trzesie kierownica 90 100 km na godz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

motyloza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw cze 04, 2009 20:03
Lokalizacja: lubicz
Kontakt:

trzesie kierownica 90 100 km na godz

Post autor: motyloza » ndz cze 21, 2009 21:42

trzesie przy 90 100 km na godz kierownica koncowki i drazki sa ok i tuleje!! golf 3 vr6
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 22:35 przez motyloza, łącznie zmieniany 1 raz.



gawroon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz cze 22, 2008 21:58
Lokalizacja: Poznań / Śrem

Post autor: gawroon » ndz cze 21, 2009 21:46

krzywe/niewyważone felgi



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » ndz cze 21, 2009 22:52

A jak felgi są proste i koła wyważone to dlaczego może telapać kierownicą, tak jest u mnie ???


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » ndz cze 21, 2009 22:54

kiedyś był już podobny temat, pisali w nim że może półoś jest krzywa. Najczęściej krzywi się gdy się o coś zahaczy lub na coś najedzie


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 21, 2009 22:56

danioo pisze:A jak felgi są proste i koła wyważone to dlaczego może telapać kierownicą, tak jest u mnie ???
felgi mogą być proste, koła wyważone ale opona może być wybulona lub tylko zdarta nierówno po jakimś ostrym hamowaniu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jagr14
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: śr maja 24, 2006 09:21
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: jagr14 » ndz cze 21, 2009 23:29

ktoś kiedyś napisał na forum ze przykręcał koła przednie kluczem dynamometrycznym. najpierw 90 N a później dokręcił na 110 N i podobno przestało bić. ważne żeby ten stożek na śrubie delikatnie przesmarować żeby szpilki nie strzelały przy dokręcaniu.



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » ndz cze 21, 2009 23:32

Paweł Marek pisze:
danioo pisze:A jak felgi są proste i koła wyważone to dlaczego może telapać kierownicą, tak jest u mnie ???
felgi mogą być proste, koła wyważone ale opona może być wybulona lub tylko zdarta nierówno po jakimś ostrym hamowaniu.
Opony nowe, nie wybulone. felgi proste


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2348
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » ndz cze 21, 2009 23:42

motyloza, to ja napisze tak jak masz felgi alu to możesz niemieć pierścieni centrujących na kołach drogą opcje to luzy na drążkach kierowniczych
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 23:43 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.


LEŚNY PRZYTULAS

motyloza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw cze 04, 2009 20:03
Lokalizacja: lubicz
Kontakt:

Post autor: motyloza » ndz cze 21, 2009 23:50

mam jeszcze jedno pytanie jak cofam lub skrecam na maksa to tak 1 raz slychac jak cos puknie ale tylko raz co to?

[ Dodano: 21 Cze 2009 23:51 ]
chodzi mi o to jak cofam i skrece na maksa to puknie i do przodu tak samo



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz cze 21, 2009 23:53

motyloza pisze:mam jeszcze jedno pytanie jak cofam lub skrecam na maksa to tak 1 raz slychac jak cos puknie ale tylko raz co to?

[ Dodano: 21 Cze 2009 23:51 ]
chodzi mi o to jak cofam i skrece na maksa to puknie i do przodu tak samo
masz uszkodzony przegub ktorys szarpanie kierownica tez moze byc od przegubu



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn cze 22, 2009 06:29

motyloza pisze:mam jeszcze jedno pytanie jak cofam lub skrecam na maksa to tak 1 raz slychac jak cos puknie ale tylko raz co to?

[ Dodano: 21 Cze 2009 23:51 ]
chodzi mi o to jak cofam i skrece na maksa to puknie i do przodu tak samo
Odkąd mam golfa to też miałem takie pojedyncze puknięcie przy skręcie na maxa. Na felgach stalowych nie miałem żadnego bicia na kierownicy, po założeniu alu bicie się pojawiło. Okazało się że pierścienie były złe. Kupiłem dobre ale nadal bicie się pojawia. I teraz problem bo czasami jest mocniejsze a czasami słabsze... Czy to może być od przegubu??


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
$layer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:12
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: $layer » pn cze 22, 2009 07:00

przegub wewnętrzny przy skrzyni.



DamianS.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 18:22
Lokalizacja: okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: DamianS. » pn cze 22, 2009 08:58

a moze pierscienie centrujące sie przydają? u mnie ten problem sie rozwiązał po ich zakupie, zima na stalówkach było ok, przy zmianie na fele przy 100 i powyzej trzepało kiero... kupiłem pierscienie i jest ok, bo srednica alumki jest chyba wieksza niz stalówki


moje pudełko ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235737

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 271 gości