Wyjmowanie zapalniczki.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1647
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Wyjmowanie zapalniczki.
Chce wyjąć zapalniczkę a właściwie całe jej gniazdo tak żeby mieć dostęp do kabelków idących do niego. Jak to wyjąć ?
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 10:58 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1647
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
-
- Forum Master
- Posty: 1647
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
poolak2006 pisze:ta śruba po mojemu trzyma tą obudowę plastykową po środku a nie zapalniczkę ...
odkręcasz tą śrubkę i wyciągasz...http://moto.allegro.pl/item655610077_vw ... iczka.htmlQto pisze:Pod popiałką masz jedną śrubkę torx, po jej odkręceniu całość ładnie wychodzi.
cały ten eleme, wtedy masz ładne dojście do wszystkiego
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1479
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Podepne się pod temat. Czy zapalniczka w mkII powinna świecić? tzn to zielone obramowanie naokoło zapalniczki. Jeśli tak to jak to wyjąć
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw kwie 23, 2009 20:25
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
wyjmowanie zapalniczki
Po wyjęciu popielniczki i odkręceniu torxa trzeba całą popielniczkę popchnąć do przodu w stronę sinika,ponieważ popielniczka ma pod spodem dwa zaczepy,które zachaczają o element,do którego jest przykręcony torx.Następnie trzeba unieść popielniczkę do góry,odłączyć kostkę z przewodami i wyjąć popielniczkę.Jest trochę zabawy ale efekt końcowy się liczy.Kilka miesięcy temu przerabiałem to.Powodzenia.
bogmaj
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Potwierdzam, u siebie wyłamałem te zaczepy już dawno temu dlatego zapomniałem o nich wspomnieć, u mnie całość wychodzi bez tego pchnięcia do przodu.bogmaj22 pisze:Po wyjęciu popielniczki i odkręceniu torxa trzeba całą popielniczkę popchnąć do przodu w stronę sinika,ponieważ popielniczka ma pod spodem dwa zaczepy,które zachaczają o element,do którego jest przykręcony torx
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1479
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
no właśnie chyba powinna świecić. Chociaż w zasadzie nie pale szczególnie w aucie to ostatnio się wziołem za zapalniczkę bo mi nie działała, wystarczyło podgiąć te blaszki w środku tej dziury na zapalniczkę, bo jak się ją wcisnęło to nie trzymała. Chciałem wyjąć też ten cały plastik, ale podważyłem delikatnie srubokrętem, ale wyszło do pewnego momentu i nie chciałem ciągnąć na chamabowi pisze:U mnie bździ , blado, ale zawsze coś...
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
-
- Forum Master
- Posty: 1647
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 232 gości