witam wszystkich

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lechu1978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn cze 15, 2009 15:28
Lokalizacja: chojnice

witam wszystkich

Post autor: lechu1978 » pn cze 15, 2009 15:41

czesc,mam problem w golfie 3 1,8gt posiadam komputer i jak jade to na trasie zapika i zaswieci sie kontrolka oleju temperatura wzrasta do 100 stopni,oleju mam prawidłowo pomiedzy min,a max.odpaliłem go i spojrzałem do zbiorniczka z plynem chlodniczym nie jest brudny wymieszany z olejem,nie mam pojecia czym to jestspowodowane olej wymienilem w kwietniu.prosze o jakies rady pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 18:39 przez lechu1978, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pn cze 15, 2009 18:44

Temperatura oleju skacze od 90 do 105 stopni nawet, pewnie i wyższe temp. łapie.

Nie wiem, to wkońcu masz olej w płynie czy nie?

Ta temperatura co wzrasta do 100 stopni to płynu czy oleju?

Bo ja zrozumiałem że oleju.
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 18:45 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.



karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » pn cze 15, 2009 19:10

Poszła uszczelka pod głowicą,olej miesza się z płynem chłodzącym,panewki się zacierają.Miałem tak że piszczało mi jak wchodziłem w zakręty początkowo sporadycznie.A później planowanie głowicy i panewki do roboty.Nie jeździj tylko wstaw do warsztatu bo wał jeszcze zrąbiesz.
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 19:12 przez karol27, łącznie zmieniany 1 raz.



lechu1978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn cze 15, 2009 15:28
Lokalizacja: chojnice

Post autor: lechu1978 » pn cze 15, 2009 19:53

wlasnie plyn ze zbiornika chodniczki nie jest wymieszany z olejem,raz dzieje sie to na trasie 130 km okolo 5 razy zapika i zaswieci,a raz wogole mam to juz od ponad pol roku raz wystepuje raz nie.pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 15, 2009 20:00

KJontrolka oleju jest po to żeby cię ostrzegać o jego niskim ciśnieniu. Oczywiści bardzo często się zdarza że czujnik ciśnienia pada, ale nie możesz tak zakładać. Po prostu pomiar ciśnienia oleju u mechanika, a jak będzie ok to zmiana czujnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 223 gości