gaśnięcie auta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gabi111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:18
Lokalizacja: Stolyca

gaśnięcie auta

Post autor: gabi111 » sob cze 27, 2009 18:40

Witam,

koleżanka ma problem ze swoim Golfem GTI. Otóż po rozgrzaniu silnika i ok. 15 minut jazdy nagle jej gaśnie. Po upływie następnych 15 minut odpala normalnie i może dalej jechać. Nie zawsze tak jest, oddała auto do warsztatu, mechanik nie mógł stwierdzić co jest nie tak, nie ma żadnego błędu. Spec jeździł nim przez dwa dni, zrobił ok. 200 km i nic, ona go odebrała i po 10 km jej stanął. Wiem wiem, auto nie lubi koleżanki :cool: .
Wg mnie to jakiś element się nagrzewa i coś wtedy nie kontaktuje. Ale jak jest wszystko dobrze to ciężko zdiagnozować usterkę.
Mam nadzieję że pomożecie.

Pozdrawiam
gabi111



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » sob cze 27, 2009 18:41

Zobacz cewkę,kable,kopułkę...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

gabi111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:18
Lokalizacja: Stolyca

Post autor: gabi111 » sob cze 27, 2009 20:20

sprawdzane, wszystko sprawne



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » sob cze 27, 2009 21:56

Przekaznik od sterowania silnikiem do wymiany. Jest w skrzynce z bezpiecznikami w miejscu R3. jest to przekażnik nr 30. Jeśli masz opisane przekażniki. Często przegrzewają się i rozłączają napięcie.


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

gabi111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:18
Lokalizacja: Stolyca

Post autor: gabi111 » ndz cze 28, 2009 08:17

ooo, coś nowego, dzisiaj to sprawdzimy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 28, 2009 08:30

gabi111, zorientuj sie jaki to typ silnika, może fotkę daj. Trzeba ssprawdzić czy iskra zanika jak nie chce odpalic. Niemniej na pierwszy ogień cewka. Nie da się jej sprawdzić miernikiem. Najlepiej podmienić od kogoś to kilka minut, wszystkie cewki sa podobne z MK3 seatów itp.
Potem czujnik Halla w aparacie zapłonowy lub czujnik położenia wału korbowego - to już zależy jaki silnik ( w nowszych jest ten drugi)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

gabi111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:18
Lokalizacja: Stolyca

Post autor: gabi111 » ndz cze 28, 2009 09:19

na razie przekazałam koleżance, żeby sprawdziła ten przekaźnik.
a wie ktoś może jaki on powinien mieć numery czy cokolwiek, żeby mogła się spytać w sklepie o ten konkretny przekaźnik??
Ostatnio zmieniony ndz cze 28, 2009 09:20 przez gabi111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 28, 2009 09:41

gabi111, kolega wyżej napisał. Miejsce R3 to drugi rząd liczac od dołu trzecie miejsce od lewej. 30 to nadruk dużymi cyframi na przekaźniku. Te dane wystarczą.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

arturek303
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 14:17
Lokalizacja: slask

Post autor: arturek303 » ndz cze 28, 2009 14:30

podepne sie pod ten temat ja mam golfa 3 silnik 1.4 abd r.1993 i to samo sie dzieje od czego zaczac sprawdzanie? tylko ja zawsze wypinałem wtyczke z przodu wtrysku wycierałem ze srodka olej i odpalal zaraz a teraz gaśnie za chwile znowu, pomocy




zuwazyłem ze grzeje mi sie klema plusowa po wyczyszczeniu wszyskich miejsc styku przestała . zobacze czy teraz gaśnie i dam znać.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn cze 29, 2009 12:19 przez arturek303, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wicio1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lis 25, 2006 10:05
Lokalizacja: www

Post autor: wicio1984 » ndz cze 28, 2009 20:35

Witam ja tez mam 1,4 abd1993 i gdy silnik się nagrzeje to szarpie i gaśnie a po paru minutach odpala. kiedyś miałem mokra wycieraczkę pod kierownica a teraz ciągle pada.


Niech mi ktoś pomoże. Golf MK3 1,4Lpg

ohtamzemadar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw sty 24, 2008 19:52
Lokalizacja: Swieszyno

Post autor: ohtamzemadar » pn cze 29, 2009 10:36

ja miałem to samo ale zmieniłem czujnik halla koszt to 180 zł i już nie gasnie



swiety69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt cze 30, 2009 17:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: swiety69 » wt cze 30, 2009 20:36

Mam identyczny problem, MK2 z silnikiem od Corrado 1,8. Hall i cewka wporzadku, Gabi napisz czy zmiana przekaźnika coś dała..


Peace

gabi111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:18
Lokalizacja: Stolyca

Post autor: gabi111 » śr lip 01, 2009 21:56

koleżanka przekaźnik wymieniła, objawy zostały.
z tego co mówiła, to mechanik sprawdzał też ten czujnik Hala, też w porządku
macie jeszcze jakieś pomysły??



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » śr lip 01, 2009 22:50

Niech koleżanka zobaczy czy jest iskra , gdy nie chce odpalić. Jeśli nie będzie iskry to trzeba jeszcze sprawdzić czujnik położenia wału i najlepiej podmienić z kimś cewkę zapłonową. Może koleżance sprawi problem sprawdzenie iskry, ale wierze ,że poradzi sobie, jak dobrze wytłumaczysz :bigok: .

Pozdrawiam Krzaś


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 283 gości