Pytania z powodu 2.0 16V ABF!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Edition-Man
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 11:57
Lokalizacja: Gliwice

Pytania z powodu 2.0 16V ABF!

Post autor: Edition-Man » śr cze 10, 2009 15:16

Dzien dobry Panom! :-)

Jak narazie jezdze jusz 9 lat Golfem 3 GTI ADY, jestem z tego silnika bardzo zadowolny, ma jusz 310tkm i hodzi dalej jak zegarek, ale chcialbym teraz cos szybszego, naprzyklad 2.0 16V ABF.
Niestety jest tem motor w Golfie 3 GTI bardzo zadki, takze zastanawiam sie, kupic sobie Seata Ibiza albo Cordoba z tym silnikem, al chcialem sie zabytac cza macie z tym silinikiem doswiadzczenia?
Wytrzymuje ten 2.0 16V silinik ta sama ilosc kilometruw jak noprmalny 2.0 115km silnik przy odpowiedniej pielehnacji???

Przypuszczam ze pasek rozzadu sie tak samo co 100tkm wymienia ja przy normalnym 2 litrowym silniku ale co ile kilometruw trzeba wymienic lancu rozzadu w tym silniku?

Jest ten motor dobry i wytrzymaly czy mam lepiej zostowac to w spokoju i sie lepiej za VR6 po ogladac?

Pozdrawiam Adam



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Re: Pytania z powodu 2.0 16V ABF!

Post autor: piteR-ek » śr cze 10, 2009 16:02

Edition-Man pisze: Wytrzymuje ten 2.0 16V silinik ta sama ilosc kilometruw jak noprmalny 2.0 115km silnik przy odpowiedniej pielehnacji???
Widzisz sam sobie odpiowiedziales slowem pielegnacja, czyli jak szanujesz to pojezdzi a jak nie to nie :P



Awatar użytkownika
ociu
...
...
Posty: 2047
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:00
Lokalizacja: DOL\SBL
Kontakt:

Post autor: ociu » śr cze 10, 2009 16:04

Koleszko użyj szukajki wpisz sobie ABF będziesz miał lektury na pare wieczorów. Z własnej opinii powiem ża jak swapować to tylko na ABF-a.
Pozdrawiam


VENTO RIP :-(
CABRIO zaczynamy od nowa :-)

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr cze 10, 2009 16:05

nigdy bym niezamienił tego silnika na inny,no moze na r32 :helm: ,pali na swoją moc i pojemność dośc mało(jak niebutujesz).ja polecam



Awatar użytkownika
$layer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:12
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: $layer » śr cze 10, 2009 16:27

tylko abf! ja nie mogę sie nacieszyć i nachwalić tym motorem. ciężko jednak znaleźć nie zarżnięty, bo jak sie ma taki motor to aż żal nie szaleć!



Edition-Man
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 11:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Edition-Man » śr cze 10, 2009 17:15

ok, dziekuje za odpowiedzi. :-)



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr cze 10, 2009 20:12

rowniez polecam jedak z miejsca wymienic rozrzad i to u DOBREGO fachowca (ktory robil juz taki motór) bo moze sie skonczyc tak:


Obrazek


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr cze 10, 2009 20:41

djtom pisze:bo moze sie skonczyc tak:
a tloki,zawory?



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr cze 10, 2009 20:46

u mnie na szczescie staneło na tym co widac


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Marko16v
Dr Swap
Dr Swap
Posty: 451
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:39
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Marko16v » śr cze 10, 2009 22:19

Jak najbardziej polecam ABFa, 230 000 tys przebiegu i jeżdze na pełnym stanie oleju od wymiany do wymiany, moc trzyma seryjną bo hamowałem, a rocznik 1993, wytrzymalsze od vr6 choć dzwięk jednak slabszy ale tez ma pazur, vr6 głównie za dzwięk sie kocha , ABFik ma inne zalety :grin:


Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 312 gości