Zmiana linki sprzęgła na taką bez samoregulacji.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Zmiana linki sprzęgła na taką bez samoregulacji.
Chciałem się dowiedzieć, czy można zamienić linkę sprzęgła z samoregulacją(automatem) na taką bez samoreglulacji czyli z regulacją reczną/manualną?
I ważniejsze pytanie od czego innego pasuje(golf 2)? Bo chodziłem dzisiaj po sklepach i niestety nie są mi w stanie powiedzieć jaką linkę kupić.
Mam silnik AAZ 1.9TD 94r.
I ważniejsze pytanie od czego innego pasuje(golf 2)? Bo chodziłem dzisiaj po sklepach i niestety nie są mi w stanie powiedzieć jaką linkę kupić.
Mam silnik AAZ 1.9TD 94r.
Zmiana linki sprzęgła
Nic nie trzeba przerabiać. Ważna jest tylko dłgość linki. Ściągasz starą, idziesz do sklepu i kupujesz nową bez samoregulatora. Sam tak robiłem ponad rok temu i wszystko jest OK
pcbol329
Re: Zmiana linki sprzęgła
dokładniepcbol329 pisze:Nic nie trzeba przerabiać. Ważna jest tylko dłgość linki. Ściągasz starą, idziesz do sklepu i kupujesz nową bez samoregulatora.
Linka z samoregulatorem http://www.allegro.pl/item657917627_lin ... dl854.htmlNic nie trzeba przerabiać. Ważna jest tylko dłgość linki.
Linka bez samoregulatora: http://www.allegro.pl/item643066079_lin ... jetta.html
Jak widać zaczep od padału jest inny, nie trzeba tego jakoś przerobić?
Po raz kolejny napiszę, nic nie trzeba przerabiać. Zaczep może rzeczywiście jest trochę inny ale nie robi to problemu. W tej lince bez samoregulatora jest zwykły zaczep jak w linkach powiedzmy od motorynki do rączki od sprzęgła i dodatkowo ma taką blaszkę. Ten zaczep wrzucasz na najdalszy punkt na pedale od karoserii i blaszką zaczepiasz za następny tak żeby się to trzymało i blokowało. Przyznam, że trzeba mieć wygimnastykowane rączki żeby to zrobić ale wszystko się da, a jak nie to zawsze można zdjąć pedał i wtedy jest łatwiej ale więcej zabawy z tym. Dodatkowo można załapać trochę jakimś drucikiem żeby ten zaczep na pewno nie wypadł (robiłem to tak u siebie i latam już 1,5 roku).
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
To może jeszcze napisze jedno bo już nie mam nerwów.
Wymieniałem kiedys sprzęgło kompletne , a także linkę z samoregulatorem. Po tej wymianie od czasu do czasu pedał sprzęgła zostawał mi czasem w połowie drogi. Ale wystrczał kopniak w pedał i na jakis czas był spokój. Ostatnio się za to wziąłem i wymieniłem linkę sprzęgła na taka bez samoregulacji. Niestety jest jeszcze gorzej. Pedał zostaje teraz za każdym razem w podłodze po czym po około 0.5 sekundy sie sam podnosi. Także każda zmiana biegu to porażka! Czego to jest przyczyna bo już nie mam pomysłów?????????????
Czy mozliwe , że przez za długą linkę może się coś takiego dziać???????
Wymieniałem kiedys sprzęgło kompletne , a także linkę z samoregulatorem. Po tej wymianie od czasu do czasu pedał sprzęgła zostawał mi czasem w połowie drogi. Ale wystrczał kopniak w pedał i na jakis czas był spokój. Ostatnio się za to wziąłem i wymieniłem linkę sprzęgła na taka bez samoregulacji. Niestety jest jeszcze gorzej. Pedał zostaje teraz za każdym razem w podłodze po czym po około 0.5 sekundy sie sam podnosi. Także każda zmiana biegu to porażka! Czego to jest przyczyna bo już nie mam pomysłów?????????????
Czy mozliwe , że przez za długą linkę może się coś takiego dziać???????
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 19:30 przez Michnik, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 350 gości