niedziala sonda lambda

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

artur77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw cze 04, 2009 20:10
Lokalizacja: elblag

niedziala sonda lambda

Post autor: artur77 » ndz cze 07, 2009 11:45

witam mam pytanie jak zachowuje sie silnik jak niedziala sonda lambda czy sa jakies roznice w pracy silnika


artur

Awatar użytkownika
Fabian LDZ
_
_
Posty: 11385
Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Fabian LDZ » ndz cze 07, 2009 12:15

tak, może przerywać, mogą falować obroty



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: niedziala sonda lambda

Post autor: norek111 » ndz cze 07, 2009 12:16

artur77 pisze:witam mam pytanie jak zachowuje sie silnik jak niedziala sonda lambda czy sa jakies roznice w pracy silnika
większe spalanie,nierówna praca silnika po rozgrzaniu itp.zjawiska


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

artur77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw cze 04, 2009 20:10
Lokalizacja: elblag

Post autor: artur77 » ndz cze 07, 2009 14:16

a mozecie mi powiedziec jak sprawdzic sonde i czym


artur

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » ndz cze 07, 2009 14:22

Najlepiej to było by oscyloskopem, ale można także zwykłym miernikiem ( napięcie na sondzie powinno być od 0-1V i szybko oscylować )

[ Dodano: 07 Cze 2009 14:24 ]
p.s
pamiętaj że mierzy się na rozgrzanym silniku
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 14:23 przez Lucki, łącznie zmieniany 2 razy.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » ndz cze 07, 2009 14:58

Jak moj ojciec wymienial tlumik to szpec wyciol kata. To teraz sonda dziala chyba w trybie awaryjnym tak :?: To teraz chyba lepiej bedzie ja odlaczyc :?: Jak to zrobic, gdzie znajde te kabelki :?:


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 07, 2009 16:07

kwadrat, sonda nie może działać w trybie awaryjnym tylko sterownik silnika. jeśli sonda jest na miejscu to nie szkodzi że nia ma kata, zostaw jak jest nie odłączaj.
artur77, np czymś takim, jeśli masz ochote wydać te kasę
http://www.allegro.pl/item651821413_wsk ... _blos.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości