Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
Łyskacz
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łyskacz » śr sty 18, 2006 02:18
Witam !!!Tak jak w temacie...
skręcając w prawo (ostatnio również w lewo) słyszę łomot jakby ktoś walił dużym młotkiem w elementy zawieszenia...A przy okazji WYRYWA mi kierownice z rąk :niewiem: Przeguby są OK!!! Problem ten pojawia sie nagle i tak samo znika(najczęsciej po długim postoju).....Znajomy mechanior powiedział ze to moze być poduszka pod silnikiem.....Jak myślicie ma racje????A może macie podobne doświadczenia????troche mam mało kasy akurat i nie chce ładować kaski na niepotrzebne częsci...Poradzcie coś może ktoś akurat miał to co ja....
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
-
WRHZ
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 496
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
- Lokalizacja: WLKP
-
Kontakt:
Post
autor: WRHZ » śr sty 18, 2006 08:14
Jesli przeguby ok to moze byc poducha pod silnikiem (w mkII nie sa drogie) albo moze swozen wywalony jest lub koncowka drazka.. wszystko mozna sprawdzic i nie wymieniac w ciemno
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
-
bodzio_j
- Lord GTI
![Lord GTI Lord GTI](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 3850
- Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
- Lokalizacja: Skawina
-
Kontakt:
Post
autor: bodzio_j » śr sty 18, 2006 09:07
Raczej coś w układzie kierowniczym lub zawieszeniu niż poducha pod silnikiem. Nie bardzo widzę związek uszkodzonej poduchy z wyrywaniem kierownicy.
-
Łyskacz
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łyskacz » śr sty 18, 2006 10:12
bodzio_j pisze:Raczej coś w układzie kierowniczym
może maglownica???
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
-
greg
Post
autor: greg » śr sty 18, 2006 12:51
polecam rozebrać gumy - osłony przegubów - ze smaru robi się klucha która powoduje właśnie takie bicie z szarpaniem kierownicą. Wyjąć przeguby zewnętrzne - wymyć i od nowa przesmarować.
-
DmX_81
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 402
- Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
- Lokalizacja: Sląsk
-
Kontakt:
Post
autor: DmX_81 » śr sty 18, 2006 23:56
ja mialem amory wywalone max - na zakrecie - czyli skrecone kola - to trzaslo kierownica i tracilem kontrole prawie nad autkiem....tak samo po wjechaniu w dziure - tak jakby przez sek mialem wrazernie ze auto zatrzymuje sie na moment i trzesie nim strasznie .... przewalone... tak jezdzilem az wywralo wachacz z beli z przodu - cala zawiecha do roboty
===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
-
CYBER
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 154
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
- Lokalizacja: Cz-wa
Post
autor: CYBER » czw sty 19, 2006 03:28
greg pisze:polecam rozebrać gumy - osłony przegubów - ze smaru robi się klucha która powoduje właśnie takie bicie z szarpaniem kierownicą. Wyjąć przeguby zewnętrzne - wymyć i od nowa przesmarować.
dokladnie. ja mialem to samo jajo. i to jeszcze w trasie mi wyszlo bicie kierownicy masakryczne. pozniej przeszlo. ale strachu sie najadlem. okazalo sie ze jedne z przegubow byl OK a przy okazji smar sie potentegowal i go przylapywalo.
jesli to nie to to moze lozyska w piastach? ale te bys juz dawno slyszal...
pzdr
Marek
Pozdrawiam!
-
Łyskacz
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łyskacz » czw sty 19, 2006 11:40
OK!Dzięki za pomoc!!!Czyli szrpanie kiera może być spowodowane smarem w manżecie ale jak wyjasnić łomot wydobywajacy sie podczas skręcania???Wali tylko wtedy kiedy samochod jest na biegu jak wcisnę sprzęgło to od razu przestaje łomotać....
Pozdro
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
-
zbycho
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 120
- Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: zbycho » czw sty 19, 2006 11:48
Witam!! podepne się do tematu bo mam to samo dokładnie, ale u mnie jeszcze podczas cofania jest tykanie, jak jest na biegu gdy wyłącze bieg i leci do tyłu na luzie jest ok. POMOCY!!!
-
CYBER
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 154
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
- Lokalizacja: Cz-wa
Post
autor: CYBER » czw sty 19, 2006 12:01
jak lomocze na skreconych kolach przy przenoszeniu napedu z silnika na kola lub odwrotnie to na 100% sa wywalone przeguby. jesli Cie nie stac chwilowo na nowki, nie masz innych uzywek a potrzebujesz to zrobic na szybkensa tymczasowke lub chcesz byc pewien ze to zeczywiscie to i nie boisz sie usmarowac to zamien przeguby wewnetrzne lewy z prawym. albo sie od razu rozsypie albo jeszcze na tym pojezdzisz i to nawet zdrowo.
pzdr
Marek
Pozdrawiam!
-
misiek
- _
![_ _](./images/ranks/moderator.gif)
- Posty: 5821
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
- Lokalizacja: opolskie
-
Kontakt:
Post
autor: misiek » czw sty 19, 2006 12:46
ja miałem dokładnie to samo co ty, a mianowicie wyrywało mi kierownicę z ręki przy skręcie, przyczyną było to że pękł kapciuch(osłona) na przegubie i cały smar został wymyty przez wodę i zacinał sie przegub, radzę Ci sprawdż kapciuchy na przegubach i nasmaruj od nowa(jeżeli masz to co ja, to jak tego nie zrobisz to raz dwa zajedziesz przeguby)
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
...
-
Łyskacz
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łyskacz » czw sty 19, 2006 13:21
OK dzięki za porade WAM wszystkim !!!No to goferek będzie delikatnie traktowany bo do końca miesiąca musi wytrzymać:((((
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
-
CYBER
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 154
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
- Lokalizacja: Cz-wa
Post
autor: CYBER » czw sty 19, 2006 13:52
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
tnx
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozdrawiam!
-
Łyskacz
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łyskacz » pt lut 03, 2006 12:23
Autko zrobione:)))
Usterka: prawy przegób zewnętrzny wywalony i rozerwana przednia poduszka silnika
Dzięki za pomoc w temacie
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości