szarpie na zimnym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mariuszczs

szarpie na zimnym

Post autor: Mariuszczs » sob gru 04, 2004 23:15

Mój znajomy ma problem z golfem III silnik 1.4 8 zaworowy.
Silnik odpala na zimnym, ale prycha i szarpie, oraz nie chce przyśpieszać.
Jak się nagrzeje to jest OK. Dodam, że na gazie jest mu wszystko jedno i dobrze jeździ.
Od czego zacząć?



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Re: szarpie na zimnym

Post autor: j_jasiu » ndz gru 05, 2004 01:19

Mariuszczs pisze:Mój znajomy ma problem z golfem III silnik 1.4 8 zaworowy.
Silnik odpala na zimnym, ale prycha i szarpie, oraz nie chce przyśpieszać.
Jak się nagrzeje to jest OK. Dodam, że na gazie jest mu wszystko jedno i dobrze jeździ.
Od czego zacząć?
Od zdjęcia zwężki na filtrze powietrza, którą fachmani gazowi zapodali.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Mariuszczs

Post autor: Mariuszczs » ndz gru 05, 2004 11:07

Nic takiego nie było grzebane - po prostu z tydzień temu tak zaczął wariować



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » ndz gru 05, 2004 11:11

Mariuszczs pisze:Nic takiego nie było grzebane - po prostu z tydzień temu tak zaczął wariować
Być może jakiś czujnik temp płynu chł. który idzie do ssania jest kopnięty


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Mariuszczs

Post autor: Mariuszczs » ndz gru 05, 2004 13:49

narazie mu sprawdziłem ten podwójny czujnik od temperatury co jest koło termostatu i wygląda że jest dobry - na jednym około 600 ohm, a na drugim około 800 ohm na silniku około 50 st C.
Wogóle się nie znam na WV, więc na tym stanołem.
Aha - wolne obroty na benzynie trzyma normalnie dopiero jak trzeba jechać to go szarpie.Nagrzany niewariuje.
Jak w WV sonda Lambda pracuje na zimnym silniku czy dopiero jak się nagrzeje?
Pod filtrem paliwa ( talerzem ) w głowicy są dwa czujniki jakieś - od czego ?



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » ndz gru 05, 2004 21:18

Mariuszczs pisze:narazie mu sprawdziłem ten podwójny czujnik od temperatury co jest koło termostatu i wygląda że jest dobry - na jednym około 600 ohm, a na drugim około 800 ohm na silniku około 50 st C.
Wogóle się nie znam na WV, więc na tym stanołem.
Aha - wolne obroty na benzynie trzyma normalnie dopiero jak trzeba jechać to go szarpie.Nagrzany niewariuje.
Jak w WV sonda Lambda pracuje na zimnym silniku czy dopiero jak się nagrzeje?
Pod filtrem paliwa ( talerzem ) w głowicy są dwa czujniki jakieś - od czego ?
Sprawdź przewody podciśnieniowe, tam może być problem


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Post autor: makx » ndz cze 14, 2009 10:36

co do szarpania i prychania to miałem to samo zaden czujnik ani jakis bimetal ani sąda przedewszystkim przewody i swiece jesli to nie pomoze to prawdopodobnie poszedł moduł w aparacie zapłonowym nie zawsze daje rowny impuls na cewke i iskra jest słaba albo wcale jej nie ma i tak sie dzieje :dzida:


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 376 gości