MK3 TD 1.9TD AAZ i sprzęgło(mocnijsze od fabrycznego)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
MK3 TD 1.9TD AAZ i sprzęgło(mocnijsze od fabrycznego)
Czy do MK3 AAZ 1.9TD można zastosować jakieś mocniejsze sprzęgło? Np od TDI czy jakiejś mocnej benzyny?
wiem ze do TDI zakladaja chlopaki od VR6,wiec mysle ze do AAZta tez powinno podejsc,ja mialem w mk2 silnik JR sprzeglo od transportera ale ono bylo tam odpoczatku poprostu bo do ogorów tez pakowali te silniki...ono bylo mocniejsze od zwyklego,a swoja droga to co masz takiego mocnego AAZeta ze seryjne siada czy co???
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Czy wyście na głowy poupadali ? Ile tam ten AAZ moze mieć mocy i momentu zeby sportowe sprzęgło zakładać ? Chłopie pakuj seryjne nowe takie jak masz i będzie banglać no a jak juz bardzo sie upierasz to proponuje od VR6 (ja przy 140 KM mam seryjne i daje rade).
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
aw69, nie wiem jakie modyfikacje pompy robił Michnik, ale można dojść do 120 koni w aaz, w takiej konfiguracji żeby to jeździło na codzień i się nie rozpadło po 5tys km, żeby było zabawniej wcale nie trzeba wymieniać połowy samochodu, wystarczy dobra regulacja i drobne modyfikacje pompy, turbiny, kilka mierników żeby nie przesadzić
nie tylko tdi sie dają podkręcać, td również
co do sprzęgła to nie wiem jakie jest seryjnie w aaz, jeżeli takie jak w tdi to pewnie spoko, ale jak słabsze to warto zmienić na coś innego skoro i tak szykuje się wymiana. Też uważam, że sportowe spiekowe to oczywiście przesada
wykres golfa 1.6 td który przejeździł na tym około 80tys km, kiedy przy przebiegu okolo 490tys pękł wąż wody i kierowca się nie zorietował
nie tylko tdi sie dają podkręcać, td również
co do sprzęgła to nie wiem jakie jest seryjnie w aaz, jeżeli takie jak w tdi to pewnie spoko, ale jak słabsze to warto zmienić na coś innego skoro i tak szykuje się wymiana. Też uważam, że sportowe spiekowe to oczywiście przesada
wykres golfa 1.6 td który przejeździł na tym około 80tys km, kiedy przy przebiegu okolo 490tys pękł wąż wody i kierowca się nie zorietował
moj mk2 1,6 GTD silnik JR tez mial niezle pompe podkrecona jak go kupiłem,nie wiem co jeszcze tam bylo grzebane ale szedl jak burza,troche kopcil jak sie przycisneło,ele efekt piorunujacy jak na ten silnik,powiem tylko ze seryjny TDI 90 ps dostawał baty na starcie z nim 1,8 benzyna tak samo,przyspieszał do setki w ok 11 sek,czasem naeet wychodzilo mniej ale juz zaokraglam bo zaraz pewnie ktos kto ma VR6 napisze tutaj ze to niemozliwe i bajki pisze,wiec nie bede wnikal w szczeguły dodam tylko jeszcze ze auto było z 86' roku...pozdrawiam...
[ Dodano: Sob Sty 21, 2006 09:51 ]
teraz bede probowal zrobic małego potworka z mojego AHU
[ Dodano: Sob Sty 21, 2006 09:51 ]
teraz bede probowal zrobic małego potworka z mojego AHU
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości