Automat - neutral a obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Automat - neutral a obroty
Witam od paru dni poruszam sie Golfem 2 1.6 w automacie. Zastanawiają mnie dwie rzeczy:
-Zatrzymałem się na czerwonym, wrzuciłem Neutralny i zaczeły rosnąć obroty tak do 1300, spowrotem po wrzuceniu na D szarpneło nim, mialem tak z 2 razy.
-Przyjechalem do domu, wyłaczyłem silnik a przez chwile jeszcze chodził, mimo ze przekreciłem kluczyk w stacyjce...
Co może byc przyczyną?
-Zatrzymałem się na czerwonym, wrzuciłem Neutralny i zaczeły rosnąć obroty tak do 1300, spowrotem po wrzuceniu na D szarpneło nim, mialem tak z 2 razy.
-Przyjechalem do domu, wyłaczyłem silnik a przez chwile jeszcze chodził, mimo ze przekreciłem kluczyk w stacyjce...
Co może byc przyczyną?
Re: Automat - neutral a obroty
Jesli chodzi o szarpniecie - te modele tak majateski pisze:Witam od paru dni poruszam sie Golfem 2 1.6 w automacie. Zastanawiają mnie dwie rzeczy:
-Zatrzymałem się na czerwonym, wrzuciłem Neutralny i zaczeły rosnąć obroty tak do 1300, spowrotem po wrzuceniu na D szarpneło nim, mialem tak z 2 razy.
-Przyjechalem do domu, wyłaczyłem silnik a przez chwile jeszcze chodził, mimo ze przekreciłem kluczyk w stacyjce...
Co może byc przyczyną?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jesli chodzi o obroty to trzeba szukac po stronie zlej regulacji gaznika, bo 1300 to jednak troche za duzo, bo gaznik w wersji z automatem, jak i klima na cos w stylu specjalnego zaworka, ktory przy duzym odciazeniu silnika (wrzucenie biegu, wlaczenie klimy) podnosi lekko obroty.
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
Zdaje się, że masz to samo co ojczulek jakieś 2-3 miesiące temu w Jettcie 1,8 automat na gaźniku Pierburg 2E2.
Przy gaźniku jest siłownik, w którym jest membrana i prawdopodobnie to ona Ci poleciała.
Po wyłączeniu stacyjki siłownik nie cofał się i trzeba było ręcznie go docisnąć żeby zgasić samochód.
Poniżej masz szkic z ETKI z tym siłownikiem. Koszt w ASO coś ok. 2.000zł.
Możesz poszukać używki, ale po pierwsze jest ciężko dostępna, a po drugie też nie masz pewności na co trafisz i ile pochodzi.
Ojciec swój siłownik dał do regeneracji.
Wysłał do kolesia, a po 3 dniach dostał z powrotem zregenerowany.
Tu masz namiar na faceta, który się tym zajmuje:
Jacek Mandera - Regeneracja gaźników
ul. Łódzka 205, 62-800 Kalisz
tel. 062 767-03-56
Zadzwoń sobie do Niego i się dowiedz co i jak.
Nie pamiętam jaki był koszt tej regeneracji, ale kojarzę coś ok. 150zł, co w porównaniu z kosztem w serwisie jest jak darmo![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A tu masz ten szkic z ETKI:
![Obrazek](http://img395.imageshack.us/img395/5602/beztytuufzs.jpg)
P.S. fifel dowiadywałeś się może coś na temat tego przekaźnika o numerze 61 (numer fabryczny 811 919 096F) 5-cio stopkowy (opisane 4 stopki) od hamowania silnikiem w MK2 automat?
Przy gaźniku jest siłownik, w którym jest membrana i prawdopodobnie to ona Ci poleciała.
Po wyłączeniu stacyjki siłownik nie cofał się i trzeba było ręcznie go docisnąć żeby zgasić samochód.
Poniżej masz szkic z ETKI z tym siłownikiem. Koszt w ASO coś ok. 2.000zł.
Możesz poszukać używki, ale po pierwsze jest ciężko dostępna, a po drugie też nie masz pewności na co trafisz i ile pochodzi.
Ojciec swój siłownik dał do regeneracji.
