[mk3] Jak zabezpieczyc akumulator na mroz -30st?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz sty 22, 2006 10:56

Forester pisze:ile powinno byc elektrolitu a akumulatorze, tzn dokad powinien dochodzic? tylko tyle zeby zakryc te blaszki czy pod korek?
poziom elektrolitu powinien być ok 1-1,5cm ponad płyty.



Awatar użytkownika
peterson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: czw lut 24, 2005 14:11
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: peterson » ndz sty 22, 2006 10:57

No ja tem mam na gwarancji 24miechy ale pytam sie zeby nie bylo ze pojade a gosciu powie ze mamy -20 i to normalnie wiec nie przyjmuje reklamacji Mam sie dalej upierac? Jak go kupilem to sprawdzalem ladowanie alternatora i OK A tu po miesiacu akum padł :( W tygodniu pojade reklamowac Co mam mowic zeby gosciu mnie nie zpławił?


Piotrek

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz sty 22, 2006 11:02

Jeśli ładowanie masz w porządku a aku ma tylko 11,5V to coś z nim nie tak. Możesz jeszcze spróbować doładować go prostownikiem i zobaczyć jakie będzie napięcie. Ale myślę, że jednak jest padniety. A gościowi powiedz jak było. Nie daj Sobie wmówić, że masz złe ładowanie. Jeśli masz miernik to weź ze Sobą. W każdym razie nie odpuszczaj



Awatar użytkownika
peterson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: czw lut 24, 2005 14:11
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: peterson » ndz sty 22, 2006 11:05

Dobra postaram sie walczyc ostro :) Napisze wam jak juz bedzie po sprawie :) Dzieki za pomoc


Piotrek

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » ndz sty 22, 2006 11:23

Nie daj się. Powiedz żeby wymienił ci na nowy.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Awatar użytkownika
bor0wy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 10:01
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: bor0wy » ndz sty 22, 2006 17:38

U mnie w nocy z pt na sobote, jak postal tak od 18 - 00.30 na dworzu to juz potem nie chcial odpalic. Dopiero rano koles podjechal i od niego pozyczylem pradu, i od razu zapalil.
Pierwszy raz sie stalo ze nie chce odpalic i zastanawiam sie czy warto juz zmieniac akumulator.
Byla mowa o pokrowcach na aku (moj ojciec ma fabrycznie takie cos w astrze II, 17dti) no i tam od pierwszego przekrecenia kluczyka pali, no ale to w sumie nowy samochod.
Znalazlem na allegro cos takiego:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=81829257
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82649432

Co o tym myslicie? czy warto inwestowac.
Moj gofer stoi teraz w garazu wiec zawsze jakos odpali, ale w czw jade do zakopanego na pare dni i zastanawiam sie jak tam biedaczysko w gorach zimno i na dworzu bedzie sie sprawowal, co robic zeby wrocic z zakopca tez samochodem a nie pociagiem :)



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » ndz sty 22, 2006 18:20

bodzio_j pisze:
Forester pisze:ile powinno byc elektrolitu a akumulatorze, tzn dokad powinien dochodzic? tylko tyle zeby zakryc te blaszki czy pod korek?
poziom elektrolitu powinien być ok 1-1,5cm ponad płyty.
dzieki :pub:
pozdro!!


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » ndz sty 22, 2006 18:21

No ja mam właśnie coś podobnego, ztym że jak widze to w środku jest jakaś folia. Umnie takiej nie ma bo całość jest wykonana z grubego (około 0,5 cm) materiału i szczelnie zamykana na przylepiec. 15 PLN to nie duży wydatek a na pewno się przyda.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Ahh te mrozy..

Post autor: Razal » ndz sty 22, 2006 18:40

Dzisiaj przy -18 odpaliłem swojego zetorka za pierwszym razem (nowe świeczki + akumulator 66Ah), takżę w tym temacie u mnie jak najbardziej OK.. :)

Najbardziej mnie wkurza jak są szyby zamarznięte od wewnątrz :kac: KOSZMAR ..

Ktoś na początku całego wątku pisał o 30st mrozach :kac: Swoją drogą to przy takiej temp. zastanawiam się jak się płyn chłodniczy zachowuje np. takie EKO 2000, które ma niecałe dwa lata eksploatacji np. ... Auto zostawić na chodzie trza będzie na nocke jak tak dalej pójdzie ;)

A mrozik ma jeszcze potrzymać ...


Pozdroooo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » ndz sty 22, 2006 21:43

Przed chwilą odpaliłem swojego Golfika za pierwszym strzałem. U mnie jest teraz -21 st. C. Aż jestem ciekawy czy w nocy jak bedzie większy mróz też za pierwszym strzałem odpaliłby. No ale nie będe próbował, bo niemam zamiaru wstawać i wychodzić z ciepłego mieszkanka na podwórko. Ale zadowolony jestem z mojego Goferka.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 291 gości