Sprzęgło

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kameh1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sty 17, 2008 11:50
Lokalizacja: Gruszów
Kontakt:

Sprzęgło

Post autor: kameh1 » wt cze 30, 2009 19:58

Witam, ostatnio miałem niezbyt ciekawe zdarzenie mianowicie:
Gdy wracałem z pracy wczoraj to odpaliłem samochód wyjechałem z parkingu zauważyłem że coś 1 nie chciała wskoczyć za bardzo wcisnąłem 2 raz sprzęgło i weszła gładko. Następnie podczas jazdy miałem problemy ze zmianą biegów aż w końcu pedał sprzęgła utkwił w podłodze. Więc udało dojechać mi się do mechanika bez konieczności zmiany biegów po sprawdzeniu mniej więcej stwierdził że prawdopodobnie sprzęgło dokonało swojego żywota. Teraz się zastanawiam czy w silniku 1,6 AKL jest może dwumas ponieważ niestety po tym zdarzeniu jak jechałem do mechanika musiałem czasem zejść do dość niskich obrotów i podczas przyspieszania odczuwalne były lekkie drgania. I obawiam się że oprócz sprzęgła mógł i on ulec uszkodzeniu jeśli jest on obecny w tej wersji. Dodam że samochód jest z początków produkcji.



memekk222
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: memekk222 » wt cze 30, 2009 22:03

napewno niema tam dwu masy .a szarpało bo schocziłes na niskie obroty i silnik niemiał siły przyspieszac.moze tez jest jakas poduszka oberwana pod silnikiem



Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: tom17 » wt cze 30, 2009 22:07

masz tam standardowe sprzęgło.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20575][img]http://www.motostat.pl/user_images/20575/icon1.png[/img][/url]

kameh1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sty 17, 2008 11:50
Lokalizacja: Gruszów
Kontakt:

Post autor: kameh1 » wt cze 30, 2009 22:35

Ok dzięki za informacje oczywiście po punkciku :bigok: Mam jeszcze jedno pytanie aczkolwiek tylko teoretyczne sprzęgło już wybrałem a mianowice firmy LUK, jednak ciekawy jestem jakie są koszty wymiany bo gdy odstawiałem samochód to nie zdążyłem się nawet dowiedzieć. Gdyż tak czy siak i tak muszę to zrobić;] A słyszałem że koszt wymiany jest całkiem spory tzn. ok. 400 zł czyli tyle samo co części. Pytam jedynie z ciekawości :smoke:



Awatar użytkownika
Kavior
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: wt sie 08, 2006 20:11

Post autor: Kavior » śr lip 01, 2009 07:28

400zł za robocizne wymiany sprzegła? :panna: Ja płaciłem 200 i to nie na zadnej wiosce tylko w duzym miescie.



krupik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 17:18
Lokalizacja: Kraków

mk4 akl sprzeglo

Post autor: krupik » wt cze 08, 2010 20:28

Witajcie, odkopuję bo dziś miałem prawie taką samą sytuację tyle że mi pedał sprzęgła został w podłodze na luzie i udało mi się tylko sturlać na chodnik -> linka i mechanik
teraz auto stoi u niego i jak sprawdzą co i jak padło to będę wiedział ile :crazy:

mam pytanie - jakie tam jest sprzęgło i czy bez włażenia do auta da się sprawdzić?
bo z tego co pamiętam to hydrauliczne i cena naprawy pewnie mnie zaboli (linki jakoś nie kojarzę żeby tam szła)

skrzynia du DUU (a przynajmniej tak twierdzi VIN Decoder)



damiannn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pt sie 01, 2008 21:40
Lokalizacja: Jarosław/Kraków

Post autor: damiannn » wt cze 08, 2010 21:04

Tak - hydrauliczne. Podobne jak w 1.4 i 1.9 SDI. Komplet +- 500 zł plus dolicz robociznę.



krupik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 17:18
Lokalizacja: Kraków

Post autor: krupik » wt cze 08, 2010 21:08

damiannn pisze:Tak - hydrauliczne. Podobne jak w 1.4 i 1.9 SDI. Komplet +- 500 zł plus dolicz robociznę.
dziękuję :)
mam nadzieję że będzie jak piszesz i że jednak coś z wypłaty w tym msc mi zostanie :hmm:



damiannn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pt sie 01, 2008 21:40
Lokalizacja: Jarosław/Kraków

Post autor: damiannn » wt cze 08, 2010 21:16

Widzę na allegro ze nawet tarcza + docisk SACHSA w KRK do 1.4/1.6/1.9 SDI za mniej niż < 400 zl jest. A jakie nonamey to juz w ogole groszowe sprawy ale nie ma co na tym oszczedząć, bo nie warto w niedługim czasie ponownie za robote płacić. Więc za całość firmowych części spokojnie w 500zl zmiescisz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 507 gości