Proste i skuteczne zabezpieczenie przeciw kradzierzy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw sty 19, 2006 21:22

3ECI pisze:gdyby ktos przedstawil schemat jakis, lub instrukcje montazu to bym padl chyba, o to tu chodzi zeby tylko najlepiej sam wlasciciel wiedzial co i jak i nie potrzeba do zamonatawania takiego "myka" super wiedzy fachowej, wystarczy tylko wiedziec gdzie + a gdzie - i tyle, blokady samorobki to najlepszy sposob, potwierdzam, alarm nie pomogl, brak wkladow w zamkach tez nie (centralka), alarm rozbrojony, stacyjka sfatygowana, tylko tak sie meczyli ze az akumulator rozladowali, ale autko stalo w tym samym miejscu co bylo, szczescie ze radyjko zamontowalem sprytnie bo bym mial po nim, a takto w sumie stacyjka do wymiany i wizyta u elektryka, ktory sie troche smial ze taka rzezba z tym wylacznikiem, ale mu na to odpowiedzialem, ze wychodzi na to ze skuteczniejsza od alarmu za 500 zeta
tak tak, to jest najskuteczniejsze zabezpieczenie, wymyśl to sam--jak mawiał Adam Słodowy--yyy....,chyba nie tak mawiał, ha ha


:-k ...

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » czw sty 19, 2006 22:19

ja mam zastosowany zawor elektromagnetyczny na przewodzie paliwowym,ktory wylaczam tajemniczym guziczkiem schowanym nie powiem gdzie bo złodziej moze siedzie i na tym forum :D:D:D,mozna se go skitrac wedle uznania...taki zaworek kosztuje ok 80zł,tylko trzeba zalozyc to za filtrem paliwa,no przynajmniej w dieslu ,bo jak zalozymy przed to za nim on wypali to co ma w filtrze to mozna ujechac 20 km i jeszcze bedzie chodzil wiem bo sam testowalem,a tak to auto chodzi kilka sekund i gasnie z braku zupy...aha panowie jak zaczniecie sobie tu instrucje przedstawiac cale to kazdy bedzie wiedzial jak obejsc wasze zabezpieczenia :D:D,a teraz na temat kupnych alarmow do montowania czy fabrycznych,takie sprzety typu mrugajaca dioda,to napewno nie pomoze,te technologie sa juz od dawna sprzedane i kazdy szczaw wie jak to obejsc,moze to zatrzymac jedynie jakiegos buraka co jezdzil wczesniej tylko maluchem i bedzie chcial otworzyc drzwi za pomoca kamienia wybijajac szybe to moze tylko taki nie da se rady z alarmem typu syrena i migajaca dioda na pilota...pozdrowka...

[ Dodano: Czw Sty 19, 2006 21:20 ]
P.S. pamietajcie ze jak zmajstrujecie cos sami to tylko wy wiecie jak to rozbroic,to nie jest seryjne zabezpieczenie na ktorym zna sie kazdy...swoje najpewniejsze... :bigok:


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Kosior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: pn gru 05, 2005 19:33
Lokalizacja: łowicz/głowno
Kontakt:

Post autor: Kosior » czw sty 19, 2006 22:37

Oczywiście że swoja robota to dobra metoda jeszcze lepsza to wykonanie dwóch przeszkód w razie gdy kradziej trafi na jedną blokade to na drugą już mu czas nie pozwoli.



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » czw sty 19, 2006 22:40

Rej pisze:Czytaj pytania bo pytanie było co zrobić aby zabezpieczyć auto a nie jak to wykonac i jak przeprowadzić ten zabieg i jakich elementy zastosować. Trzeba odpowiadać na pytania nie ma co być nadgorliwym bo jak to w powiedzeniu "nadgorliwość gorsza od faszyzmu" rotfl
Czytam pytania... A twoja odpowiedz była zbyt uproszczona... Koleś weźmie ją dosłownie i spali sobie instalację w aucie... I nie ma w wyjaśnieniu tej bardzo istotnej kwestii nic z nadgorliwości..


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
az71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 21:10
Lokalizacja: J.G.
Kontakt:

Post autor: az71 » pt sty 20, 2006 07:59

Witam
Kiedyś czytałem w jakiejś gazecie wywiad ze złodziejem aut. Mówił, że najgorsze dla złodzieja są zabezpieczenia typu Adam Słodowy wymyślone przez właściciela.
Opowiadał,że raz się nadział i to dość boleśnie włamując się do samochodu a mianowicie pod siedzeniem był paro calowy gwóźdź i jak usiadł na siedzeniu to mu w d..pę wszedł i piorunem uciekł.
az71


VW GOLF III Variant 2.0 + LPG 94'
Silnik 2E

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pt sty 20, 2006 09:35

do marcinvw
czytam twój pomysł na zabezpieczenie i jest fajny, tylko boję się czy z braku ON nie można zatrzeć pompy wtryskowej, lub jej zapowietrzyć :niewiem: , sam zastanawim się nad jakimś alarmem, który sterowałby zamkiem centralnym, szybami, zabezpieczał itd, oraz nad jakimś dodatkowym zabezpieczeniem, może w/g twojego pomysłu; słyszałem dużo różnych opinii na temat odcinania paliwa i muszę się jeszcze dopytać

pzdr
zyggy



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » pt sty 20, 2006 10:06

Kiedyś na forum było prezentowane podobnego typu zabezpieczenie kupione na allegro, ale nie pamię tam postu, może ktoś go zapoda - kosztowało około 40zł.



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » pt sty 20, 2006 11:57

co do tych pstryczków to już kiedyś kolega raz sie przejechał ale potym wymyślił dobry sposób poprzez gniazdo i wtyk typu JACK (dżek) gdy chce odpalić wkłada JACK-a w gniazdo które też ma ukryte i jedzie jak wychodzi to wyjmuje po wyjęciu tego odcięta jest i pompa i cewka także nie ma możliwości żeby go uruchomić


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » pt sty 20, 2006 12:11

GTomek pisze:co do tych pstryczków to już kiedyś kolega raz sie przejechał ale potym wymyślił dobry sposób poprzez gniazdo i wtyk typu JACK (dżek) gdy chce odpalić wkłada JACK-a w gniazdo które też ma ukryte i jedzie jak wychodzi to wyjmuje po wyjęciu tego odcięta jest i pompa i cewka także nie ma możliwości żeby go uruchomić

ojchyab nie wymyslil bo to jest w zestawach do samodzielnego montazu



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » pt sty 20, 2006 13:03

Podajcie jakieś namiary na urządzenia do samodzielnego montażu do diesla.
Dzięki.



Awatar użytkownika
ben29
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 23:55
Lokalizacja: Znad Jeziora Roznowskiego
Kontakt:

Post autor: ben29 » pt sty 20, 2006 17:53

no wlasnie , pamieta ktos cos takiego??
moze lepiej bedzie jak wybiore sie do elektryka, sam moglbym cos zjarac nie daj Boze....







ryba_71 pisze:Kiedyś na forum było prezentowane podobnego typu zabezpieczenie kupione na allegro, ale nie pamię tam postu, może ktoś go zapoda - kosztowało około 40zł.



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pt sty 20, 2006 17:58

Marihuana Man pisze:
Rej pisze:Odcięcie np. zapłonu lub pompy paliwa, ukryty przez siebie wyłącznik najskuteczniejszy sposób, koszt 5 zł.
Tylko kurna zapomniałeś o takim małym szczególe, ze trza to robić poprzez przekaźnik...
Chyba niekoniecznie. Obwód pompy paliwa jest zabezpieczony bezp. bodajże 10 A. Trzeba wyszukać dobrej jakości przełącznik wytrzymujący 12-15 A. Tutaj, przy umiejętnym korzystaniu z pstryczka nie będą wypalać się styki. Trzeba tylko pilnować, aby rozłączać i załączać pstryczka na wyłączonym prądzie na auto (kluczyk poz. "0"). Wsiadasz, zamykasz obwód pstryczkiem, dopiero przekręcasz kluczyk i odpalasz. Wyłączasz silnik, dopiero rozłączasz.

Tak zrobiłem, mam to już 3 lata, 2 wyłączniki szeregowo, (moja słodka tajemnica gdzie, ale trzeba umieć je rozłączyć, nie tylko wiedzieć gdzie), i jeszcze diodka pracy pompy w deskę na osobnym boczniku z malutkim bezpiecznikiem (niezależnie od obwodu pompy). Całość: 12 zł dobrej jakości przełączniki, 5 zł parę metrów przewodu, 5 zł diodka, opornik, bezpiecznik z obudową, koszulki termo. Złączenie/wyłączenie zajmuje 1-2 s, 2 ruchy ręką, a dobrze ukryte i trezeba wiedzieć jak ruszyć, żeby odłączyć


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » pt sty 20, 2006 18:05

czyś pisze:Trzeba wyszukać dobrej jakości przełącznik wytrzymujący 12-15 A
Zgadza sie... Tylko nie podłączysz pod to małego przełącznika który łatwo ukryć... Jedyny przełącznik który wytrzyma taki prad jaki mi pokazano w sklepie miał gabaryty 2x2cm...


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

pajakgdynia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pajakgdynia » pt sty 20, 2006 23:20

A ja mam zrobione trochę bardziej skomplikowane zabezpieczenie: przełacznik napięcia ze świec na zawór odcinający (wszystko zrobione w przekaźniku; skutek: świece nie podgrzeją, a jakby co to odcina paliwo po wyłaczeniu "grzania")..
Raz ktoś chciał chyba pojechać (otwarte drzwi, zdjęty plastyk spod stacyjki), ale "pewnie" nie chciał mu odpalić. A wszystko na parkingu podziemnym (samochód ma alarm..)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 279 gości