Wyjmowanie zapalniczki.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Wyjmowanie zapalniczki.

Post autor: poolak2006 » śr cze 10, 2009 10:52

Chce wyjąć zapalniczkę a właściwie całe jej gniazdo tak żeby mieć dostęp do kabelków idących do niego. Jak to wyjąć ?
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 10:58 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 10, 2009 10:58

co to ma do dzialu diesel??!!


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr cze 10, 2009 11:17

Sama zapalara jest wciskana o ile dobrze pamiętam ale chyba łatwiej będziesz miał jak wyciągniesz całą popielniczkę. Pod popiałką masz jedną śrubkę torx, po jej odkręceniu całość ładnie wychodzi.



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr cze 10, 2009 11:32

Wczoraj tą śrubkę odkręciłem ale coś nie chce wyjść ... nie ma tam jakiś zatrzasków albo czegoś ? żeby nie połamać bo w poprzednim autku połamało się i z zapalniczką całe gniazdo wychodziło ;/



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr cze 10, 2009 12:11

co to popiałki to powinna wyjść sama, nie ma zatrzasków. Zapalara pewnie ma jakieś zatrzaski żeby się nie wysuwała sama z siebie. Popiałka wychodzi w stronę tyłu auta i w górę...



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr cze 10, 2009 12:27

no popielnica wyjęta odkręcona śruba i co dalej nic się nie dzieje ... ta śruba po mojemu trzyma tą obudowę plastykową po środku a nie zapalniczkę ...



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr cze 10, 2009 13:40

poolak2006 pisze:ta śruba po mojemu trzyma tą obudowę plastykową po środku a nie zapalniczkę ...
Qto pisze:Pod popiałką masz jedną śrubkę torx, po jej odkręceniu całość ładnie wychodzi.
odkręcasz tą śrubkę i wyciągasz...http://moto.allegro.pl/item655610077_vw ... iczka.html
cały ten eleme, wtedy masz ładne dojście do wszystkiego



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » śr cze 10, 2009 14:11

Podepne się pod temat. Czy zapalniczka w mkII powinna świecić? tzn to zielone obramowanie naokoło zapalniczki. Jeśli tak to jak to wyjąć


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

bogmaj22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: czw kwie 23, 2009 20:25
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

wyjmowanie zapalniczki

Post autor: bogmaj22 » śr cze 10, 2009 15:30

Po wyjęciu popielniczki i odkręceniu torxa trzeba całą popielniczkę popchnąć do przodu w stronę sinika,ponieważ popielniczka ma pod spodem dwa zaczepy,które zachaczają o element,do którego jest przykręcony torx.Następnie trzeba unieść popielniczkę do góry,odłączyć kostkę z przewodami i wyjąć popielniczkę.Jest trochę zabawy ale efekt końcowy się liczy.Kilka miesięcy temu przerabiałem to.Powodzenia.


bogmaj

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr cze 10, 2009 16:31

bogmaj22 pisze:Po wyjęciu popielniczki i odkręceniu torxa trzeba całą popielniczkę popchnąć do przodu w stronę sinika,ponieważ popielniczka ma pod spodem dwa zaczepy,które zachaczają o element,do którego jest przykręcony torx
Potwierdzam, u siebie wyłamałem te zaczepy już dawno temu dlatego zapomniałem o nich wspomnieć, u mnie całość wychodzi bez tego pchnięcia do przodu.



Awatar użytkownika
bowi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob sty 26, 2008 14:58
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: bowi » śr cze 10, 2009 19:19

kwadrat pisze:Podepne się pod temat. Czy zapalniczka w mkII powinna świecić? tzn to zielone obramowanie naokoło zapalniczki. Jeśli tak to jak to wyjąć
U mnie bździ :), blado, ale zawsze coś...



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » śr cze 10, 2009 21:42

bowi pisze:U mnie bździ :) , blado, ale zawsze coś...
no właśnie chyba powinna świecić. Chociaż w zasadzie nie pale szczególnie w aucie to ostatnio się wziołem za zapalniczkę bo mi nie działała, wystarczyło podgiąć te blaszki w środku tej dziury na zapalniczkę, bo jak się ją wcisnęło to nie trzymała. Chciałem wyjąć też ten cały plastik, ale podważyłem delikatnie srubokrętem, ale wyszło do pewnego momentu i nie chciałem ciągnąć na chama


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr cze 10, 2009 21:52

Fakt po popchnięciu plastiku do przodu ładnie wychodzi. I wszystko śmiga. Tam jest taki mały trybik i zastanawiam się jakby to śmigało gdybym podłączył tam jakiś silniczek i na przycisk mi się otwierało przykrycie zapalniczki ...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 290 gości