Wysłał do kolesia, a po 3 dniach dostał z powrotem zregenerowany.
Tu masz namiar na faceta, który się tym zajmuje:
Jacek Mandera - Regeneracja gaźników
ul. Łódzka 205, 62-800 Kalisz
tel. 062 767-03-56
Zadzwoń sobie do Niego i się dowiedz co i jak.
Nie pamiętam jaki był koszt tej regeneracji, ale kojarzę coś ok. 150zł, co w porównaniu z kosztem w serwisie jest jak darmo
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A tu masz ten szkic z ETKI:
![Obrazek](http://img395.imageshack.us/img395/5602/beztytuufzs.jpg)
P.S. fifel dowiadywałeś się może coś na temat tego przekaźnika o numerze 61 (numer fabryczny 811 919 096F) 5-cio stopkowy (opisane 4 stopki) od hamowania silnikiem w MK2 automat?
Ostatnio zmieniony wt cze 09, 2009 23:13 przez Kamel, łącznie zmieniany 3 razy.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Ostatnio na moim szrocie wyczyscili plac z samochodow i nie bylo nic... najprawdopodobniej w piatek tam bede to jeszcze zagladne za tym - przypomnij mi sie w czwartek wieczorem na pw proszeKamel pisze:P.S. fifel dowiadywałeś się może coś na temat tego przekaźnika o numerze 61 (numer fabryczny 811 919 096F) 5-cio stopkowy (opisane 4 stopki) od hamowania silnikiem w MK2 automat?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
2000 zl hehe to samochod jest mniej warty..troche przesadzili....
ogolnie troche przeraza mnie ten automat, no ale niestety mama tylko na automacie umie jezdzic a teraz ja go dostalem:)
jeszcze raz dzieki za pomoc:)
ogolnie troche przeraza mnie ten automat, no ale niestety mama tylko na automacie umie jezdzic a teraz ja go dostalem:)
jeszcze raz dzieki za pomoc:)
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 01:38 przez teski, łącznie zmieniany 1 raz.
Automacik - piękna sprawa.
Można się nim zauroczyć
Miałem niedawno okazje przejechać się prawdziwym rodzynkiem z 89 roku w autromacie 1,6 RF (taki jak mój), z tą różnicą że miał autentyczny przebieg 39tys km.
Było to widać dosłownie na każdym kroku, że właściciel ma hopla na punkcie tego samochodu, a samo auto było przez długie lata modelem wystawowym.
Automat po zapięciu dowolnego biegu wchodził tak niezauważalnie, jak skrzynia w Audi A6 mojego taty.
Swoja drogą, ja nie włączam na N na każdym skrzyżowaniu - nigdy tego nie robię.
Jedno trzeba oddać Golfikowi w automacie - na starcie z zielonego światła nos wysuwa mu się zawsze jako pierwszemu przed szereg![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Można się nim zauroczyć
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Miałem niedawno okazje przejechać się prawdziwym rodzynkiem z 89 roku w autromacie 1,6 RF (taki jak mój), z tą różnicą że miał autentyczny przebieg 39tys km.
Było to widać dosłownie na każdym kroku, że właściciel ma hopla na punkcie tego samochodu, a samo auto było przez długie lata modelem wystawowym.
Automat po zapięciu dowolnego biegu wchodził tak niezauważalnie, jak skrzynia w Audi A6 mojego taty.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Swoja drogą, ja nie włączam na N na każdym skrzyżowaniu - nigdy tego nie robię.
Jedno trzeba oddać Golfikowi w automacie - na starcie z zielonego światła nos wysuwa mu się zawsze jako pierwszemu przed szereg
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ja wlaczam tylko jak wiem ze bede dlugo stal, np przy przejezdzie kolejowym czy cos w tym stylu, albo jak mam zimny silnik bo mam webera bez ssania.kogan77 pisze:Swoja drogą, ja nie włączam na N na każdym skrzyżowaniu - nigdy tego nie robię.
Jedno trzeba oddać Golfikowi w automacie - na starcie z zielonego światła nos wysuwa mu się zawsze jako pierwszemu przed szereg
A jesli o wysuwanie nosa chodzi to sie zgodze
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 363 gości