Temperatura

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pavlo:)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt cze 23, 2009 22:45
Lokalizacja: Podkarpacie

Temperatura

Post autor: Pavlo:) » wt cze 23, 2009 22:49

Witam. Posiadam Volkswagena Golfa III 1.6. Mam problem z temperaturą. Wskaźnik podczas jazdy nie świruje, ale w czasie stania w korku wskazuje po chwili temp. 115 stopni i od razu mruga i piszczy kontrolka oleju. Co z tym zrobić?
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 22:50 przez Pavlo:), łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
emiloss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:30
Lokalizacja: Bronisławów

Post autor: emiloss » wt cze 23, 2009 23:04

115 ct. jest nie możliwością bo by ci wszystko wykipiało
sprawdź czy załącza się wentylator chłodnicy
nie wiem co ma do tego kontrolka oleju



Pavlo:)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt cze 23, 2009 22:45
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Pavlo:) » wt cze 23, 2009 23:14

Wiatrak załącza się.



Awatar użytkownika
emiloss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:30
Lokalizacja: Bronisławów

Post autor: emiloss » wt cze 23, 2009 23:24

Miałem podobnie jak mi termostat siadał i za słabo się otwierał. W trakcie jazdy wiaterek chłodził płyn ale jak autko stało obieg płynu był za wolny i nie nadążył się chłodzić. Dróga możliwość jaka mi przychodzi do głowy to, że pompka wody za słabo pompuje. No i jest jeszcze pytanie o drożność całego układu chłodzenia.



Pavlo:)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt cze 23, 2009 22:45
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Pavlo:) » czw cze 25, 2009 00:02

Węże są drożne, bez problemu pchają płyn do chłodnicy, a i zapomniałem dodać - jeżeli jadę na wyższym biegu to temperatura opada.



Awatar użytkownika
emiloss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:30
Lokalizacja: Bronisławów

Post autor: emiloss » czw cze 25, 2009 20:21

Na wyższym biegu znaczy szybciej?
Szybciej się wtedy kręci pompka i może wtedy jakoś daje radę pompować odpowiednią ilość płynu. Czytałem gdzieś, że w pomce jakieś łopatki wirnika mogą się wyrobić. Ja bym sprawdził tą pompkę czy dobrze pompuje i termostat czy otwieta dobrze dóży obieg. Jeżeli wiatrak się załącza przy odpowiedniej temperatórze to mi wychodzi na jakieś problemy z cyrkulacją płynu.
Co do kontrolki oleju to masz pewnie chłodnicę oleju i jak rośnie temperatóra płynu to ciśnienie oleju się zmienia. Może to, jak się ostatnio dowiedziałem, związek z olejem i filtrem (człowiek się uczy całe życie). Przynajmniej w IV.
Mam jednak w swojej jadzi inną technologię więc może ktoś bardziej doświadczony sie wypowie .
Powodzenia.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości