i teraz pytanie czy w moim 1z 95 rok jest zmienna geometria w turbo bo albo geometria sie przestawiła albo ciśnienie rozwaliło mebrane w gruszce .... narobilem tylko szkody ;/
- Lulek
- Użytkownik
- Posty: 313
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 22:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: MK5 GTI
- Silnik: AXX
No u mnie wężyki też są szczelne.. Także n75 całkowicie odpada. Kurde nie mam zielonego pojęcia co to może być. Filtr paliwa przez chwilę przeszedł mi przez myśl, ale wtedy łapałby na różnych obrotach, a nie ciągle tak samo.
[ Dodano: 02 Lip 2009 19:43 ]
[ Dodano: 02 Lip 2009 19:43 ]
Czyli dokładniej jakbyś mógł. Tak dla laika.gOOzOl pisze:sprawdzcie wezyk w podszybiu, a najlepiej wymienic
viewtopic.php?f=90&t=620814&p=7163751#p7163751
VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013
dobrekołoiglebastyle.pl
VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013
dobrekołoiglebastyle.pl
gOOzOl pisze:masz westgate i pewnie je zaciales, teraz wszystko leci bypassem, stad pewnie twoje stwierdzenie ze "turbo nie dziala". zreszta rozwalona grucha = przeladowanie
prosze po polsku ?? i duzymi litrami bo nie rozumiem
jak pierwszy raz puscilem cisnienie z kompresora to usluszalem jak cos tam chodzi i mysle sobie puszcze drugi i trzeci to rozruszam ta gruszke ale za drugim i trzecim juz nic nie bylo slychac tylko wezyk od n75 sie pompował
golf ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=193445
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
bora ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=377225
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 207 gości