Kto mi powie cos na temat tego silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Karcz3
- Very Important Driver
- Posty: 393
- Rejestracja: czw maja 08, 2008 22:02
- Lokalizacja: POMORSKIE
- Auto: Vw caddy mk1
- Silnik: 1.8
- Kontakt:
Kto mi powie cos na temat tego silnika
Kto mi moze powiedziec cos na temat tego silnika 1.9 TDI 90 KM Kod silnika 1Z y 1996 rok Moyliwy dieselek czy przecietny
Vw golf 3 1.9tdi.-byl... vw caddy mk1 1.6d jest(rozłożony na czynniki pierwsze)-reanimacja
Najlepszy, jeżeli chcesz aby auto woziło Cię z punktu A do B bezawaryjnie przez 400-500 tys km:) Nie jest to demon predkości (tylko 90 KM) ale jeśli chcesz więcej wystarczy drobny wirusik
Ostatnio zmieniony pn cze 08, 2009 21:23 przez Tomek_Dx, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomek Dx
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Tomek_Dx pisze:Najlepszy, jeżeli chcesz aby auto woziło Cię z punktu A do B bezawaryjnie
koledzy trochę przesadzają pewno temu ze mają benzyniaki i nie bardzo wiedzą do końca co pisząa tak na serio to te silniki sa nie do zaje.....a
takie silniczki jak piszą nie do zaje.....a to raczej zwykłe diesele lub SDI
TDI można łatwo ukatrupić !!!!
jablonski89 pisze:wszystkie benzyniaki sie umywaja jesli chodzi o zywotnosc do diesli.
To mi kolego humor na wieczór poprawiłeś .
A co do tematu to fakt, faktem, że 1z jak było o niego dbane i dba się dalej to nic się złego nie powinno dziać. Ew. suszarka może przy sporych przebiegach w końcu klęknąć ale regeneracja i śmiga się dalej.
Ostatnio zmieniony pn cze 08, 2009 22:47 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
dokładnie , wszystko zależy jak sie dba tak sie ma .To_mas pisze:TDI można łatwo ukatrupić !!!!
Częste problemy 1,9 TDI to zerwany klin na wale korbowym , padające przepływki , zawór regulacji doładowania N75 a tak pozatym nieskomplikowany klekot o raczej bezawaryjnej obsłudze
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
1Z od 2oo6 wczesniej jeździł brat a teraz ja... Jesli dbasz o ten motor to motor dba o to aby Cie zawieść obecnie mam 186 tys km ale dodaje jeszcze 100 bo z niemiec został zassany... Kupuj 1.9 TDi 90 koni za dużo szału nie robi ale jesli chcesz z niego zrobic demno duzo nie trzeba turbo icek wtryski i chip i masz 140 -150 jak nic
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
hmmm, bo właśnie ja mam 1z.
a te mody nei wplywaja na żywotność silnika?
bo moj akurat w dobrej kondycji jest... nie bierze oleju itp,
no i jakie przyblizone koszty tych wtryskow i wirusa?
[ Dodano: 09 Cze 2009 23:10 ]
i chipa
[ Dodano: 09 Cze 2009 23:10 ]
wiem ze to nie ten dzial, ale mam tylko te 2 pytania odnoścnie mocy
a te mody nei wplywaja na żywotność silnika?
bo moj akurat w dobrej kondycji jest... nie bierze oleju itp,
no i jakie przyblizone koszty tych wtryskow i wirusa?
[ Dodano: 09 Cze 2009 23:10 ]
i chipa
[ Dodano: 09 Cze 2009 23:10 ]
wiem ze to nie ten dzial, ale mam tylko te 2 pytania odnoścnie mocy
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Jeżeli wszystko robisz na bieżąco (olej, filtry, rozrząd) to nie ma się czego bać.brynol pisze:a te mody nei wplywaja na żywotność silnika?
Wirus to tak od 1200 do 1500 (chociaż pewnie można i taniej i zarówno drożej niż podałem). Zależy gdzie i u kogo. Co do wtrysków to poszukaj w tym dziale:brynol pisze:no i jakie przyblizone koszty tych wtryskow i wirusa?
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=82
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 472 gości