Post
autor: oli1980 » pn cze 29, 2009 21:26
umnie problem w trojce 1.4 abd byl taki sam ciśnienie zamiast 2 bar przy 2000obr było po nagrzaniu 0.7bar i alarm się włączał wydałem kupę kasy na mechaników którzy tylko doradzali remont tak jak ty wymieniłem polowe silnika pompę panewki czujnik oleju i dalej to samo brak ciśnienia mimo ze silniczek działał jak marzenie a zawory nie stukały silnik pracował cicho i trzymał temperaturę przejechałem ponad 3000km zanim wymieniłem go na nowy "używany" bo jechałem w długa trasę
moim zdaniem problem niskiego ciśnienia był w głowicy na kanale pomiędzy popychaczami zaworow i czujnikiem jakieś drobne pękniecie i olej do popychaczy dochodzi o prawidłowym ciśnieniu "pracowały cicho i bez stuków" a do czujnika już nie
wiem ze opis brzmi dziwnie ale tak było umnie - stara pompę sprzedałem i facet po miesiącu wystawił pozytywna opinie na allegro rozebrałem stary silnik na części i nie było na żadnych elementach jakiś nadmiernych śladów zużycia dla tego uważam ze problem może leżeć w głowicy
[ Dodano: 29 Cze 2009 21:42 ]
a właśnie filtr tez niepotrzebnie z filtrona na inny droższy zmieniałem i dalej to samo
poza tym wszyscy moi znajomi razem z zemną jeżdżą na nich i nikt nigdy nie narzeka
olej jaki leje to lotos 15w40 najtańszy jaki jest minerał i jest gucio leje olej według potrzeb silnika a nie reklam w telewizji niby czemu lotos ma być gorszy od innego na przykład mobila
przecież nierobia go na zapleczu z rzepaku - co prawda nie sprawdzałem
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 17:12 przez
oli1980, łącznie zmieniany 1 raz.
jak to mówia daltoniści - życie jest jak tecza raz jest biale a raz czarne !!!!!