Dziwny problem z kontrolkami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pt cze 19, 2009 21:18

masz tam jakiś alarm dokładany,albo inne zabezpieczenie nie fabryczne?



Maka178
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn cze 23, 2008 19:05
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Maka178 » pt cze 19, 2009 21:21

Nie, nic z tych rzeczy, centralny zamek na kluczyk z domykaniem szyb i szybru :bajer: innych (nieoryginalnych) zabezpieczeń też nie mam, jedyne które było wywaliłem kilka dni wcześniej..



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pt cze 19, 2009 23:40

Kolego prosta sprawa wyciagni wlocznik swiatel tam w srodku pod wlocznikiem jest przykrecony duzy przekaznik To jes fabryczne odciecie zaplonu odkrec ten przekaznik i otworz jego obudowe przyjrzy sie tym lutom sa napewno zimne i popekane dlatego ci gasnie morzna je polutowac i to dziala Ale ja ten przekaznik wyrzucam kable lacze i to dziala lata lateczne



Maka178
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn cze 23, 2008 19:05
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Maka178 » sob cze 20, 2009 22:53

Dzięki kolego za radę, obadam to dopiero w poniedziałek, dzisiaj kończyłem montaż halogenów i już się nie wyrobiłem :bigok: Teraz w sumie mam wakacje to aż tak auta nie potrzebuje, a w każdym razie i tak Honda ojca stoi praktycznie 24/7 w garażu :helm:

Słyszałem właśnie zza liczników, że gdzieś styka jakiś przekaźnik, ale nie wiedziałem jak się do tego zabrać, po czym odpuściłem sprawę myśląc, że to ten przekaźnik nr. 109 lub jakiś inny stykający pod maską :goof: Po cichu planowałem na przyszłość jeśli problem się nie rozwiąże, że w akcie desperacji zdemontuję całą deskę rozdzielczą i poszukam z lepszym dostępem do wszystkiego :helm: Jeśli problemu nie znajdę, to przecież nie sprzedam auta jako uszkodzone za pół darmo z taką "pierdółką" lub tym bardziej zatajając usterkę, a do mechanika też nie bardzo oddać bo czasami jest kilka dni spokoju, taki mechanik nic nie zrobi i stwierdzi, że auto jest sprawne, skasuje mnie, a mi później się sypnie gdzieś znowu auto... lub tym bardziej wyjeździ cały bak robiąc jazdy testowe.. Sam wole to zrobić :bigok: :grin:

Pozdro dzięki za odpowiedzi :bigok:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz cze 21, 2009 08:23

Maka178 pisze:Dzięki kolego za radę, obadam to dopiero w poniedziałek, dzisiaj kończyłem montaż halogenów i już się nie wyrobiłem :bigok: Teraz w sumie mam wakacje to aż tak auta nie potrzebuje, a w każdym razie i tak Honda ojca stoi praktycznie 24/7 w garażu :helm:

Słyszałem właśnie zza liczników, że gdzieś styka jakiś przekaźnik, ale nie wiedziałem jak się do tego zabrać, po czym odpuściłem sprawę myśląc, że to ten przekaźnik nr. 109 lub jakiś inny stykający pod maską :goof: Po cichu planowałem na przyszłość jeśli problem się nie rozwiąże, że w akcie desperacji zdemontuję całą deskę rozdzielczą i poszukam z lepszym dostępem do wszystkiego :helm: Jeśli problemu nie znajdę, to przecież nie sprzedam auta jako uszkodzone za pół darmo z taką "pierdółką" lub tym bardziej zatajając usterkę, a do mechanika też nie bardzo oddać bo czasami jest kilka dni spokoju, taki mechanik nic nie zrobi i stwierdzi, że auto jest sprawne, skasuje mnie, a mi później się sypnie gdzieś znowu auto... lub tym bardziej wyjeździ cały bak robiąc jazdy testowe.. Sam wole to zrobić :bigok: :grin:

Pozdro dzięki za odpowiedzi :bigok:
Zrob tak jak napisalem Ci bez zadnych kobinacji



Maka178
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn cze 23, 2008 19:05
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Maka178 » czw cze 25, 2009 17:41

Obadałem tą kostkę, przeczyściłem styki i nie pomogło :grrr: :(
Dzisiaj chciałem zrobić jakieś jazdy próbne, wyjechałem tylko z garażu, auto stoi na wolnych, pozamykałem garaż,bramkę, wsiadam w auto, wbijam wsteczny i równocześnie z wbiciem biegu i minimalnym puszczeniem sprzęgła auto gaśnie, w drodze do mechanika zdarzyło się to jeszcze 2 razy, tyle, że w jeździe, auto zgasło na sekundę i odpaliło się samo "na pycha" siłą pędu.
Obecnie auto jest u elektryka, mam nadzieję, że ten magik ogarnie ten problem :( :(
Jak dowiem się co to za ustrojstwo to napiszę, żeby było dla potomnych.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pt cze 26, 2009 23:05

A czy wogole to znalazles tak jak CI moowilem Nie miales czyscic stykow tylko je polutowac TEn przekaznik jest duzy ida do niego dwie kostki To on CI tak tyka bo ma zimne luty i dlatego nie laczy Ja ten przekaznik wyrzucam lacze kable i to dziala
Wyciagni wlacznik swiatel on tam jest przykrecony na srobe szostke
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 23:08 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Maka178
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn cze 23, 2008 19:05
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Maka178 » śr lip 22, 2009 19:15

witam, zapomniałem o temacie, problem rozwiązany wystarczyło przelutować ten przekaźnik o którym mówił kolega jeryk10 ponieważ pojawiły się tam zimne luty. Auto śmiga jak powinno, pozdrawiam dziękuje za odpowiedzi



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 348 gości