Pasek rozrządu jak ustawić

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » czw cze 25, 2009 15:50

Masz silnik ABU a tam nigdy się nie pokryją znaki (to znaczy nie znam takiego przypadku w tym silniku). Trzeba popatrzeć od d...y strony jak to mój mechanik mówi i sprawdzić znaki od strony sprzęgła pod tym małym plastikowym deklem.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw cze 25, 2009 16:24

mdamian86, jasne a mój rysunek kłami :grrr:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » czw cze 25, 2009 16:32

Nie mówię że rysunek kłamie. Fakt jest taki że z biegiem lat wszystkie części się eksploatują i umieszczenie paska tak aby znaki się pokrywały staje się niemożliwe. Sam mam ABU i też miałem z tym problem podobnie jak znajomy. Również tutaj na forum czytałem że komuś znaki się nie zgadzały. Teoria teorią ale w praktyce różnie bywa:)


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
jojo_ns
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw lut 17, 2005 08:31
Lokalizacja: NS
Kontakt:

Post autor: jojo_ns » czw cze 25, 2009 16:41

ale powiedzcie mi coś bo czegoś nie rozumiem jak ustawie te znaczniki tak żeby się pokrywały w taki sposób jak pisał norek111 (czyli 5bieg i dawaj auto pchamy) to jak przejadę nim to auto ma takiego kopa że aż nie do poznania aż miło, a np na drugi dzień znowu się z mula nie czuć tej mocy, i tak jest za każdym razem, wiecie może co jest grane ???


[url=http://www.jumla.pl/][b][color=black][size=100]Ogłoszenia Nowy Sącz[/size][/color][/b][/url]

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » czw cze 25, 2009 18:38

Fakt jest taki że z biegiem lat wszystkie części się eksploatują i umieszczenie paska tak aby znaki się pokrywały staje się niemożliwe.
:^o :^o :^o
Znaki się przesuwają na kołach z biegiem lat? Co ty opowiadasz? Mój silnik jest z 89r i znaki sie zgadzają. Nie spotkałem sie w żadnym VW aby nie dało sie ustawić znaków, chyba że wpust na wale był by uszkodzony :hmm:



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw cze 25, 2009 19:13

ja tez nie wiem o co chodzi
ustawione raz i ma działac od wymiany do wymiany
jesli zmienia sie cos to znaczy ze pasek przestawia sie badź klin na wale lub wałku


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 25, 2009 19:16

Fahoo pisze:na jeden obrót wału wałek w głowicy musi obrucic się 2 razy
odwrotnie, rozumiem że to przejęzyczenie

[ Dodano: Czw Cze 25, 2009 7:19 pm ]
jojo_ns pisze:ale powiedzcie mi coś bo czegoś nie rozumiem jak ustawie te znaczniki tak żeby się pokrywały w taki sposób jak pisał norek111 (czyli 5bieg i dawaj auto pchamy) to jak przejadę nim to auto ma takiego kopa że aż nie do poznania aż miło, a np na drugi dzień znowu się z mula nie czuć tej mocy, i
albo klina którymś kole ścięty co rzadko się zdarza, albo źle kojarzysz fakty. Na przykład jak odpalisz zimny to jest mocny a po rozgrzaniu słabnie. Np z powodu uszkodzonej sondy, albo b. dużego zuzycia silnika tracącego kompresję po rozgrzaniu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jojo_ns
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw lut 17, 2005 08:31
Lokalizacja: NS
Kontakt:

Post autor: jojo_ns » pt cze 26, 2009 09:50

sonda jest odpięta bo wariowały obroty przy sądzie, a co do tej mocy to objawy takie są bez znaczenia czy jest ciepły czy zimny silnik jednego dnia targa cały dzień bez względu czy ciepły czy zimny a innego nawet na zimnym niema mocy :( wyczytałem gdzieś że koleś miał podobne objawy i rozkopał połowę auta a okazało się że pompa paliwowa była padnięta


[url=http://www.jumla.pl/][b][color=black][size=100]Ogłoszenia Nowy Sącz[/size][/color][/b][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 26, 2009 10:34

jojo_ns, nie masz sondy więc cały układ nie działa normalnie. chcesz mieć sprawne auto to sondę trzeba podpiąć nastepnie wyjaśnić przyczynę falowania obrotów, tematów o tym jest dziesiatki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jojo_ns
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw lut 17, 2005 08:31
Lokalizacja: NS
Kontakt:

Post autor: jojo_ns » pt cze 26, 2009 13:10

a żeby sonda poprawnie działała potrzebny jest katalizator ? bo słyszałem że bez katalizatora sonda jest bezużyteczna ??? za katalizator mam wstawiona strumienice


[url=http://www.jumla.pl/][b][color=black][size=100]Ogłoszenia Nowy Sącz[/size][/color][/b][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 26, 2009 13:18

Sonda działa bez katalizatora w twoim aucie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kiko_tychy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr gru 16, 2009 11:34
Lokalizacja: tychy

Post autor: kiko_tychy » pt gru 25, 2009 13:32

moze sie komus przyda - ja mam silnik RP i kropka na kole nie ma odnosnika a prawidlowo ustawiona jest mniej wiecej na godzinie 7 z groszami. zas wal korbowy tez bez znakow ustawiony jest na skrzyni ( automat ) na ZERO GMP

zawsze mozna sprawdzic polozenie tloka na 1 cylindrze wykracajac swiece - musi byc u gory i prawie schodzic na dol - a walek rozrzadu na 1 cylindrze praca ( zawory zamkniete i krzywki u gory ) a 4 cylinder przeplukiwanie zwrotne ( zawory zamkniete na granicy otwierania - krzywki na dole)

pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 119 gości