1,9 tdi na 2,5 tdi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sylwester.k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 21:46
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

1,9 tdi na 2,5 tdi

Post autor: sylwester.k » ndz sty 22, 2006 22:03

mk4 - czy jest możliowa zamiana silnika 1,9 na 2,5 tdi i czy ktoś orjetuje gdzie i za ile można to zrobić



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Re: 1,9 tdi na 2,5 tdi

Post autor: NEMESIS » pn sty 23, 2006 01:41

sylwester.k pisze:mk4 - czy jest możliowa zamiana silnika 1,9 na 2,5 tdi i czy ktoś orjetuje gdzie i za ile można to zrobić

CHYBA raczej problem, jak już V6 ale wtedy bedzie kłopot ze skrzynią jak juz dobierzesz jakąś o odpowiednich przełożeniach to trzeba flansze robić, przejściówke żeby to połączyć !! :chytry: Chyba że ... :chytry: ..wzdłuż !!!! :jezor: Wtedy KASA PRACA KASA CIERPLIWOŚĆ KASA KASA KASA !!!! :bigok:



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn sty 23, 2006 02:42

ja ci powiem tyle,sam rozwazalem kupno Audi A4 z tym silnikiem 2,5 V6 TDi,ale one wcale nie sa takie rewelacyjne,troche mnie to przygnebilo bo zawsze chcialem auto z tym silnikiem,a mianowicie sa poprostu nieudane,najwiekszym ich mankamentem sa walki rozrzadu,poprostu wyciaraja sie krzywki,pompy w nich padaja jak muchy no i jak by tego bylo mało to i turbawki itd...poczytaj sobie to



http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=1815


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pn sty 23, 2006 22:25

1,9 lżejszy a w sumie na pompowtryskiwaczach można duzo wyciagnąc



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt sty 24, 2006 00:48

o kosztach utrzymania tych silnikow lepiej nawet niewspominac,koszt wymiany rozrzadu czyli wiadomo paska i rolek to ok 1000zł pod warunkiem ze czesci kupisz wmiare tanio i oczywiscie wymienisz sobie to sam,wiec za te pieniadze w 4 cylindrowce rozrzad zmienil bys se ze 4 a nawet 5 razy jesli robisz sobie sam oczywiscie,w jakim s warsztacie to by ci zawołali ok 2,500 zł,a w ASO to nawet niechcem wiedziec,wiec to sa koszty np samego rozrzadu,wole nie liczyc nawet jakie sa koszty kiedy cos ci padnie...moj kuzyn ma Audi A4 z tym silnikiem,i wlasnie chodzilo mi poglowie odkupienie go,ale bardzo szybko zrezygnowałem,zreszta spalanie tez nie jest zaciekawe,jak sie ostro jezdzi to 12 wciaga,jada ma ale co z tego...skarbonka bez dna,no przynajmniej jak dla mnie chyba ze kasy cie nie brakuje to mozna sie bawic...

[ Dodano: Pon Sty 23, 2006 23:51 ]
ta audi na 5 biegu przy 120 km/h reaguje lepiej na gaz niz moj MKIII TDI na 2 biegu :D:D,naprawde robi wrazenie,no i skrzynia oczywiscie 6 bieg. ale mimo wszytsko to jest wielka kupa jak ktos nie ma zawiele kasy...kupic to nie sztuka,sztuka jest to utrzymac...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
sylwester.k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 21:46
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: sylwester.k » wt sty 24, 2006 08:24

ok dzieki. chyba zawieszę ten plan na gwożdziu



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » wt sty 24, 2006 09:39

możesz próbować swapu ale nie na 2,5 V6 TDi a polecam na R5 2,5TDi
V6 ma za dużo wad technicznych min rozstaw cylindrów a za tym i siły działające na układ korbowo-tłokowy szybko go niszczą a i mocy za dużo nie wyciśniesz z tego V6


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sty 24, 2006 12:03

po co wogole chcesz to robić? 1.9 tdi się świetnie modyfikują i za koszty swapa zrobisz swoje auta na dużo szybsze nawet jeśli masz teraz wersje 90km

[ Dodano: Wto Sty 24, 2006 11:05 am ]
wlasnie doczytalem, ze masz AJM 115 koni :D wiec chipuj (jak dolozysz troche kasy to mozesz go przerobic na mocniejsza wersje i wtedy zachipowac)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 288 gości