Obrotomierz się przstawił...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Obrotomierz się przstawił...

Post autor: jajko » sob sty 21, 2006 12:52

Wczoraj był u mnie mróz -19. Odpaliłem bez problemów, ale obrotomierz od razu powędrował na 2 tys., myślałem że przy takim mrozie wrzucił sobie jakieś większe ssanie, po chwili było już 3,5 tys.. I tak zostało na biegu jałowym, jak zgasze silnik to spada na ok.2,9 tys. i tak zostaje. Co się mogło stać i czy to przejdzie jak mrozy odejdą? Zaznaczam, że obrotmierz sam w sobie działa, tylko że 0 jest teraz na 2,9 tys., a max. daleko poza skalą.
BTW. Fajnie wygląda jak zamykam szafe na obrotmierzu, a później ciągnie jeszcze dalej ;)



zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zbycho » sob sty 21, 2006 13:26

Witam!! wydaje mi się ze będziesz musiał zdjęć wskazówkę i ustawić ją poprawnie. mogła ona przymarznąć do kołka tego podpierającago na 0 i w momencie odpalenia obrotomierz chciał powądrować na 2000 a ona przez moment pozostała i sie przestawiło po chwili się oderwała ale juz jej pozycja została zmieniona. tylko to mi przyszło do głowy biorąc pod uwagę Twój opis POWODZENIA to nie trudna operacja



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob sty 21, 2006 13:38

zbycho pisze:Witam!! wydaje mi się ze będziesz musiał zdjęć wskazówkę i ustawić ją poprawnie. mogła ona przymarznąć do kołka tego podpierającago na 0 i w momencie odpalenia obrotomierz chciał powądrować na 2000 a ona przez moment pozostała i sie przestawiło po chwili się oderwała ale juz jej pozycja została zmieniona. tylko to mi przyszło do głowy biorąc pod uwagę Twój opis POWODZENIA to nie trudna operacja
Wtedy by zaniżał obroty.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob sty 21, 2006 14:46

zostaw w spokoju wskazówki itp - najprawdopodobniej złapał mróz - potem sie rozgrzało i powstala wilgoć która spowodowała jakieś przebicia w tacho - poczekaj az sie ociepli jesli wtedy nie przejdzie to trzba szukać szpenia od liczników - w kazdym razie problem elektryczny - może to w równym stopniu dotyczyć czujnika obrotów co i tacho. Wskazowka się sama nie przestawi bo tyle siły nie ma silnik krokowy.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

vadertattoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn sty 23, 2006 16:43
Lokalizacja: piotrków

Post autor: vadertattoo » pn sty 23, 2006 17:33

u mnie -24 i to samo.po rozruchu 2500(wg obrotomierz,na słuch normalnie) po wyłączeniu zapłonu zatrzymała się na 1000(zaliczył zwiechę jak u ciebie).załącz sobie dmuchawę na ciepełko i powinno odpuścić,u mnie odpuściło po jakichś 10 minutach grzania.



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » pn sty 23, 2006 17:53

Takie są uroki zimy :grin:



jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » pn sty 23, 2006 18:28

Jutro robię trase - conajmniej 4h, zobaczę może puści. Jak się nie uda to czekam do wiosny :)
Dzięki za pomoc :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości