Chłodnica Golf 3 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Chłodnica Golf 3 1.8

Post autor: Mati44 » ndz cze 21, 2009 14:12

Witam mam dość nietypowy problem miałem ostatnio małą stłuczkę swoim Golfikiem i do wymiany był plastikowy pas przedni posiadam silnik 1.6 AEE oryginalnie jest tam taka chłodnica http://moto.allegro.pl/item644820396_go ... 4_1_6.html kupiłem pas z demontażu lecz nie zauważyłem że ma on większy otwór na chłodnicę okazało się że jest to pas od silnika 1.8 który ma chłodnice trochę dłużą i do tego mocowanie węży jest po prawej stronie dokładnie jest to taki pas http://moto.allegro.pl/item646849956_pa ... _nowy.html tyle że oryginał i teraz nigdzie nie mogę dostać takiej chłodnicy żeby wymiarami pasowała i mocowanie węży miała po stronie lewej i termostat też po lewej znalazłem jedynie taką http://moto.allegro.pl/item659707191_ch ... 92_93.html co o tym sądzicie.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz cze 21, 2009 17:06

z tego co widac bedzie raczej pasowała otwory są po tej samej stronie



Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Post autor: Mati44 » ndz cze 21, 2009 17:36

A wymiary



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz cze 21, 2009 19:53

zmierz u siebie i zadaj pytanie sprzedającemu



Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Post autor: Mati44 » ndz cze 21, 2009 20:18

A co zrobić lepiej patrząc na silnik bo to 1.6 założyć ten pas od 1.8 czy lepiej kupić jednak pas taki jak był oryginalnie czyli na mniejszą chłodnicę dokładnie chodzi mi oto czy większa chłodnica nie będzie powodować np niedogrzania silnika co napewno się na spalaniu odbije.



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » ndz cze 21, 2009 20:23

jak termostat będzie sprawny to auto powinno łapać odpowiednią temp. - tylko chyba po dłuższym czasie bo płynu w układzie będzie więcej


Obrazek

Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Post autor: Mati44 » pn cze 22, 2009 09:14

Faktycznie niby tak na postoju na pewno będzie ok ale czy podczas jazdy kiedy powierzchnia chłodnicy będzie większa to i chłodzenie powietrzem lepsze.

[ Dodano: 22 Cze 2009 09:15 ]
Na postoju dlatego bo nie jest dodatkowo chłodzone powietrzem.



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » pn cze 22, 2009 09:46

generalnie za utrzymanie temp. odpowiada termostat, jak będzie zamknięty i będzie tylko "mały obieg" to auto się nagrzeje na odpowiednią temp., po przekroczeniu odpowiedniej temp. termostat się otworzy i schłodzi ciecz a co za tym idzie silnik


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 552 gości