Golf w ogniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

SwiRek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr lis 30, 2005 13:18
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: SwiRek » pt sty 20, 2006 09:26

misiek10111 pisze:
SwiRek pisze:panowie! czemu sie tak stalo ? juz wiem.... wina i uszczelki i mechanika. nie wiem jak jest w innych golfach ale ja poprzednio mialem uszczelke korkowa z 3 czesci a ta jest gumowa (a raczej metalowa i zalana guma) i jest ona w calosci, na szpilkach mocujacych pokrywe zaworow sa tak jakby dystanse a ta nowa uszczelka ma mniejsze dziury (jest tak jakby podkladka wsadzona, nie wiem czy ktos zrozumial o co mi chodzi) no i uszelka dochodzila do dystansow i dalej juz nie dolegala. mechanik zawinil bo nie sprawdzil... no i nieszczescie gotowe. teraz musze albo inna uszczelke(a robia juz chyba tylko takie jak kupilem) albo nowe szpilki, ktos wie jakie sa ich wymiary ? bo zamierzam sie do sklepu wybrac za moment
wiem o oc ci chodzi z ta uszczelką, co do uszczelki to spokojnie jeszcze dostaniesz korkową

to co mi radzisz kupic uszczelke czy szpilki?? za tamta uszczelke dalem 52zl!!! bo to oryginal :/ jak wymienie i odpale a bedzie cos klupac i walic to sie zalamie :(



greg

Post autor: greg » pt sty 20, 2006 11:28

a nie da się otworów powiększyć w tej gumowej uszczelce?



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » pt sty 20, 2006 12:16

SwiRek pisze:
misiek10111 pisze:
SwiRek pisze:panowie! czemu sie tak stalo ? juz wiem.... wina i uszczelki i mechanika. nie wiem jak jest w innych golfach ale ja poprzednio mialem uszczelke korkowa z 3 czesci a ta jest gumowa (a raczej metalowa i zalana guma) i jest ona w calosci, na szpilkach mocujacych pokrywe zaworow sa tak jakby dystanse a ta nowa uszczelka ma mniejsze dziury (jest tak jakby podkladka wsadzona, nie wiem czy ktos zrozumial o co mi chodzi) no i uszelka dochodzila do dystansow i dalej juz nie dolegala. mechanik zawinil bo nie sprawdzil... no i nieszczescie gotowe. teraz musze albo inna uszczelke(a robia juz chyba tylko takie jak kupilem) albo nowe szpilki, ktos wie jakie sa ich wymiary ? bo zamierzam sie do sklepu wybrac za moment
wiem o oc ci chodzi z ta uszczelką, co do uszczelki to spokojnie jeszcze dostaniesz korkową

to co mi radzisz kupic uszczelke czy szpilki?? za tamta uszczelke dalem 52zl!!! bo to oryginal :/ jak wymienie i odpale a bedzie cos klupac i walic to sie zalamie :(
rozumiem cie doskonale ale to i tak nie tłumaczy nieudolności mechanika przecież sam najpierw zanim złoży powinien sprawdzić czy wszystko pasuje i czy odpowiednio przylega
a on podejrzewam założył skręcił a wcześnie nie obadał sytuacji i spierdolił całą robote
także sie nie wpędzaj w koszta i niech robi z własnej kiesy


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

SwiRek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr lis 30, 2005 13:18
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: SwiRek » pt sty 20, 2006 12:17

teoretycznie moznaby zaryzykowac rozwiercenie tylko czy uzczelka bedzie trzymac potem tak jak powinna?



greg

Post autor: greg » pt sty 20, 2006 12:20

otwory ją stabilizują wg mnie powinno być ok
wiertełko o srednicy śruby i ok



SwiRek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr lis 30, 2005 13:18
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: SwiRek » pt sty 20, 2006 12:23

i tak sproboje zrobic



greg

Post autor: greg » pt sty 20, 2006 12:35

rób bo szkoda kasy na nową uszczelką a ta jest fajna - bo możesz użyć nie jeden raz



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » pt sty 20, 2006 14:01

nic nie rozwiercaj tylko kup nowa uszczelke, a swoja droga zmien tez sklep. Qna w 1.3 ze trzy razy zmienialem w 1.8 juz 2 razy i jakos nie mialem nigdy problemow zeby cos cieklo od razu nie mowiac o paleniu. Kup korkowa taka jak powinna isc a ta wywal do kosza. Powinna skladac sie rzeczywiscie z 3 czesci. Nie poprawiaj fabryki stosujac jakas inna. A za 50 to kupisz porzadna markowa. Korkowy zestaw uszczelek 12 zł w IC :panna: A wywalisz 50 i tak za pol roku bedziesz musial zmienic, VW maja to do siebie ze sie lubi pocic spod uszczelek w szczegolnosci jak samochod ma swoje lata - jedyna metoda dac do planowania gore glowicy i pokrywe zaworow co i tak nie gwarantuje skutecznosci.

Az mi rece opadaja, rozwiercac uszczelke :panna:


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pt sty 20, 2006 16:30

W 1.8 są 2 wersje mocowania uszczelki - w obu szpilki mają średnicę 6 mm, ale na głowicy wokół szpilki jest lub nie ma takiego kołnierza, śr. ok. 1 cm, grubości 2-3 mm. Jak jest, musi to być uszczelka albo korkowa, albo gumowa, każda z dużymi otworami.
Jak tego kołnierza przy śrubach nie ma, to uszczelka ma małe otwory, ale wokół otworu na śrubę w uszczelce są metalowe dystanse, tak, żeby nie zgnieść za bardzo uszczelki przy montażu.

Korek - 10 tkm i był do wymiany. Następny korek - 10 tkm, to samo. Teraz gumowo-metalowa victor reinz, z małymi otworami, i spox.


Mechanika za jajka bym.......... Trzeba być ******* żeby tak to zrobić. Dlatego podejrzewałem węże paliwowe. A to ten olej się lał w takich ilościach, że się zajarał.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pt sty 20, 2006 16:39

Ja chyba bym takiego mechniora za jaja powiesił i wtedy powoli przypalał. A tak poważnie to napewno pociągnął bym go do odpowiedzialności za poniesione straty. W końcu to zleciłeś mu robotę za którą dostał wynagrodzenie, ale wykonał ją nagannie i z jego winy poniosłeś dalsze straty. Kto ci za to zwróci kase?


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

mazja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 17:57
Lokalizacja: Węgorzewo

Post autor: mazja » pt sty 20, 2006 16:47

A czy ktoś z was zastanowił się dlaczego wywaliło uszczelkę pod pokrywą zaworów? Skąd się tam wzieło takie ciśnienie! Dlaczego nie odprowadziło tego ciśnienia do kolektora ssącego? Moja odpowiedź jest taka:
- ciśnienie z cylindrów ucieka tam gdzie nie trzeba i przy starej 3-częsciowej i korkowej uszczelce uciekało w miarę swobodnie i nic sie nie działo, przy nowej nie miało gdzie uciekać więc wywaliło uszczelkę - sprawdź odmę (chyba tak się to nazywa) bo może zakorkowana (widziałem właśnie wczoraj taki numer jak golfik też wywalił olej na silnik). Podejżewam, że na krótkich trasach i przy takim mrozie woda się zbiera w odmie i może z czasem zrobić korek i BUM.
Co wy na to?

On też miał podobny problem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=33849


Co z tego, że złom.
Już nie złom ale "oooo" czyli inna marka ale koncern ten sam :-)

SwiRek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr lis 30, 2005 13:18
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: SwiRek » sob sty 21, 2006 12:18

czyś pisze:Mazja, tam nie było ciśnienia tylko szpara,jeśli dobrze rozumiem. ok. 2 mm prześwitu między uszczelką a głowicą. Uszczelka oparła się o występy głowicy (uszcz. z małymi otworami, położona na duże występy), na tak "położonej" uszczelce oparła się pokrywa wisząca w powietrzu. I dociągnął uszczelkę tylko do występów, a nie do górnej płaszczyzny głowicy.

:dupek: nie mechanik, po robocie zaraz po odpaleniu byłoby to widać, ale cymbał nawet nie sprawdził swojej rozboty
masz racje uszczelka gumowa oparla sie o te metalowe dystanse na szpilkach a do glowicy nie dolegala szpara i nieszczescie gotowe. Przed momentem wrocilem ze sklepu i przywiozlem korkowa uszczelke przyjedzie mechanik i niech zaklada teraz jak trzeba, a jak cos zacznie stukac albo klupac po odpaleniu, to przeslijcie mi laptopa z bezprzewodowym interetem do wiezienia bo zabije go wtedy.



Awatar użytkownika
vasyl22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr paź 05, 2005 20:43
Lokalizacja: Braniewo, Olsztyn, Giżycko
Kontakt:

Post autor: vasyl22 » ndz sty 22, 2006 00:16

nie no to juz lekka przesada ostro niech mnie taki mechanik to klaps korkowe uszczelki sa bardzo dobre



SwiRek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr lis 30, 2005 13:18
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: SwiRek » ndz sty 22, 2006 17:06

panowie mroz jak cholera ale dalismy rade... uszczelka zalozona auto pali, ale no wlasnie ale chodzi glosno jak traktor mialem urwana banke z tylu to wiem ale teraz chodzi jeszcze glosniej moze jak sie jaral ten kolektor to sie przepalil gdzies? albo uszczelka jakas z kolektora? wogole mam na nim jescze troche oleju i mam problem z wydobyciem go, macie jakis pomysl ?moze woda wyplukac albo cos?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 312 gości