Problem z wajchą od ssania w 1,6 d

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Muranos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt paź 15, 2004 12:47
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Problem z wajchą od ssania w 1,6 d

Post autor: Muranos » wt gru 28, 2004 10:27

Odziedziczyłem w swieta pasata z 84 roku z silnikiem 1,6D z 86 roku(nowszy typ). W tym kredensie jest pompa wtryskowa bosha w kturej nie dziala wajcha rozruchowa do rozruchu zimnego silnika(brak rużnicy w pracy silnika z wyciagnieta i wcisnietą. Jakby sie kto bardzpo uparl to przy wyciagnietej ciutke, ale to naprawde b subiektywne,stuka). nie ma ruznicy w obrotach wogule. Sprawdziłem czy aby pompa jest dobrze zpasowana z paskiem rozrzadu i wszystko jest ok znaki sie zgadzaja przynajmniej na kole zamachowym silnika
Mam tez golfa z 91 roku z takim samym silnikiem ale w nim pompa (tez bosh) jest troche inna tzn ma takie pokretlo do regulecji ssania na pompie.

No i problem jest w tym że nie wiem co tam nie dyga jak powinno.

Swiateczne życzenia dla wszystkich i piwo dla zbawcy co mnie oswieci. :helm:


Wciąż w nim grzebie ale jeszcze jedzie he he

vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » wt gru 28, 2004 12:05

masz za wczesny zapłon moze hm?? jeźdz na lampe streboskopową ustawią Ci


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » sob sty 01, 2005 13:59

Wydaje mi się,że nie powinno być żadnej różnicy w obrotach jak wyciągniesz wajchę od ssania.Przynajmniej ja też tak mam i pytałem mechanika,a on na to,że tak ma być.To nie benzyna.



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob sty 01, 2005 14:38

U mnie w dieslu słychać stukot. W turbach przy wyciąganiu tej dźwigienki podnoszą się obroty, bo tam takie cosie są połączone z tą linką do dźwigni od obrotów.



Awatar użytkownika
TACYK
Vw master
Vw master
Posty: 178
Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
Lokalizacja: Tarnogród
Kontakt:

Post autor: TACYK » sob sty 01, 2005 15:13

Tak w ogule to nie nazywa sie ssanie w silnikach diesla taka wajha i caly mechanizm nosi nazwe "przyspieszacz zaplonu"i tak jak Ci doradzano to lampa stroboskopowa jest opcja na naprawe mechanizmu.Pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » sob sty 01, 2005 15:30

W starych pompach - nie wiem do którego roku (chyba do 1985) - po wyciągnięciu urządzenia rozruchowego zwiększała się tylko dawka paliwa.

W nowszych urządzenie rozruchowe powodowało zwiększenie dawki paliwa i zmianę konta wtrysku o minus 2,4 stopnia - i zwiększenie prędkości obrotowej.

Ale jeśli auto ci pali - to jaki masz problem?


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob sty 01, 2005 19:59

ja mam td i jak jest zimny musze to wyciagnac bo nie rowno chodzi kulawo gdy wyciagne ciegno rozruchowe chodzi jak powinnien i jak sie troche rozgrzeje wciskam spowrotem
dokladnie umnie przyspiesza zaplon o +2 stopnie
jezeli pokrywaja sie znaki na pasku i kole zamachowym to tak ma byc



Muranos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt paź 15, 2004 12:47
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: Muranos » pn sty 03, 2005 11:55

Michael G60

no problem jest taki że jak jest zimny to zeby go odpalic to gaz musze troche wciskac bo inaczej to kulawo chodzi ale moge go puscic po niecalych 30 sek i chodzi ok

Jakbym podniósół wolne obroty to jak sie rozgrzeje to hodzi za szybko (jak na muj gust)

Pojade ustawic na stoboskop tą pompe (uszczele pod głowicą miał znieniana i pewnie sie costam nieznacznie poprzestawiało)

a wie ktos może czym wyczyscic uklad chłodzenia po oleju?


Wciąż w nim grzebie ale jeszcze jedzie he he

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 75 gości