uciekajacy prad przez noc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
uciekajacy prad przez noc
witam wszystkich
wiem ze ten temat byl juz oklepywany na forum ale byl nie dokaca jasny w moim przypadku.
Mianowicie auto przez noc gubi prad tak ze nie idzie odpalic auta jest to mk3 94r. 1.8AAM bez żadnych bajerów alarmów ani wzmacniacz i bez instalacji gaz. odłączyłem alternator, rozrusznik, aby sprawdzić czy te urządzenia nie biora prądu i to samo radjo tez wyjęte żeby nie bylo czuwania. gdzie można szukac przyczyn uciekania pradu.
Jedynie co auto ma to chalogieny dodatkowe podłączone przez dodatkowy przekaźnik i podłączony do włącznika swiatel drogowych.
wiem ze ten temat byl juz oklepywany na forum ale byl nie dokaca jasny w moim przypadku.
Mianowicie auto przez noc gubi prad tak ze nie idzie odpalic auta jest to mk3 94r. 1.8AAM bez żadnych bajerów alarmów ani wzmacniacz i bez instalacji gaz. odłączyłem alternator, rozrusznik, aby sprawdzić czy te urządzenia nie biora prądu i to samo radjo tez wyjęte żeby nie bylo czuwania. gdzie można szukac przyczyn uciekania pradu.
Jedynie co auto ma to chalogieny dodatkowe podłączone przez dodatkowy przekaźnik i podłączony do włącznika swiatel drogowych.
Powodem może być już padający akumulator. U mnie nie da się odpalić samochodu po kilku dniach więc nie jest tak źle ale oczywiście wymiana aku u mnie jest potrzebna- póki co to odwlekam . Jak wpadnie trochę kasy to dopiero Zrób tak jak kolega napisał---> sprawdź pobór prądu na wyłączonym silniku. Zaopatrz się w miernik cyfrowy.
Czerwony przewodzik miernika wpinasz na klemę dodatnia akumulatora,a czarny przewodzik miernika łączysz z odpiętym od akumulatora przewodem plusowym i włączasz stacyjkę w pierwsze położenie.
Czerwony przewodzik miernika wpinasz na klemę dodatnia akumulatora,a czarny przewodzik miernika łączysz z odpiętym od akumulatora przewodem plusowym i włączasz stacyjkę w pierwsze położenie.
Mój Variant Yachting viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
Albo i bez kluczyka będzie widać że jest za duży pobór. Musisz wtedy pokolei wypinać bezpieczniki i obserwować zmiany. Uwzględnij co powinno być zasilane: zegarek, alarm, centralny itd.wojteo CK pisze:Czerwony przewodzik miernika wpinasz na klemę dodatnia akumulatora,a czarny przewodzik miernika łączysz z odpiętym od akumulatora przewodem plusowym i włączasz stacyjkę w pierwsze położenie.
Gdzieś mogła dostać się woda- miejsce jest do tego dobre ponieważ szyberdachy nie są idealnie szczelne. Może masz tak podpięty szyber że cały czas jest zasilanie na nim czyli cały czas jest plus??
Podobny problem:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1394688
A tu masz problem z szyberdachem i padającym aku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
Podobny problem:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1394688
A tu masz problem z szyberdachem i padającym aku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
Ostatnio zmieniony śr cze 17, 2009 14:06 przez wojteo CK, łącznie zmieniany 2 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
do szlem wina jest w lampce oświetleniowej kabine auta po wypięciu z 10.5 spadło do 2.9. ale wydaje mi sie ze to tak jeszcze dużo tylko ako m juz tez do wymiany ponieważ za szybko traci swoja zawartość i w ciągu 20min ako jest tak naładowane ze sie gotuje w nim.
on posiada w liczniku zegarek czy ten pobór 2.9 ampera możne byc tym ze ma zegarek analogowy
on posiada w liczniku zegarek czy ten pobór 2.9 ampera możne byc tym ze ma zegarek analogowy
Skoro to 2.9 A to szukaj dalej bo to jest za duży prąd. A tak z ciekawości zapytam...Na jakim zakresie mierzyłeś pobór prądu???
Prawdopodobnie zegarek w liczniku jest zasilany przez ten sam bezpiecznik co zegary(??). Wypnij więc bezpiecznik zegarów i wtedy zmierz pobór prądu.
Prawdopodobnie zegarek w liczniku jest zasilany przez ten sam bezpiecznik co zegary(??). Wypnij więc bezpiecznik zegarów i wtedy zmierz pobór prądu.
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 12:34 przez wojteo CK, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości