Szarpanie podczas prześpieszania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

vjarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 04:54
Lokalizacja: Rabka Zdrój

Post autor: vjarek » śr cze 10, 2009 21:16

Niemczyk pisze:Dzialo sie cos takiego ze jak jechales mala predkoscią bylo odczuwalne w samochodzie lekkie bicie.cos takiego jaby byla krzywa felga cos w tym stylu.
O właśnie coś takiego by było, nie ma dzwiekow metalicznych, tylko cos jak by po kole pukało



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » śr cze 10, 2009 22:04

No wlasnie, a ja mam takie jakby metaliczne, ocieranie... i nie moge tego zlokalizowac



vjarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 04:54
Lokalizacja: Rabka Zdrój

Post autor: vjarek » śr cze 10, 2009 22:35

kozak pisze:No wlasnie, a ja mam takie jakby metaliczne, ocieranie... i nie moge tego zlokalizowac
Przczyn moze byc wiele, jak się czyta opowiadania typu: "wymieniłem pół auta" i dalej stuka to aż strach się bać :hehe:



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » śr cze 10, 2009 22:52

Poki co wymienilem pewe przeguby wew i zew.

Wydaje mi sie ze to lozysko na sprzegle, ale na razie czekam az calkiem padnie, bo nie mam wlasnie zamiaru wymieniac pol auta...



peteer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 14:34
Lokalizacja: Bytom & Wrocław

Post autor: peteer » śr cze 10, 2009 23:19

Może to coś z oponą. Możesz przełożyć koła z tylu na przód i sprawdzić. Trochę roboty, ale będziesz mieć pewność, że to nie wina kół.



vjarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 04:54
Lokalizacja: Rabka Zdrój

Post autor: vjarek » czw cze 11, 2009 08:36

kozak pisze:Poki co wymienilem pewe przeguby wew i zew.

Wydaje mi sie ze to lozysko na sprzegle, ale na razie czekam az calkiem padnie, bo nie mam wlasnie zamiaru wymieniac pol auta...
Też jestem tego zdania że lepiej poczekać aż przyczyna będzie wyraźnie wyczuwalna, choć oczywiście ma to dużo minusów



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » czw cze 11, 2009 10:53

peteer pisze:Może to coś z oponą. Możesz przełożyć koła z tylu na przód i sprawdzić. Trochę roboty, ale będziesz mieć pewność, że to nie wina kół.
Ale takie ociearanie to mogloby byc od kola ? Na kierownicy nic nie czuje i ewidentnie to slychac dopiero przy pelnym bucie od 1go do 5tego biegu...



peteer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 14:34
Lokalizacja: Bytom & Wrocław

Post autor: peteer » czw cze 11, 2009 11:05

kozak pisze:
peteer pisze:Może to coś z oponą. Możesz przełożyć koła z tylu na przód i sprawdzić. Trochę roboty, ale będziesz mieć pewność, że to nie wina kół.
Ale takie ociearanie to mogloby byc od kola ? Na kierownicy nic nie czuje i ewidentnie to slychac dopiero przy pelnym bucie od 1go do 5tego biegu...
Bardziej chodziło mi o:
vjarek pisze:odczuwalne jak by szarpanie-stukanie-bicie



vjarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 04:54
Lokalizacja: Rabka Zdrój

Post autor: vjarek » czw cze 11, 2009 15:06

peteer pisze:
kozak pisze:
peteer pisze:Może to coś z oponą. Możesz przełożyć koła z tylu na przód i sprawdzić. Trochę roboty, ale będziesz mieć pewność, że to nie wina kół.
Ale takie ociearanie to mogloby byc od kola ? Na kierownicy nic nie czuje i ewidentnie to slychac dopiero przy pelnym bucie od 1go do 5tego biegu...
Bardziej chodziło mi o:
vjarek pisze:odczuwalne jak by szarpanie-stukanie-bicie
Tak zamieniłem tylną lewą oponę na przód, i dalej stuka, chyba że to z prawej stuka ale odczuwalne jest na lewym kole wiec nie sadze

[ Dodano: 25 Cze 2009 23:36 ]
Witam , problem został zdiagnozowany, przyczyną były wżery (ubytki materiału) wewnątrz przegubów wewnętrznych, przeguby nie miały luzów i gumki były nienaruszone dopiero po demontażu przegubów wszystko się wyjaśniło, oba przeguby zostały wymienione i już nic nie stuka :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 64 gości