Pali na 3 garnki...co to może być?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pali na 3 garnki...co to może być?
Witajcie...
Po dużym mrozie rano idę do samochodu...odpalam za pierwszym razem i ok...zgasiłem...poszedłem na 10 min do domu...odpalam znowu i chodzi nierówno...tak jakby na 3 cylindry...Do pracy dojechałem na 3 garnkach...pochodził jeszcze 15 min i załapał...
Co to może być?Co wymienić w pierwszej kolejności?
Pozdrowienia
Piotr
Po dużym mrozie rano idę do samochodu...odpalam za pierwszym razem i ok...zgasiłem...poszedłem na 10 min do domu...odpalam znowu i chodzi nierówno...tak jakby na 3 cylindry...Do pracy dojechałem na 3 garnkach...pochodził jeszcze 15 min i załapał...
Co to może być?Co wymienić w pierwszej kolejności?
Pozdrowienia
Piotr
- Forester
- Gadatliwa bestia
- Posty: 503
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ZIMNY PALI NA 3 GARY
nie bede tworzyl nowego postu tylko sie podlacze:
u mnie jest tak ze jak odpalam (bez problemow) na benzynie zimny to pali nierowno i slaby jest, ale obroty ma tak kolo 1000, jka przelacze na gaz to troche lepiej, aale dobrze chodzi dopiero jak nabierze troszke temperaturki
- to rowniez objawy nie najnowszych kabli WN, kopulki itp? (swiece wymienialem 8mies. temu), a moze to pompa paliwowa?
- fakt tez ze auto tak sie zachowuje po wyjsciu z warsztatu, z ktorego srednio jestem zadowlony, a byl polecany na forum....
pozdro!!
u mnie jest tak ze jak odpalam (bez problemow) na benzynie zimny to pali nierowno i slaby jest, ale obroty ma tak kolo 1000, jka przelacze na gaz to troche lepiej, aale dobrze chodzi dopiero jak nabierze troszke temperaturki
- to rowniez objawy nie najnowszych kabli WN, kopulki itp? (swiece wymienialem 8mies. temu), a moze to pompa paliwowa?
- fakt tez ze auto tak sie zachowuje po wyjsciu z warsztatu, z ktorego srednio jestem zadowlony, a byl polecany na forum....
pozdro!!
POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
Witam
Po pierwsze sprawdz układ zapłonowy tj. kable świece kopułke.
Po dugie Ja tak miałem w swoim że w kolektorze ssącym i pod pokrywą wtrysku skropliła mi się woda i dopuki silnik się nie zagrzał i woda nie odparowała to silnik chodził jak snopowiązałka. Rozbierz to wytrzyj do sucha i wtedy spróbuj.
Po trzecie sprawdz czujnik ssania.
Pozdrawiam
Po pierwsze sprawdz układ zapłonowy tj. kable świece kopułke.
Po dugie Ja tak miałem w swoim że w kolektorze ssącym i pod pokrywą wtrysku skropliła mi się woda i dopuki silnik się nie zagrzał i woda nie odparowała to silnik chodził jak snopowiązałka. Rozbierz to wytrzyj do sucha i wtedy spróbuj.
Po trzecie sprawdz czujnik ssania.
Pozdrawiam
VW RULEZ :)
- Forester
- Gadatliwa bestia
- Posty: 503
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jak by byla glowica to by chyba mechanicy zauwazyli? (silnik byl wyciagany z auta)Imbrykus pisze:Ja miałem coś takiego i okazało się że głowica była pęknięta. Najlepsze było to że w lato ok, a w przymrozek cuda. Ale najpierw zacznij od tego co pisali wyżej koledzy tzn. kontrola układu zapłonowego.
POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
A wsadź, tylko żeby na pewno była dobra.Forester pisze: jak zlokalizuje to sprobowac jakas stara swiece (jeszcze dobra) wsadzic?
[ Dodano: Pon Lut 06, 2006 12:00 ]
A jeszcze pewniejszy sposób na sprawdzenie świecy to zamienić z gara który pali do tego który nie pali, jeśli będzie zmiana to masz rozwiązanie, jeśli nie to masz szukanie dalej, zacznij od kabli wtedy
- Forester
- Gadatliwa bestia
- Posty: 503
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
i jeszcze 1 pytanie, moge wyciagac kable z kopulki lub ze swiec na wlaczonym silniku?, czy trzeba przed kazdym odlaczaniem gasic auto ?bodzio_j pisze:A wsadź, tylko żeby na pewno była dobra.Forester pisze: jak zlokalizuje to sprobowac jakas stara swiece (jeszcze dobra) wsadzic?
[ Dodano: Pon Lut 06, 2006 12:00 ]
A jeszcze pewniejszy sposób na sprawdzenie świecy to zamienić z gara który pali do tego który nie pali, jeśli będzie zmiana to masz rozwiązanie, jeśli nie to masz szukanie dalej, zacznij od kabli wtedy
pozdro!!
POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
Jeśli masz przebicie to Cię może zdrowo kopnąc, więc bezpieczniej będzie wyłaczać, aczkolwiek do tego sprawdzenia o ktorym pisze bodzio_j, wskazane jest aby silnik pracował. Więc lepiej złap kable przez jakąś szmate (chyba, że jesteś elektrykiem - elektryka prąd nie tyka)Forester pisze:i jeszcze 1 pytanie, moge wyciagac kable z kopulki lub ze swiec na wlaczonym silniku?, czy trzeba przed kazdym odlaczaniem gasic auto ?
pozdro!!
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości