Kto mi powie cos na temat tego silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » śr cze 10, 2009 06:34

brynol, W Katowicach robią za 1200zł + 900 zł wtryski trzeba liczyć... Czyli koszt około 2200 ( koszt transportu wtrysków wliczony )


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » śr cze 10, 2009 19:52

Hz, dzieki, wszystko wiem :)
troszke kusi te 140 KM, ale z drugiej strony ponad 2k zł :P


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » śr cze 10, 2009 20:28

brynol, Ciesze się ze pomogłem w małym stopniu :*... Pozdrawiam


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr cze 10, 2009 20:35

No pewnie ze nie do zajechania:) Nawet jak turbinka padnie, to robi sie z niego SDI i dalej jezdzi:)))) A tak poważnie to bardzo trwały silnik, bo to jeden z pierwszych (o ile nie pierwszy) silnik z turbodoładowaniem w 'normalnym' samochodzie, więc robiony z duzym zapasem wytrzymałości. Dopiero w pozniejszych wersjach VW wiedzial gdzie zaoszczedzic, co zrobić cieńsze a co z plastiku zamiast metalu:))))



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw cze 11, 2009 10:51

dziechu pisze:No pewnie ze nie do zajechania:) Nawet jak turbinka padnie, to robi sie z niego SDI i dalej jezdzi:)))) A tak poważnie to bardzo trwały silnik, bo to jeden z pierwszych (o ile nie pierwszy) silnik z turbodoładowaniem w 'normalnym' samochodzie, więc robiony z duzym zapasem wytrzymałości. Dopiero w pozniejszych wersjach VW wiedzial gdzie zaoszczedzic, co zrobić cieńsze a co z plastiku zamiast metalu:))))
ja mam aaz 1.9TD i żebym nie skłamał to musi teraz ma ok 530tys. :) i dalej jeździ i bedzie jeździć, pali bez chmury, zwykła praca klekota i jak sprzęgło było OK to nie jednemu dupe łoił. Dodam jeszcze że mało która benzyna ma takie przebiegi i jeżeli szukasz auta które ma być w twoich rękach dłuższy czas i do tego duże przebiegi robisz rocznie to tylko diesel
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2009 10:55 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 229 gości