Witam.
Dzisiaj wymienilem w moim golfie termostat oraz krociec, ten przy glowicy do ktorego dolaczone sa dwa weze i 2 czujniki. Zalalem plyn do maksymalnej wartosci zakrecilem korek zapalilem i czekalem az silnik sie nagrzeje. Wszystko ok wskazowka zatrzymala sie w polowie a ze zbiorniczka ubylo sporo plynu. Ale po chwili temperatura wskoczyla na ponad 100 a wiatraki na chlodnicy nie zareagowaly. Czy tak powinno byc? czy jak teraz po ostygnieciu silnika doleje plyn wszystko wroci do normy. Dodam ze grzewanie w samochodzie nie dzialalo, z nawiewow lecialo zimne powietrze.
problem z odpowietrzeniem ukladu chlodzenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
A czy przy ponad 100 dolny wąż robił się ciepły?? Jeśli termostat sprawny to dolej do stanu i powinno być ok.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
na początku trzeba było zostawić korek otwarty, potem go zakręcić po dolaniu płynu -tomi86 pisze:Zalalem plyn do maksymalnej wartosci zakrecilem korek zapalilem i czekalem az silnik sie nagrzeje.
dolej płyn, odpal silnik, zostaw niech rozgrzeje się trochę i zakręć korek, jak silnik osiągnie 90 st. spr. wąż dolny od chłodnicy, powinien być mocno ciepły, podczas rozgrzewania silnika możesz "pościskać" grube węże od chłodnicy - to pomaga przy odpowietrzaniu ukł.
[ Dodano: 09-06-26, 07:55 ]
tomi86 tutaj jeszcze poczytaj http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości