od czego jest zbiorniczek nad lewym nadkolu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
werni
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pt maja 08, 2009 18:58
Lokalizacja: tychy

od czego jest zbiorniczek nad lewym nadkolu

Post autor: werni » wt cze 30, 2009 00:26

jak w temacie jest szczelny i prowadzi do niego wezyk, zastanawiam sie czy jest z silnika czy z centralnego, silnika oryginalnego w furce nie mam i mysle czy tego nie wyrzucic razem z nadkolem
posiadam golfa3 vr6 z 93roku
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 00:26 przez werni, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » wt cze 30, 2009 00:52

jeśli w bagażniku go masz to jest od centralnego zamka



Awatar użytkownika
werni
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pt maja 08, 2009 18:58
Lokalizacja: tychy

Post autor: werni » wt cze 30, 2009 00:56

jest skrecony z przednim lewym nadkolem



tom_s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob lip 23, 2005 12:03
Lokalizacja: LCA

Post autor: tom_s » wt cze 30, 2009 02:20

jesli to TDi to jest to zbiornik podciśnienia - nie wiem czy w benz. tez jest w tym miejscu ale w TDi tam wlasnie mialem. Jest po to aby podcisnienie bylo jeszcze trochę po wyłączeniu silnika kiedy pompa podcisnienia juz nie pracuje. Mocowany pomiedzy blotnikiem a nadkolem.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt cze 30, 2009 02:35

Obrazek

Nie wywalaj! Zdiornik tak jak w TDI umożliwia redukcję anomalii ciśnieniowych w układzie sterowania silnika > dodatkowo pełni rolę kompensacyjną podciśnienia > jego wielkość jest wyliczona dla właściwego działania układu!!!!
Pozdrowionka!



Awatar użytkownika
werni
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pt maja 08, 2009 18:58
Lokalizacja: tychy

Post autor: werni » wt cze 30, 2009 13:37

fleshu pisze:[url=http://images43.fotosik.pl/153/03832f0c8b5ce22em.jpg]Obrazek[/URL]

Nie wywalaj! Zdiornik tak jak w TDI umożliwia redukcję anomalii ciśnieniowych w układzie sterowania silnika > dodatkowo pełni rolę kompensacyjną podciśnienia > jego wielkość jest wyliczona dla właściwego działania układu!!!!
Pozdrowionka!
tylko jak pisalem , nie mam juz oryginalnego silnika i pewnie nie mam tego zbiorniczka podlaczonego do niczego, nie wim czy jest to do czegokolwiek potrzebne, pozatym
chce wyrzucic nadkole i nie chce mi sie myslec co zrobic,zeby ten zbiorniczek sie trzymal , popatrze jak bedzie mozliwosc przyczepienia go gdziekolwiek to go zostawie ,
dziekoweczka



rex_hunt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 17:29
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: rex_hunt » wt cze 30, 2009 13:48

z tego zbiorniczka idzie podciśnienie do sterowania siłownikiem obiegu zamkniętego wentylacji.



Awatar użytkownika
werni
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pt maja 08, 2009 18:58
Lokalizacja: tychy

Post autor: werni » wt cze 30, 2009 13:55

rex_hunt pisze:z tego zbiorniczka idzie podciśnienie do sterowania siłownikiem obiegu zamkniętego wentylacji.
czyli lepiej go zostawic, zobaczymy czy jest tam jak go zaczepic bez nadlola
dzikoweczka



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 431 gości