Dzięki za podpowiedź... coś mi się wydaje że to jedyne rozsądne rozwiązanie...Szczerze mówiąc już go dwa razy tak podlewałem ale jak pech to pech i mi nie zgasł w garażu... Dzisiaj zrobię to porządnie i obficie, mam nadzieje że namierzę to felerne miejsce...
[ Dodano: 23 Cze 2009 10:19 ]
Czy zły sygnał z sondy powoduje kopcenie... bo po 15 minutach oczekiwania na odpalenie i udanym rozruchu faktycznie mi sporo DYMI...potem to ustaje i jest OK.
[MK3] Gaśnie po długiej jeżdzie w deszcu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak "na czarno" to może być związane z sondą bo za bogata mieszanka._Rajtuz_ pisze:Czy zły sygnał z sondy powoduje kopcenie... bo po 15 minutach oczekiwania na odpalenie i udanym rozruchu faktycznie mi sporo DYMI...potem to ustaje i jest OK.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- ziolo115
- Ma gadane
- Posty: 248
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
_Rajtuz_ pisze:Czy zły sygnał z sondy powoduje kopcenie... bo po 15 minutach oczekiwania na odpalenie i udanym rozruchu faktycznie mi sporo DYMI...potem to ustaje i jest OK
moze moze nic nie stoi na przeszkodzie zeby tak samo ptraktować wodą sondę w celu wyeliminowania jej
jak wiązki bedą juz dobrze mokre ( ja usiebie zuzyłem na to chyba ze 3 dwu-litrowe butelki wody) to poruszaj nimi sprubuj powyginać . aha! i jeszcze jedno.. przy prubie jak by nie patrzeć wygenerowania zwarcia dobrze jest mieć pod ręka kluczyk do odpięcia klemy akumulatora , ot tak na wszelki wypadek
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 10:31 przez ziolo115, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 399 gości