Pomocy Audi 100
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pomocy Audi 100
W prawdzie chodzi mi o audi,ale na forum audi mnie olali,a jakby nie patrzeć ta marka to prawie vw:) Przynajmniej na silniku są oznaczenia VW Mam 100-ke z 90r.5 cylindrów 2.0 pojemność w gazie 235000tyś.Chulała zajefajnie 8L benzynki dyche gazu w cyklu mieszanym..aż pewnego razu bez żadnych objawów zaczęła palić benzyny i gazu prawie po 100litrów nie osłabła ani nie wzmocniła sie...jedyne co sie stało to przy wysokich obrotach lubi zakopcić na czarno,ale to nie olej.rok temu wymieniłem ani kropelka nie zeszła..pali na wszystki gary..kable i świece wymienione...ukł.LPG i benzynowy całkowicie szczelne..Auto ledwo odpala.Trzeba długo piłować a i tak nie wiadomo czy odpali zanim akumulator padnie.Poza tym wszystko jak było tylko z tym spalaniem cos nie tak..od czego to może być?ktos sie orientuje?może jakieś sygestje...bardzo bym prosił bo aż żal mi patrzeć jak się marnuje tak wspaniałe auto:(
Ostatnio zmieniony śr cze 17, 2009 00:47 przez Bozo_GT, łącznie zmieniany 1 raz.
kolego no w ofercie VW jest niewiele silników pięciogarowych... dlatego odzew niewielki...
na pierwszy rzut możesz podać jaki motor ma oznaczenie jakie ma zasilanie.
jeśli ciężko zapala to szukaj czegoś zależnego od temperatury... może czujnik cieczy (w vw to się zdarza) może sonda lambda jak jest... Sprawdź czy twoje auto ma jakiś sterownik, albo jak kto woli ecu jeśli ma to próbować sczytać kody błędów, może błyski...
spróbuj więcej szczegółów technicznych podać
na pierwszy rzut możesz podać jaki motor ma oznaczenie jakie ma zasilanie.
jeśli ciężko zapala to szukaj czegoś zależnego od temperatury... może czujnik cieczy (w vw to się zdarza) może sonda lambda jak jest... Sprawdź czy twoje auto ma jakiś sterownik, albo jak kto woli ecu jeśli ma to próbować sczytać kody błędów, może błyski...
spróbuj więcej szczegółów technicznych podać
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
- Lokalizacja: poznań
- Kontakt:
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
jak bylo wszystko ok, to dalo sie odpalac na lpg?? i teraz sie nie da? czy chodzi tylko o benzyne...bo jesli benzyna to bardzo mozliwe ze padl rozdzielacz paliwa, bo domyslam sie ze wtrysk mechaniczny......
a co do spalania to hmm... ewidentnie widac ze go zalewa, bo piszesz ze idzie czarna chmura, czyli nie spalona mieszanka... mozliwe ze wtryski leja, ale dlaczego lpg by tyle palil? to nie wiem..
napisz jaki masz gaz, I gen, IIgen...czy masz sonde lambda..
a co do spalania to hmm... ewidentnie widac ze go zalewa, bo piszesz ze idzie czarna chmura, czyli nie spalona mieszanka... mozliwe ze wtryski leja, ale dlaczego lpg by tyle palil? to nie wiem..
napisz jaki masz gaz, I gen, IIgen...czy masz sonde lambda..
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Hejka.
Spróbuj spytać na:
www.audimania.eu
Chłopaki od audi trochę wiedzą na temat tego motoru... Ja kiedyś miałem Coupe 2309 ccm i nie chwaliłem sobie tego motoru...
Sprawdź może przewód paliwowy, filtr paliwa jest pęknięty i zamiast do silnika leci na asfalt, podejrzewam, że auto jest z początku lat 90 i może przekorokowały.
Pozdrawiam
PAPAYOS
Spróbuj spytać na:
www.audimania.eu
Chłopaki od audi trochę wiedzą na temat tego motoru... Ja kiedyś miałem Coupe 2309 ccm i nie chwaliłem sobie tego motoru...
Sprawdź może przewód paliwowy, filtr paliwa jest pęknięty i zamiast do silnika leci na asfalt, podejrzewam, że auto jest z początku lat 90 i może przekorokowały.
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
no to temat jest prosty... rozdzielacz paliwa mechaniczny jest urządzeniem precyzyjnym... elementy są spasowane tak żeby był minimalny luz co zapewnia dokładną regulację ilości paliwa. Nie jeździłeś na benzynie i rozdzielacz padł... Benzyna smaruje ten rozdzielacz i nie dopuszcza do pojawiania się korozji na elementach aluminiowych i stalowych... teraz być może paliwo nie dochodzi wszędzie tam gdzie powinno i auto nie pali na benie...
na blioku silnika masz taki regulator składu mieszanki... regulowany elektrycznie i mechanicznie... on decyduje razem z sonda o wzbogaceniu i zubożeniu mieszanki... dlatego ciężko pali na gazie... bo lpg pomija ten element.
takie jest moje zdanie... a rozwiązanie to wymiana rozdzielacza albo próba własnoręcznej regulacji i regeneracji - trudne do wykonania....
na blioku silnika masz taki regulator składu mieszanki... regulowany elektrycznie i mechanicznie... on decyduje razem z sonda o wzbogaceniu i zubożeniu mieszanki... dlatego ciężko pali na gazie... bo lpg pomija ten element.
takie jest moje zdanie... a rozwiązanie to wymiana rozdzielacza albo próba własnoręcznej regulacji i regeneracji - trudne do wykonania....
tak jak kolega -=ren=-, pisze, rozdzielacz zepsuty, a to ze nie pali na lpg, no to dosc normalne, bo ciecz chlodzaca ogrzewajaca parownik aby moglo dojsc do odparowania lpg jest zbyt zminy..Bozo_GT pisze:instalacja lpg jest stara jak świat czyli I gen.Palił na gazie i benzynie,potem nie chciał odpalać na benzynie,a na gazie tylko szarpał i ledwo co ruszał.jak się rozgrzał to palił dobrze ale tylko na gazie.
Bozo_GT, a sprawdzałeś pompę paliwa?? czy jest sprawna?? czy jest jakieś ciśnienie na przewodach zasilających benzynowych... oglądałeś rozdzielacz?? zdejmij go z podstawki filtra obróć do góry nogami jak się da, poruszaj klapą przepływomierza, zobacz czy nie chodzi ciasno... jeśli wszystko będzie ok to odkręć jeden przewód od wtrysku włóż go w butelkę plastikową. Włącz zapłon i jak będzie kręcić pompka paliwa poruszaj klapą przepływomierza... powinna zmieniać się ilość benzyny wypływająca z węża... tylko uważaj bo będzie bryzgać...
NAPISZ CZY TO SPRAWDZAŁEŚ I POMYŚLIMY DALEJ
[ Dodano: 19-06-09, 11:59 ]
obejrzyj ten film to od razu zaskoczysz o co mi chodziło...
http://www.dailymotion.pl/video/x67m_kjetronic-video
[ Dodano: 19-06-09, 12:01 ]
to też zerknij
NAPISZ CZY TO SPRAWDZAŁEŚ I POMYŚLIMY DALEJ
[ Dodano: 19-06-09, 11:59 ]
obejrzyj ten film to od razu zaskoczysz o co mi chodziło...
http://www.dailymotion.pl/video/x67m_kjetronic-video
[ Dodano: 19-06-09, 12:01 ]
to też zerknij
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Kolego zobacz też czy nie zsadziło gumy z przepływomierza, jak masz gaz to tesilniki lubieją strzelać w kolektor ssący. Jeśli nie zsadziło to pod tą gumą jest taki tależyk który lubi się przy strzale pogąć...
[ Dodano: 19 Cze 2009 18:19 ]
Nie chcę ciebie straszyć ale teraz to ci sie dopiero zacznie... Zaden mechanik nie chce się podjąć naprawy tego silnika.
Pozdrawiam
PAPAYOS
[ Dodano: 19 Cze 2009 18:19 ]
Nie chcę ciebie straszyć ale teraz to ci sie dopiero zacznie... Zaden mechanik nie chce się podjąć naprawy tego silnika.
Pozdrawiam
PAPAYOS
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Uważaj z wymianą tego rozdzielacza ponieważ możesz tylko pogorszyć...
W tym silniku między przepływomierzem, a rozdzielaczem paliwa w głębi jest mały otworek, a w nim śruka na imbus 3. Srubką tą regulujesz skład mieszanki... Regulacja może pomóc w "ustaniu" dławieniu się auta...
Pozdrawiam
PAPAYOS
W tym silniku między przepływomierzem, a rozdzielaczem paliwa w głębi jest mały otworek, a w nim śruka na imbus 3. Srubką tą regulujesz skład mieszanki... Regulacja może pomóc w "ustaniu" dławieniu się auta...
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości