Dość duży ubytek oleju. Proszę o pomoc!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dość duży ubytek oleju. Proszę o pomoc!
Witam!
Mam kolejny problem z moim golfikiem, już mnie szlag trafia... Problem polega na tym, że w aucie wystąpił dość spory ubytek oleju.
Kupiłem go jakieś 3,5 miesiąca temu. Wymieniłem wszystkie podstawowe rzeczy, filtry olej (15w40 Mobil1) rozrząd, zimeringi, uszczelke pod pokrywą zaworów, uszczelke pod miską olejową, dosłownie wszystkie podstawowe rzeczy. Przejechałem przez ten okres jakieś 6-7tys km, dziś z ciekawości sprawdziłem stan oleju w silniku i się przeraźiłem. Bagnet wskazywał stan pod "kreską" minimum.
Silnik jest suchy bez żadnych wycieków, nie dymi, pali nie więcej jak 7l/100 bezyny.
Co może być powodem tej sytuacji???
Proszę o pomoc!
Pozdrawiam
Mam kolejny problem z moim golfikiem, już mnie szlag trafia... Problem polega na tym, że w aucie wystąpił dość spory ubytek oleju.
Kupiłem go jakieś 3,5 miesiąca temu. Wymieniłem wszystkie podstawowe rzeczy, filtry olej (15w40 Mobil1) rozrząd, zimeringi, uszczelke pod pokrywą zaworów, uszczelke pod miską olejową, dosłownie wszystkie podstawowe rzeczy. Przejechałem przez ten okres jakieś 6-7tys km, dziś z ciekawości sprawdziłem stan oleju w silniku i się przeraźiłem. Bagnet wskazywał stan pod "kreską" minimum.
Silnik jest suchy bez żadnych wycieków, nie dymi, pali nie więcej jak 7l/100 bezyny.
Co może być powodem tej sytuacji???
Proszę o pomoc!
Pozdrawiam
mam rozumiec ze zaplaciles za wymiane pierscieni 70zl/tlok?? 4x70=280zl za wymiane pierscieni?? rozebranie wszystkiego i zlozenie itp??? nie wierze... tyle to moga uszczelniacze zaworow kosztowac..Przemek pisze:michal167, tak dokładnie ja robić to dopożądku i jak już wszystko będziesz miał na wieżchu to pape zrobić w cenach sie nie oriętujeja zapłaciłem do 1,9 MTDI 70 na tłok
Źródła podają że miedzy MIN a MAX na bagnecie różnica jest jeden litr,a pewnie po wymianie było na środku,to po przejechaniu 7000km Twoje auto spaliło w granicach pół litra oleju...Dla mnie bombamichal167 pisze:Przejechałem przez ten okres jakieś 6-7tys km, dziś z ciekawości sprawdziłem stan oleju w silniku i się przeraźiłem. Bagnet wskazywał stan pod "kreską" minimum.
Skoro tak mówisz, z tego co pamiętam bagnet wskazywał jakieś 3/4 na tej skali.
Analizując Wasze wypowiedzi wynika z tego, że musi spalać ten olej i raz na 7 tys dolewka. Słyszałem jeszcze, że jakieś ceramizery wiara leje i podobno uszczelnia motor i wycisza, nawet spalanie spada hehe choć nie wiem czy to dobry pomysł...
Analizując Wasze wypowiedzi wynika z tego, że musi spalać ten olej i raz na 7 tys dolewka. Słyszałem jeszcze, że jakieś ceramizery wiara leje i podobno uszczelnia motor i wycisza, nawet spalanie spada hehe choć nie wiem czy to dobry pomysł...
michal167, skoro to dopiero pierwsza zmiana oleju i jak pisałeś zmieniłeś uszczelkę pod miską olejową, to pewnie z silnika dokładnie wszystko spłynęło. Po zalaniu, zanim olej dotrze w te wszystkie zakamarki z powrotem, to trzeba kawałek przejechać i potem uzupełnić poziom. Poczekaj jeszcze kilka wymian przed ładowaniem kasy w silnik (być może niepotrzebnie), będziesz miał dokładniejszy obraz tego co się w silniku dzieje.
Poza tym, tak jak napisał bongo, jak od wymiany do wymiany zmieścisz się w okolicy litra zużycia oleju, to nie ma się czym martwić.
Poza tym, tak jak napisał bongo, jak od wymiany do wymiany zmieścisz się w okolicy litra zużycia oleju, to nie ma się czym martwić.
Nie ma takiego oleju, Mobil 1 to tylko syntetyk. A swoją drogą to może zainwestuj chociaż w 10W40, różnica w cenie niewielka, a różnica w pracy motoru może być zauważalna.michal167 pisze:15w40 Mobil1
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 09:36 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości