Rozruch poranny.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Rozruch poranny.
Witam was, mam następujący problem.
Z rana jak odpalam auto, czyli na zimnym silniku. Kręcę rozrusznikiem autko łapie i zaczynają falować obroty po czym auto gaśnie. Odpalam ponownie wtedy w ogóle nie łapie.. Po otwarciu przepustnicy, czy tam dodaniu gazu łapie - ale przerywa. Przegazuję go troszke i już zaczyna silnik normalnie pracować. Jak jest cieply pali od kluczyka.
Co się dupcy?
Z góry dziękuje!
Z rana jak odpalam auto, czyli na zimnym silniku. Kręcę rozrusznikiem autko łapie i zaczynają falować obroty po czym auto gaśnie. Odpalam ponownie wtedy w ogóle nie łapie.. Po otwarciu przepustnicy, czy tam dodaniu gazu łapie - ale przerywa. Przegazuję go troszke i już zaczyna silnik normalnie pracować. Jak jest cieply pali od kluczyka.
Co się dupcy?
Z góry dziękuje!
W lato też tak masz? Tzn. jak jest ciepło. Bo w zimie to bym się nie przejmował spaliny gorące a woda która skropliła się w tłumiku przez noc odparowuje. Moze powąchaj spaliny, para wodna nie ma wyraźnego zapachu a płyn powinien mieć jakiś zapach, przynajmniej tak mi się wydaję. Sprawdz czy nie ma ubytków oleju, płynu chłodniczego, masełka pod korkiem wlewu oleju, oleju w plynie chłodniczym lub odwrotnie.dr Dre pisze: wielka "chmura" jasnego dymu
Od tego raczej sie nie uszkodził.On jest zanurzony w cieczy i raczej temperatura mu krzywdy nie zrobi.Tylko jak juz kupujesz to nie bierz za 25 zł bo kupisz takie trzy i żaden działał nie będzie albo będzie ci na blacie pokazywać 100* lub 60*.Ori to koszt 85 zł.Cztery piny zołta obwódka.Sprawdź czy jak będziesz robił przegazówkę co się dzieje w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej,ja będą szły bąble to uszczelka.
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 19:26 przez karol27, łącznie zmieniany 1 raz.
na początek zdejmij klemę z akumulatora
to zrestartuje komp , bo może rozjechały ci się mapy i z rana zalewa ci silnik benzyną
ale opcja z czujnikiem daje te same objawy tylko np nie było by ssania
to zrestartuje komp , bo może rozjechały ci się mapy i z rana zalewa ci silnik benzyną
ale opcja z czujnikiem daje te same objawy tylko np nie było by ssania
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Mam tak bez względu na warunki atmosferyczne, ubytków w płynach nie mam a "masełko" pod korkiem wlewu oleju owszem obserwowałem.Svey pisze: W lato też tak masz? Tzn. jak jest ciepło. Sprawdz czy nie ma ubytków oleju, płynu chłodniczego, masełka pod korkiem wlewu oleju, oleju w plynie chłodniczym lub odwrotnie.
dr Dre - Golf II/1,8/90KM/1990r.
dziabi3, ssanie jest
zaraz schodze na dół do autka i zobaczę z tą klemą itd.
zaraz schodze na dół do autka i zobaczę z tą klemą itd.
Ostatnio zmieniony sob cze 27, 2009 09:41 przez kmlq, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 204 gości