Rozruch poranny.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kmlq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 11:16
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Rozruch poranny.

Post autor: kmlq » pt cze 26, 2009 07:02

Witam was, mam następujący problem.


Z rana jak odpalam auto, czyli na zimnym silniku. Kręcę rozrusznikiem autko łapie i zaczynają falować obroty po czym auto gaśnie. Odpalam ponownie wtedy w ogóle nie łapie.. Po otwarciu przepustnicy, czy tam dodaniu gazu łapie - ale przerywa. Przegazuję go troszke i już zaczyna silnik normalnie pracować. Jak jest cieply pali od kluczyka.

Co się dupcy? :grin:

Z góry dziękuje! ;)



Awatar użytkownika
ziolo115
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: ziolo115 » pt cze 26, 2009 12:16

na pierwszy ogień do sprawdzenia układ zapłonowy czyli swiece przewody kopółka i palec rozdzielacza ewentualnie cewka a jesli nie to , to czujnik temp cieczy chłodzącej do sprawdzenia / wymiany



Awatar użytkownika
dr Dre
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 25, 2009 18:17
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dr Dre » pt cze 26, 2009 15:04

Przyłącze się do porannego odpalania silnika.....
U mnie odpala bez problemu ale z wydechu wydobywa się wielka "chmura" jasnego dymu, potem jest już ok.

Podpowiecie mi co tym razem dolega mojemu Golfowi?


dr Dre - Golf II/1,8/90KM/1990r.

karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » pt cze 26, 2009 15:29

kmlq pisze:Co się dupcy? :grin:
Zdupcył się czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
dr Dre pisze:Podpowiecie mi co tym razem dolega mojemu Golfowi?
Najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą,płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania i stąd obłoczek.



Awatar użytkownika
michalqqr
...
...
Posty: 1052
Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: michalqqr » pt cze 26, 2009 15:51

a może to para wodna?



Svey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: sob lip 26, 2008 20:10
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Svey » pt cze 26, 2009 16:40

dr Dre pisze: wielka "chmura" jasnego dymu
W lato też tak masz? Tzn. jak jest ciepło. Bo w zimie to bym się nie przejmował spaliny gorące a woda która skropliła się w tłumiku przez noc odparowuje. Moze powąchaj spaliny, para wodna nie ma wyraźnego zapachu a płyn powinien mieć jakiś zapach, przynajmniej tak mi się wydaję. Sprawdz czy nie ma ubytków oleju, płynu chłodniczego, masełka pod korkiem wlewu oleju, oleju w plynie chłodniczym lub odwrotnie. :grin:



kmlq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 11:16
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: kmlq » pt cze 26, 2009 16:50

karol27, wielkie dzięki. Jutro kupie czujnik i biore sie za wymiane. TO moze być bardzo prawdopodobne, ostatnio po jeździe mój genialny wujek odkręcił kurek i wyleciało troche bardzo gorącego płynu :grin: Poleciało na czujnik i sie uszkodził?



karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » pt cze 26, 2009 19:23

Od tego raczej sie nie uszkodził.On jest zanurzony w cieczy i raczej temperatura mu krzywdy nie zrobi.Tylko jak juz kupujesz to nie bierz za 25 zł bo kupisz takie trzy i żaden działał nie będzie albo będzie ci na blacie pokazywać 100* lub 60*.Ori to koszt 85 zł.Cztery piny zołta obwódka.Sprawdź czy jak będziesz robił przegazówkę co się dzieje w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej,ja będą szły bąble to uszczelka.
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 19:26 przez karol27, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » pt cze 26, 2009 19:32

na początek zdejmij klemę z akumulatora

to zrestartuje komp , bo może rozjechały ci się mapy i z rana zalewa ci silnik benzyną

ale opcja z czujnikiem daje te same objawy tylko np nie było by ssania


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
dr Dre
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 25, 2009 18:17
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dr Dre » pt cze 26, 2009 21:49

Svey pisze: W lato też tak masz? Tzn. jak jest ciepło. Sprawdz czy nie ma ubytków oleju, płynu chłodniczego, masełka pod korkiem wlewu oleju, oleju w plynie chłodniczym lub odwrotnie. :grin:
Mam tak bez względu na warunki atmosferyczne, ubytków w płynach nie mam a "masełko" pod korkiem wlewu oleju owszem obserwowałem.


dr Dre - Golf II/1,8/90KM/1990r.

kmlq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 11:16
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: kmlq » sob cze 27, 2009 09:40

dziabi3, ssanie jest :grin:

zaraz schodze na dół do autka i zobaczę z tą klemą itd.
Ostatnio zmieniony sob cze 27, 2009 09:41 przez kmlq, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 204 gości