Jak sprawdzić szyber
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak sprawdzić szyber
Jak sprawdzić szyber poprzez zwarcie kabli (które trzeba zewrzeć)?U mnie szyber się tylko uchyla,a dowiedziałem się właśnie,że prawdopodobnie powinien się jeszcze całkiem otwierać.Czy przy wszystkich mk3 się uchyla i otwiera czy możliwe,że mam wersję tylko uchylną?Chcę sprawdzić,żeby się dowiedzieć czy nie mam uszkodzonego przycisku i ewentualnie kupić sprawny.
Też tak myślałem, że mam uchylny ale ZTCW w GIII montowane były uchylno/otwierane (mogę się mylić, proszę poprawić). Jak rozebrałem przycisk, to okazało się że zablokowana została funkcja otwierania dachu (WYKAŁACZKĄ). Po wyciągnięciu tejże, mam wszystkie funkcje, otwieranie i uchylanie. Niestety otwieranie nie jest możliwe z powodu uszkodzenia słynnej "żabki" (uchwytu) szyberdachu z jednej strony (koszt około 100 pln) i trochę roboty. Czekam na przesyłkę z nowym uchwytem i miejmy nadzieję, że będzie działać.
Powodzenia w walce.
Pozdrawiam
Paweł
Powodzenia w walce.
Pozdrawiam
Paweł
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
rekin01, mam ten sam problem... tylko u minie jak chcę otworzyć przesuwa się o 2-3mm i staje... ponownie naciskam przycisk i znowu 2-3mm... i tak do samego końca muszę naciskać ok 30-40 razy... tak samo z zamykaniem. Uchyla się elegancko...
Rozebrałem przycisk, zauważyłem pękniętą diodę Zenera (1n4007), wymieniłem, ale nadal jest to samo...
Dołączam się do prośby rekin01.
Rozebrałem przycisk, zauważyłem pękniętą diodę Zenera (1n4007), wymieniłem, ale nadal jest to samo...
Dołączam się do prośby rekin01.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Nie otwiera sie bo masz pewnie urwana prowadnice
Przy otwieraniu szyber zapada sie w dol i otwiera. Przy uchylaniu, uchyla. Zasada jest taka ze jak silnik kreci w prawo (moge pomylic kierunki) to sie otwiera, a jak w lewo to uchyla.
Musisz miec panel z 3 guzikami. Zamykanie, uchylanie, otwieranie.
Przy otwieraniu szyber zapada sie w dol i otwiera. Przy uchylaniu, uchyla. Zasada jest taka ze jak silnik kreci w prawo (moge pomylic kierunki) to sie otwiera, a jak w lewo to uchyla.
Musisz miec panel z 3 guzikami. Zamykanie, uchylanie, otwieranie.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
rekin01, też będzie się otwierał, bez wzgledu na przycisk - koledzy wcześniej napisali przecież - że w każdym mkIII się uchylał i otwierał. Jak masz stary przycisk, to możesz go naciskać/ciągnąć, ale także przesówać przód tył. Ciągnęcie/ naciskanie - uchyla, przesuwanie przód-tył - zasuwa-odsuwa. Zeby go sprawdzić nie musisz ciąć kabli - jak zdejmniejsz osłonę silniczka, to tam masz kluczyk do kręcenia - odsłaniasz klapkę (ze strzałką) - wkładasz kluczyk i kręcisz ręcznie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 179 gości