Skad wziasc instalacje pod swapa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Skad wziasc instalacje pod swapa

Post autor: daro81 » ndz cze 28, 2009 12:48

Mam pytanko.wkladam do mojego mk1 silnik z passata b3 oznaczenie 9A.W mk1 mialem instalacje od 1,1 w oplakanym stanie.od jakiego auta najlepiej wziasc kompletna instalacje
zeby podlaczyc wsio w mk1,dodam ze z b3 bede mial tylko czesc z pod maski bo reszta musi
zostac bo passat idzie dalej do ludzi.doradzano mi instalke od mk1 gti i polaczyc to w calosc,ale czy np od mk2 gti nie byloby lepiej?? co radzicie??


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 28, 2009 12:53

ja bym brał z innego passata z takim samym silnikiem, inaczej nakombinujesz się, naszukasz i bedzie wielki kłopot. Dogadaj się z włascielem tego paska z kórego bierzesz silnik. Na co w nim komu instalacja pod silnik którego już niema. Nawet nie podejrzewam żeby ktoś potem tego paska w całości kupił i wkładał mu taki sam silnik który teraz bierzesz. Pewnie pójdzie na części.
Ostatnio zmieniony ndz cze 28, 2009 12:54 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » ndz cze 28, 2009 19:48

ten passat jest mój :) kupilem go dla silnika.tyle ze jak wyciagne to mam juz chetnego na calosc i on chce tam cokolwiek wsadzic i gonic dalej :)


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 28, 2009 20:11

czyli narażasz się sam na niespotykane problemy :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » ndz cze 28, 2009 20:14

daro81, weż wszystkie "kabelki" czyli instalacje od silnika, jak ktoś włoży tam cokolwiek to i tak instalacje od 9A nie bd pasować np. do RP itp.


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » ndz cze 28, 2009 21:01

czyli zabieram wszystko od silnika do skrzynki.a reszte z czego wziasc najlepiej?


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 28, 2009 21:07

nie wiem dokładnie ale w skrzynce masz chyba sterownik jakieś. Pisze ci nie rób sobie kłopotu, bierz przekładaj ze skrzynką. Taki swap jest amitnym projektem i po co masz sobie utrudniać. Łatwiej bedzie resztę elektryki w aucie dostosować do skrzynki z paska niż na odwrót


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz cze 28, 2009 21:30

Ja kumplowi przerobiłem całą instalację z ibizy z 97 roku do MK1. Kolory kabli w VAGach się nic nie różnią jeżeli chodzi o lampy i nawiewy. Jedyne co będzie trzeba wyrzeźbić to włącznik świateł i przełączniki w desce jeżeli chcesz zostawić deskę z MK1.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz cze 28, 2009 21:56

Jeżeli dysponujesz schematem elektryki do paska z silnikiem 9A - to ja bym wyciągnął tylko wiązke silnika, która nie jest połączona z żadną inną wiązką - i podłączył to do ori instalacji w mkI. Jeżelui nie dysponujesz takim schematem - to zależy, ile masz czasu, jak mocno zależy Tobie na jakości instalacji i czy dasz radę to ogranąć. Jeżeli czasu mało, w elektryce nie jesteś za bardzo kumaty itp. To przekąldaj całą instalacje, razem ze skrzynką. Jak coś kumasz i maszschematy, bądź kumasz na tyle, że dojdziesz bez schematów co i jak - to przekładaj bez skrzynki.

[ Dodano: Nie Cze 28, 2009 22:02 ]
A jeszcze jedna rzecz - nie wiem, jak jest w B3 - ale czy licnzik jest na linke, czy na czujnik? Bo możesz mieć wtedy problemy z prędkościomierzem itp. Jak licznik na linke, to jeszcze zerknij na panel przekaźników w pasku - które przekaźniki mają coś wspólnego z pracą silnika? Jeżeli tylko np. przekaźnik pompy paliwa - to sprawa jest dość łatwa do rozpykania, nawet bez schematów. Jeżeli jest tam więcej przekaźników, to lepiej zdobyć schematy i przekładać sama instalkę silnika, albo, jeżeli nie czujesz się na siłach, przełożyć całą instalke razem z panelem.

Jutro bedę w trójmieście, jak chcesz, to odezwij się na priv, podaj namiary, po robocie moge podjechać, popatrzeć, doradzić ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 341 gości