Volkswagen GOLF II 1.3 pełny wtrysk 91r.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

motorac2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 09, 2005 19:47
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: motorac2 » wt gru 13, 2005 19:09

pkirylcz! Przecież mówiłem już, że przewody i świeczki sa nowe!!! Dziś sprawdziłem jeszcze raz cały układ "odmy". Znalazłem maluteńką dziurke w elemencie nr. 7, zaklajstrowałem to dokładnie taśmą izolacyjną ale niestety nic.. Jutro skocze na szrot, może będzie miał coś podobnego to wymienie, jednak całą reszte dokładnie przejzałem i nic nie znalazłem. Gdy wyciągne przepływomierz ale go nie odłącze to silnik na wolnych obrotach pracuje nadal no i oczywiście strzela ale jak zatkam ręką wlot powietrza to dusi sie ,czyli lewego powietrza to on raczej nie ciągnie.

[ Dodano: Wto Gru 13, 2005 18:13 ]
Po odłączeniu sondy Lambda obroty wzrastają ale czy strzela to już nie wiem, ponieważ to strzelanie jest bardzo cichutkie a przy podwyższonych obrotach tego zjawiska praktycznie nie ma.

[ Dodano: Pią Gru 16, 2005 12:54 ]
Prosze Państwa! Samochód naprawiony. Wczorajsza wizyta w Bosch Service w Częstochowie dała rade.. A niestety byłem u dwóch innych mechaników, każdy z nich ustawiał mi zapłon i nic. Jednak wczoraj FACHOWIEC wziął sie za to i strzelanie zupełnie minęło, obroty również przestały falować. Zajęło mu to ok. 30 min ale przynajmniej wszystko sie wypytałem co i jak. Poza tym posprawdzał mi wszystkie elektryczne elementy. Fachowa i skuteczna robota - POLECAM! Cena za usługe - 50zł. Dzięki za wszystkie odp, pozdrawiam



Mariovw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lip 09, 2005 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

mk2

Post autor: Mariovw » pn sty 23, 2006 19:14

wez chłopie sprawdż pompe paliwową jakie masz ciśnienie,boja miałem podobnie



meger69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn gru 12, 2005 19:39
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: meger69 » pn sty 23, 2006 19:50

hey jak mozesz to napisz co bylo przyczyna falowania obrotow.mam te same problemy.
co robil ci w golfie zeby wszystko ustalo.pozdrowka



frantz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: frantz » pn sty 23, 2006 21:57

też jestem strasznie ciekaw co oni tam w tym warsztacie zrobili,ja miałem podobne problemy i okazało sie ze mam nieszczelną odmę



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » pn sty 23, 2006 22:13

napisz co zrobili. hey "tauka" co to jest stycznik biegu jałowego gdzie tego szukac?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 281 gości