Nieiestety nie mam laptopa, więc tego teraz nie sprawdzę ale pamiętam, że odczytana wartość różniła się od tej na liczniku o kilkanaście km.damiannn pisze:instruments to wlasnie zegary wiec naturlane ze to odczytales/scie vagiem
Czy/Gdzie jeszcze (oprocz zegarów) zapisany jest przebieg?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- FILIP_1988
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
- Lokalizacja: Warszawa
którą wersją vag-a to zrobiles? to samo pytanko do sztomelapeteer pisze:Ja kiedyś bawiłem się VAGiem i znalazłem drugi przebieg, autko mam z 2003 roku. Nie jestem pewien na 100%, ale nie było to w "silniku" tylko innej grupie, "instruments" czy coś w tym stylu, chyba tam gdzie można było sprawdzić poziom paliwa. Jeśli będę podłączał znowu VAGa to postaram się znaleźć dokładnie lokalizacje tego przebiegu. Wiem, że różnił się on o kilka km od tego na licznikach.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
a ja sprawdzałem wczoraj Passata z 1999/model 2000 ATJ TDI PD ze sterownikiem EDC 15, przebieg z VAG-a to:Sztomel pisze:wersja 311.2 N ale nie zrobię teraz screna bo fejsa pożyczyłem koledze mateo86.
a w rzeczywistości 162552km czyli rzekomo dopuszczalna różnica, z iinnego źródła wiem, że jest kręcony (histroria serwisowa w ASO) a tu taki wynik , podobno żadnym VAG-iem (nawet najnowszym AKP-805.1) nie jesteśmy w stanie sprawdzić/potwierdzić, czy był kręcony licznik, jak jest profesjonalnie skręcony, to podobno wszędzie jest skręcony tzn. bloki pomiarowe, tutaj , licznik itd... - VAG jest na to za słabyŚroda,03,Czerwiec,2009,19:38:49:64983
Wersja VAG-COM: AKP 704.1
Wersja danych: 20070404
Typ nadwozia: 3B - VW Passat B5
Skanowanie: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
Przebieg: 162470km/100954miles
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 16:58 przez doggie, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 23:27
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
jest to ten sam przebieg który Ci wyświetla licznikFILIP_1988 pisze:którą wersją vag-a to zrobiles? to samo pytanko do sztomelapeteer pisze:Ja kiedyś bawiłem się VAGiem i znalazłem drugi przebieg, autko mam z 2003 roku. Nie jestem pewien na 100%, ale nie było to w "silniku" tylko innej grupie, "instruments" czy coś w tym stylu, chyba tam gdzie można było sprawdzić poziom paliwa. Jeśli będę podłączał znowu VAGa to postaram się znaleźć dokładnie lokalizacje tego przebiegu. Wiem, że różnił się on o kilka km od tego na licznikach.
W golfie4, sterowniki nie zapisywały przebiegu (przynajmniej te w których próbowałem sprawdzić)
Volkswagen - das auto
- FILIP_1988
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
- Lokalizacja: Warszawa
Fahoo pisze:pisałem o launchu on dużo potrafi
[ Dodano: 07 Cze 2009 21:51 ]
średnio,na początek też polecam ten sprzęt oczywiście dla warsztatowców bo inaczej zakup mija sie z celem
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
taaa... swoją drogą to zdumiewające ze przebiegi w autach mozna zmieniac
wystarczyłoby przecież użyć pamięci tylko do odczytu a kosć umieścic w sterowniku silnika .
w celu wymiany trzeba by wylutowac scalak i podmienić z innym co jest trudne przy montażu smd , nie wspomne ze przy zalaniu go żywicą jest to na 99,9999% niewykonalne .
nigdy sie nad tym nie zastanawiałem ale firmom samochodowym musi zależec na tym
zeby było jak jest teraz ...
i sprzedawcy oszuści się cieszą a klienci kupuja kota w worku i placzą
wystarczyłoby przecież użyć pamięci tylko do odczytu a kosć umieścic w sterowniku silnika .
w celu wymiany trzeba by wylutowac scalak i podmienić z innym co jest trudne przy montażu smd , nie wspomne ze przy zalaniu go żywicą jest to na 99,9999% niewykonalne .
nigdy sie nad tym nie zastanawiałem ale firmom samochodowym musi zależec na tym
zeby było jak jest teraz ...
i sprzedawcy oszuści się cieszą a klienci kupuja kota w worku i placzą
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 22:12 przez dnadna, łącznie zmieniany 1 raz.
twoja wypowiedz w 99,9999% nadaje się do koszadnadna pisze:wystarczyłoby przecież użyć pamięci tylko do odczytu a kosć umieścic w sterowniku silnika .
w celu wymiany trzeba by wylutowac scalak i podmienić z innym co jest trudne przy montażu smd , nie wspomne ze przy zalaniu go żywicą jest to na 99,9999% niewykonalne .
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
odezwał się " elektryk " od korekt liczników ...norek111 pisze:twoja wypowiedz w 99,9999% nadaje się do kosza
a co boisz się ze straciłbyś łatwy i szybki zarobek ?
tacy jak ty powinni wziąść się do łopaty a nie do zdzierania kasy od ludzi za parę kliknięć myszką ty pseudo fachowcu
Ostatnio zmieniony pn cze 08, 2009 10:34 przez dnadna, łącznie zmieniany 3 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 272 gości