vento 1,9 td

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jacek.gd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 16:44
Lokalizacja: gdańsk

vento 1,9 td

Post autor: jacek.gd » pn sty 23, 2006 17:56

czy zmieniał ktoś uszczelkę pod miską olejową, jaki jest koszt, podobno jest tam nietypowa uszczelka silnik AAZ (ogranicznik fali olejowej czy coś podobnego )



tomczis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 22:45
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tomczis » pn sty 23, 2006 18:59

Witam. Tez mam AAZ Racja uszczelka jest nietypowa. Jest dosyc droga, koszt samej uszczelki cos kolo 200zl, ale niektorzy radza sobie w ten sposob ze pomiwdzy stara uszczelke a miske zaklada sie jeszcze jedna uszczelke i jest git, przynajmniej mi tak doradzono. Pozdro



Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » pn sty 23, 2006 19:27

już się nie zmienia na uszczelke tylko nakłądasz tam paste i to zastyga!! tak jest teraz w orginale!! ja zmieniałem i koszt razem z robocizną z tego co pamiętam 90 złotych!


Alib RULES!! in Rzeszów!!! Pozdro600!!!

tomczis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 22:45
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tomczis » pn sty 23, 2006 20:11

Alib, jesli dobrze rozumie, to tą uszczelke sie wyciaga i miske osadza sie na paście tak??



Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » pn sty 23, 2006 21:15

tomczis pisze:Alib, jesli dobrze rozumie, to tą uszczelke sie wyciaga i miske osadza sie na paście tak??
dokłądnie tak skręcasz i po 10 minutach wlewasz olej!! po 20 odpalasz i jest git!! już pół roku po wymianie i czyściutko na dole!!


Alib RULES!! in Rzeszów!!! Pozdro600!!!

tomczis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 22:45
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tomczis » pn sty 23, 2006 21:21

Rozumie. No ale wtedy wyjmujesz stara uszczelke, a co za tym idzie takze ten ogranicznik fali oleju, bo on jest razem z uszczelka. No chyba ze ten ogranicznik nie jest do niczego potrzebny, ale z drugiej strony jak by niebyl potrzebny to by go niezakladali . . .



Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » pn sty 23, 2006 21:53

wiem o co ci chodzi!! no właśnei się nie przyjżałem do końca jak to zrobił!! ale widzę ze jesteś z rzeszowa wieć jak bedziesz chciał zmienić uszczelke to dam ci namiary na goscia i jest git!! a ten ogranicznik jest na bank założony!!!


Alib RULES!! in Rzeszów!!! Pozdro600!!!

tomczis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 22:45
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tomczis » pn sty 23, 2006 22:18

ok. Ale jesli mowisz ze masz ogranicznik to masz tez stara uszczelke. Uszczelke masz przyklejona do miski na pascie i nie masz wycieków :). Innego wyjscia nie widze. Pozdro.



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » wt sty 24, 2006 02:43

nowa uszczelka erlinga kosztuje 130 zeta
a mozna optanic i z tej starej (ogranicznika fali olejowej ) zdjac obecna uszczelke i zalozyc na spejalna paste firmy Loctite i tez bedzie ok

a ten ogranicznik fali olejowej musi byc w tym silniku

pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości