uklad zasilania powietrzem 1.3 NZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

uklad zasilania powietrzem 1.3 NZ

Post autor: pietka_86 » ndz cze 21, 2009 12:55

no wlasnie jak to wszystko powinno byc ze soba polaczone???ostatnio wtmienialem kilka wezykow bo zparcialy,z ciekawosci poszukalem kilka zdjec silnika (1.3NZ) i tam bylo to wszystko troche innaczej polaczone...u mnie jest tak:
Obrazek
na czerwono sa wezyki ktorymi przebiega powietrze
jesli ktos zna sie na rzeczy to prosze o opinie na ten temat
pozdrawiam

[ Dodano: 21 Cze 2009 13:14 ]
jesli to ma jakies znaczenie to dodam,ze mam instalacje LPG
noi ogolnie to wiekszych problemow z paleniem samochodu nie mam i podczas jazdy tez wszystko ok,nie dlawi go normalnie plynnie przyspiesza

[ Dodano: 21 Cze 2009 22:37 ]
ludzie nikt sie nie zna na tym,nie mozecie cos o tym powiedziec?????????????????
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 12:56 przez pietka_86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bogus01
MK2 600KM
MK2 600KM
Posty: 115
Rejestracja: pt lis 28, 2008 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bogus01 » wt cze 23, 2009 00:40

na schemacie brakuje odmy a z twoją niewiadomą to może chodzi ci o zbiornik węglowy



Awatar użytkownika
romeczek7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lip 11, 2007 13:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: romeczek7 » wt cze 23, 2009 07:15

Masz podciśnienie rozłożone inaczej ponieważ do 1988 czy 1989 roku układ podciśnień wyglądał trochę inaczej, później go zmodyfikowali i usunęli te trójniki. Tak jak kolega napisał tamto czego nie wiesz to zawór od filtra węglowego. Najlepiej zostaw go w spokoju.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 07:16 przez romeczek7, łącznie zmieniany 1 raz.



pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » wt cze 23, 2009 16:04

przecierz odma to jest chyba odpowietrzenie ukladu smarowania silnika i nie ma nic wspolnego z ukladem zasilania powietrzem.....
ja mam troszke innaczej jak na tym schemacie,wiec mam podlaczyc jak na nim czy zostawic tak jak jest?????
panowie dzieki za zainteresowanie

[ Dodano: 23 Cze 2009 16:06 ]
produkcja mojego golfa kwiecien 1989



Awatar użytkownika
bogus01
MK2 600KM
MK2 600KM
Posty: 115
Rejestracja: pt lis 28, 2008 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bogus01 » wt cze 23, 2009 16:55

jest w tym trochę racji ale mimo tego odma łączy się z dolotem może tego nie widać ale tak jest(mały wężyk od dołu w róże dolotowej zaraz przy przepustnicy)ale to w nowszej wersji nie wiem jak w starej było bo nie zwróciłem uwagi a co do połączenia to rzeczywiście spotkałem się z innym schematem a ten jest właśnie ze starszej wersji



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » wt cze 23, 2009 16:56

pietka_86 pisze:przecierz odma to jest chyba odpowietrzenie ukladu smarowania silnika i nie ma nic wspolnego z ukladem zasilania powietrzem.....
ja mam troszke innaczej jak na tym schemacie,wiec mam podlaczyc jak na nim czy zostawic tak jak jest?????
panowie dzieki za zainteresowanie

[ Dodano: 23 Cze 2009 16:06 ]
produkcja mojego golfa kwiecien 1989
Odma to odpowietrzenie komory silnika, a raczej sposob na wyrownanie cisnienia powstajacego podczas jego pracy i ma byc tylko polaczona z dolotem powietrza i drozna.
Masz racje - nie ma nic wspolnego z zasilaniem powietrzem bo dziala jakby w druga strone :P
Ja na Twoim miejscu bym tego ukladu nie ruszal skoro nie ma z nim problemow.
Mozliwe ze bardziej bys sobie tym zaszkodzil zamiast pomoc. Taka moja rada :)

Pozdrawiam.


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » wt cze 23, 2009 22:06

zmienilem z mojego ukladu na ten na schemacie i nie dostrzegam roznicy....zobaczymy jeszcze pojezdze chwilke jak nic sie nie bedzie dzialo to zostawie tak jak pokazali w ksiazce:)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości