Obroty Silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Eros89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 21:59
Lokalizacja: Boleslawiec
Kontakt:

Obroty Silnika

Post autor: Eros89 » sob cze 13, 2009 16:50

Gdzie moge ustawic obroty silnika w Golfie II ? 89 rok, benzyna
Bo cos mi skoczyl samochodzic na szybkie obroty i nie wiem gdzie je zmiejszyc



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 13, 2009 17:02

Pewnie gdzieś koło silnika. Lepszą odopwiedź może dostaniesz jak napiszesz co masz pod maską (regulamin).


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » sob cze 13, 2009 17:06

jaki masz silnik, najlepiej kod silnika, pojemność, i jaki układ zasilania paliwem



Eros89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 21:59
Lokalizacja: Boleslawiec
Kontakt:

Post autor: Eros89 » sob cze 13, 2009 18:00

pojemnosc silnika 1.6 CL Benzyna

Moze zdjecia Wam pomoga mi pomoc

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » sob cze 13, 2009 18:04

po kodzie silnika bym doszedł dokładnie jakie ma regulacje, ma katalizator?, ile KM lub KW
Ostatnio zmieniony sob cze 13, 2009 18:06 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.



Eros89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 21:59
Lokalizacja: Boleslawiec
Kontakt:

Post autor: Eros89 » sob cze 13, 2009 18:50

numer silnika to chyba o to chodzi

026 103 3730

bez kaalizatora, 70 KM



Awatar użytkownika
MarCons
Świdnica
Świdnica
Posty: 168
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:28
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: MarCons » sob cze 13, 2009 19:52

Wygląda jak mój PN, więc na temat skakania obrotów znajdziesz na tym forum mnóstwo lektury :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389&start=0


IV VAG Meeting Bielawa 12-13.05.2012 viewtopic.php?f=53&t=435930&start=14#p5281815
Obrazek

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » sob cze 13, 2009 19:56

wieć to jest gaźnik? Jeśli tak to bieg jałowy reguluje sie za pomocą śruby regulacyjnej w gaźniku



Awatar użytkownika
MarCons
Świdnica
Świdnica
Posty: 168
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:28
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: MarCons » sob cze 13, 2009 19:59

a gaźnik masz pod pokrywą filtru powietrza


IV VAG Meeting Bielawa 12-13.05.2012 viewtopic.php?f=53&t=435930&start=14#p5281815
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 13, 2009 20:26

to jest RF, gaźnik Pierburg 2E2. Wolne obroty reguluje się śróbą z tyłu siłownika 3-położeniowego. Co zacz znajdziesz szukajką (niedmagania gaźnika Pierburg 2E2). I poczytaj zanim sam się zabierzesz za jakiekolwiek regulacje. Za obroty odpowiada masa elementów. Jeśli masz teraz tak koło 3 tysięcy obrotów/min. to pęknął lub wypiął się jeden z wężyków z tyłu gaźnika - wszystkie posprawdzaj


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Eros89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 21:59
Lokalizacja: Boleslawiec
Kontakt:

Post autor: Eros89 » ndz cze 14, 2009 09:49

tak, dzisiaj patrzalem i gaznik mam Pierburg 2E
Tylko nie wiem jak wyglada ta sruba, ktora reguluje sie obroty silnika, gdzie ona dokladniej znajduje sie kolo gaznika ? lub jakies foto

Znalazlem fotke w necie i gaznik mam taki sam :

PS : A mam pytanie, do czego sluzy ta puszka zielona po lewej stronie ? bo mam ja pusta.

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 10:00 przez Eros89, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 14, 2009 11:17

2E2 nie 2E. 2E to pierwszy człon symbolu taki sam dla wszystkich dwugardzielowych gaźników Pierburg z golfa. Sróba jest mniej więcej gdzie zaznaczyłeś ale z tyłu i nisko, na klycz chyba 13, na okrągłym urządzeniu zwanym siłownikiem 3-położeniowym. Puszka to rezerwuar podciśnienia do układu ssania. Trochę obsyfiony ten gaźnik, przydałoby się jakieś mycie i przegląd. Możesz pokręcić tą śróbą ale zapamiętaj jej obecne położenie, bo jeśli nie pomoże to wrócisz do wyjściowego ustawienia i poszukasz innej przyczyny złych obrtów (co jest baaaardzo prawdopodobne)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Eros89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 21:59
Lokalizacja: Boleslawiec
Kontakt:

Post autor: Eros89 » ndz cze 14, 2009 15:10

A ten pojemnik zielony po lewej stronie to na co jest ? bo mam go pusty



Eros89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 21:59
Lokalizacja: Boleslawiec
Kontakt:

Post autor: Eros89 » ndz cze 14, 2009 15:10

A ten pojemnik zielony po lewej stronie to na co jest ? bo mam go pusty



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 461 gości