Vw Sharan 2.0 - problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

VwAudiManiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob maja 16, 2009 13:39
Lokalizacja: Rzeszów

Vw Sharan 2.0 - problem

Post autor: VwAudiManiak » pn cze 15, 2009 17:51

Witam wszystkich. Mam taki problem. Otóż gdy jade przez dłuższy czas ze stałą prędkością np 100km/h na 5 biegu, i gdy chce przyśpieszyć, to samochód ciągnie jakby nie mógł...:(dławi go, huczy więcej niż przyśpiesza. Dopiero gdy puszcze gaz, i nacisne jeszcze raz, to sie normalnie rozpędza...I tak dzieje sie na każdym biegu, w okolicach 2-3,5 tys obrotów...Po przekroczeniu 4 tys obr nie zauważyłem tego problemu...I mam pytanie. Co to może być? Czy może to być padnięty przepływomierz? Może ktoś z was miał taki sam problem? myślałem że to pompka paliwa nie daje właściwego ciśnienia, zmieniłem na nową, a problem dalej jest:(Kable, świece, kopułka i palec zmienione na nowe. Samochód to Vw Sharan 2.0 benzyna bez gazu. Pozdrawiam i prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 17:54 przez VwAudiManiak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn cze 15, 2009 18:00

Zobacz ten przepływomierz i przeczyść go,luknij czy się nie blokuje,czy luźno chodzi....Zawsze wyeliminuje się jedną możliwość jak coś,a to kilka minut zejdzie...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 15, 2009 19:39

Byku21 pisze:czy się nie blokuje,czy luźno chodzi
tam nie będzie klapkowego tylko nowszy z drutem, niemniej bardzo prawdopodobne, może VAG pomoże w diagnozie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn cze 15, 2009 19:43

przy silniku 2e widziałem klapkowy w pasku...chyba,że to inny silnik albo gość miał coś modzone...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 15, 2009 19:48

nie modzone tylko silnik 2E był wkładany do aut do 1994 roku, a sharan jest od 1995. Więc ma inny silnik dwulitrowy już napewno na wtrysku Simos z przepływką z drutem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn cze 15, 2009 19:54

Dzięki wielkie za info>>>Napewno się przydadzą


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

VwAudiManiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob maja 16, 2009 13:39
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: VwAudiManiak » pn cze 15, 2009 21:49

Byku21 pisze:przy silniku 2e widziałem klapkowy w pasku...chyba,że to inny silnik albo gość miał coś modzone...
Kolego tam nic nie było modzone, to jest silnik o oznaczeniu ADY. A i był podłączany do kompa, ale nic nie wykazało. Jakiś dziwny ten przypadek...Zobacze ten przepływomierz. A gdyby to nie była jego wina to czego jeszcze można szukać?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 337 gości